جورج دبلیو بوش / ما افزایش یا کاهش با هم — و در حال حاضر ما مصمم به افزایش

ما نه به معنای زندگی می کنند جدا از یکدیگر به ویژه در زمان چالش. ابزار ما از شفقت — آغوش جمع آوری و به مردم با

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

ما نه به معنای زندگی می کنند جدا از یکدیگر به ویژه در زمان چالش. ابزار ما از شفقت — آغوش جمع آوری و به مردم با ایمان و یا در دوستی و مراقبت از خانواده ما زمانی که آنها بیمار هستند — را در مقابل عشق ما قصد داریم.

به ندرت در تاریخ ما خدمت همسایه ما با فاصله گرفتن از آنها.

به عنوان آمریکایی ها این مفهوم است که خسته کننده و خارجی به ما. ما در یک کشور آزاد, اما استقلال از دولت به این معنا نیست جدا از یکدیگر است. جامعه ما رشد زمانی که همسایگان کمک به همسایگان و قوی محافظت ضعیف است. موفقیت یک کشور به رعایت آن آزادی بستگی به شخصیت شهروندان است.

آزادی ما و راه زندگی تست شده اند قبل از. پس از 9/11, من تو را دیدم یک ملت بزرگ ظهور به عنوان یک افتخار شجاع به سرند با عزادار و به آغوش اجتناب ناپذیر وظایف جدید. این روح از خدمات و فداکاری زنده است و به خوبی در امریکا است.

مقامات در هر سطح در حال تنظیم کردن مورد نیاز از بهداشت عمومی است که از همه ما. فوق العاده حرفه ای پزشکی در ادامه به خطر سلامت خود را برای سلامت دیگران و جستجو برای درمان است که درمان بیمار را نجات دهد ، هر روز به یاد آوری است که این درد و رنج را تجربه ما به عنوان یک ملت نمی افتد به طور مساوی عادی آمریکایی ها مرتکب شده اند فوق العاده عمل می کند از مهربانی و شفقت است.

من به خصوص افتخار از کار ریاست جمهوری رهبری و محققان و فارغ التحصیلان از برنامه های رهبری بین ریاست جمهوری و مرکز و کسانی که از پدر من رئیس جمهور بیل کلینتون و رئیس جمهور لیندون جانسون. کار خوب از این مردان و زنان هستند فقط چند نمونه از چگونه آمریکایی ها ملاقات چالش های جدید با خلاقیت و نوآوری است.

برخی در حال کار برای اطمینان حاصل شود که کسانی که مواد غذایی نا امنی نه گرسنه. مایکل سوراخ تاسیس مشاور خوب اپل یک دکتر تجویز مواد غذایی ارائه خدمات مبارزه با گرسنگی است. قبل از همه گیر آنها تا به حال حدود 50 مشترکان فعال — اغلب کودکان در نیاز. در حال حاضر آنها بیش از 600. خوب اپل راه اندازی کرده است جدید "در خانه بمانند سالم" ابتکار عمل در همکاری با شهر Austin, و آنها در حال ارائه حدود 250000 پوند از مواد غذایی برای 8,000 افراد با زمینه ای شرایط پزشکی در تگزاس مرکزی به طوری که آنها می تواند به ایمن ماندن در خانه.

دیگران در حال کار با هم به دارو را بیشتر کارآمد و موثر در این بیماری همه گیر. امی Fiedler, همراه با 14 دیگر ریاست جمهوری رهبری علمای ایجاد یک ابزار رایگان برای کمک به بیمارستان ها و جوامع به سرعت در حال ارزیابی آمادگی خود را برای COVID-19. منابع به اشتراک گذاشته شده با 700 امکانات مراقبت از بهداشت و سازمان های مراقبت از 9 میلیون نفر در سراسر کشور از طریق GetWellNetwork.

و بسیاری از در حال کار با آسیب پذیر ترین در میان ما. کوین آدلر, موسس و مدیر عامل شرکت معجزه, پیام های یک سازمان است که مردم برقرار تجربه بی خانمانی با عزیزان خود نیروهای ملی مردمی جنبش #TheHomelessFront. کوین و همکاران او در ادامه برای نشان دادن رحم و شفقت نسبت به بی خانمان ها در طول این بحران با هماهنگی منابع مبارزه با انزوا و خانواده reuniting.

همدلی و ساده مهربانی ضروری ابزار قدرتمند بازیابی ملی. حتی در مناسب اجتماعی فاصله ما می توانیم پیدا کردن راه برای حضور در زندگی دیگران — برای کاهش اضطراب خود و به اشتراک گذاشتن بار خود را. تفاوت های ما کوچک هستند در برابر این تهدید مشترک. در تحلیل نهایی ما به همان اندازه آسیب پذیر و به همان اندازه فوق العاده در نزد خدا. من حفظ متعصبانه ایمان به آینده کشور, زیرا من می دانم که این شخصیت از شهروندان ما. ما افزایش یا کاهش با هم. و ما مصمم به افزایش است.

جورج دبلیو بوش 43 رئیس جمهور ایالات متحده است. این تفسیر منتشر شد اولین بار در "کاتالیزور: مجله ایده" (bushcenter.org). از بوش موسسه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن