دختر پیشآهنگی مشخص مینه سوتا کسب و کار در یک پایدار خرید نقشه

بیشتر به او آموخته است که بیشتر به او احساس او تا به حال برای به اشتراک گذاشتن. او در بر داشت یک راه برای گستر

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

بیشتر به او آموخته است که بیشتر به او احساس او تا به حال برای به اشتراک گذاشتن. او در بر داشت یک راه برای گسترش مخاطبان خود را و امیدوار است به کمک در مورد تغییر واقعی شروع در شمال مینه سوتا است.

از پارک رپیدز به Grand Marais, Kessler نقشه برداری ده ها تن از فروشگاه او مصمم به فروش می رسد پایدار محصولات خود را بر اساس تماس های تلفنی و مصاحبه با بیش از 80 شمال مینه سوتا کسب و کار.

کسلر یک 16 ساله از Grand Rapids, بنابراین به عنوان یک دختر پیشآهنگی نسبت به او جایزه طلا به بالاترین جایزه یک دختر پیشآهنگی می توانید کسب درآمد مشابه به رتبه عقاب دیده بانی در پیشاهنگی پسر از امریکا است.

یکی از نقشه های برجسته فروشگاه های حمل مسئولانه ساخته شده به صورت محلی ساخته شده و/یا نمایشگاه محصولات گواهی شده و از سوی دیگر نقشه برجسته فروشگاه که حمل کالا های دست دوم.

الهام

"هنگامی که من به نوعی یاد گرفته در مورد چگونه به شدت نیاز داریم پایدار مد, من واقعا شوکه شده چون من می خواهم به مد تمام زندگی من و من هرگز در این مورد شنیده قبل از" کسلر توضیح داد. "من واقعا شگفت زده و من می خواستم به مردم این فرصت را به می دانم که چگونه اقدامات خود را تحت تاثیر قرار دهد بسیار بیشتر از آنها فکر می کنم آن را ندارد."

زمانی که کسلر -- که شده است یک دختر پیشآهنگی برای پنج سال -- شروع به فکر می کنم در مورد کار نسبت به او جایزه طلا او این فکر را کامل موضوع. طلا جایزه پروژه ها به دست آورده پس از دریافت کنندگان می تواند به اثبات وجود یک تاثیر ماندگار در جامعه و تاثیر می گذارد تغییر به یک مشکل واقعی است. کسلر جایزه تمرکز بر گسترش آگاهی در مورد پایدار مد از طریق PSA تصویری, خرید, نقشه های, رسانه های اجتماعی آگاهی و صحبت های عمومی.

"زمانی که من فکر کردن در مورد شروع من جایزه طلای این علت فقط به ذهن آمد چون من واقعا پرشور در مورد آن," او گفت:. "من واقعا مایل به مردم بگویید که در مورد آن و این (پروژه) یک راه خوب برای گسترش دایره من از افراد خارج از خانواده و دوستان من."

کسلر در ماه فوریه آغاز شد با ساخت یک فیلم کوتاه توضیح آنچه مد سریع است, چگونه برای مغازه پایدار و برخی از مراحل آسان به سوی یک مسئول تر گنجه.

در ویدئو کسلر می پرسد بیننده را به فکر می کنم در مورد زمانی که آنها آخرین خرید لباس های جدید.

"آیا شما فکر می کنم که آن را ساخته است ؟ و یا چه مقدار آب در آن زمان به آن را? شانس هستند که پاسخ منفی است اما که نیاز به تغییر" او گفت:. "شما تنها راه این بهتر می شود."

کسلر توصیف سریع مد به عنوان "لباس یکبار مصرف" -- ارزان لباس به سرعت ساخته شده و فروخته شده در بازار انبوه فروشگاه.

"بسیاری از مردم ساخت لباس های ما در حال بهره برداری," او گفت:. "این خوب است. هنگامی که ما خرید از یک نام تجاری ما به طور مستقیم حمایت از همه چیز انجام می دهند. حتی زیست محیطی و اجتماعی را کرده است."

روند

Sarah Kessler's sustainable shopping for Northern Minnesota. Submitted photo.

سارا کسلر پایدار برای خرید شمال مینه سوتا است. ارسال عکس.

برای این پروژه او رسیده به بیش از 80 فروشگاه در عرض 300-شعاع مایل به شناسایی سطح خود را از پایداری. او تصمیم به تنها شامل شمال مینه سوتا در یک فاصله او خودش خواهد احساس راحتی رانندگی به مغازه برای لباس.

اول او فرستاده فروشگاه ها; وقتی که کار نمی کند, او با اکراه شروع به تماس با هر یک.

کسلر اذعان می کند این ساخته شده او را عصبی اما او شگفت زده در چگونه پسند و تشویق بسیاری از صاحبان کسب و کار بودند.

"این واقعا الهام بخش برای دیدن چگونه بسیاری از فروشگاه ها را باید مسئولانه و به صورت محلی ساخته شده stuff," او گفت:. "بیشتر ما می دانیم که بیشتر ما می توانید آگاهانه تصمیم گیری های اخلاقی."

او پرسید: اگر صاحبان پایداری مهم بود به فروشگاه خود را با در نظر گرفتن اینکه آیا فروشگاه شدند و بدون کاغذ با استفاده از کیسه های پلاستیکی و یا چاپ رسید.

بر اساس پاسخ های خود را به فروشگاه های در نظر گرفته شد برای یکی از دو نقشه: یک لیست فروشگاه که فروش محصولات سازگار با محیط زیست و یکی با فروشگاه های که ارائه دست دوم و یا محموله محصولات.

او تعریف لباس پایدار محصولات به صورت مسئولانه ساخته شده به صورت محلی ساخته شده و یا نمایشگاه محصولات گواهی شده است.

Sarah Kessler's secondhand stores map for Northern Minnesota. (Submitted photo)

سارا کسلر به فروشگاه دوم نقشه برای شمال مینه سوتا است. (ارسال عکس)

کسلر برنامه ای برای توزیع نقشه های بازدید کننده از طریق مراکز و اتاق بازرگانی.

در حال حاضر این نقشه در دسترس است visitgrandrapids.com و پروژه به نمایش در Instagram account @fashion_or_planet_choose_both.

در آینده کسلر امید به کار نسبت به مدرک لیسانس خود را در کسب و کار است. او هنوز مطمئن نیستید که چگونه کسب و کار پایداری و مد تعامل در مسیر حرفه ای اما او امیدوار است که آنها خواهد شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن