Ganguly نمی تواند همچنان به عنوان BCCI رئیس می گوید Gupta

Sanjeev Gupta, زندگی, عضو, Madhya Pradesh Cricket Association, به چالش کشیده است Sourav Ganguly را ادامه عنوان

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

Sanjeev Gupta, زندگی, عضو, Madhya Pradesh Cricket Association, به چالش کشیده است Sourav Ganguly را ادامه عنوان هیئت مدیره از کنترل کریکت در هند رئيس جمهور.

در یک ایمیل به Ganguly و دیگر مقامات در یکشنبه گوپتا گفته است که BCCI rulebook disbars هر کسی از عملکرد به عنوان رئیس جمهور یک بار او نامزد شده است به شورای بین المللی کریکت (ICC) هیئت مدیره.

Ganguly, داشتن شده است از جمله در ICC هیئت مدیره به عنوان BCCI نماینده به زودی پس از حضور در جلسه خود در تاریخ 28 مارس پدید آمده است به عنوان یک مدعی برای عنوان به زودی به پست خالی از ICC رئیس.

گوپتا می گوید که با توجه به قانون 14(9) از BCCI اساسی "آن است که عمیقا روشن است که به عنوان به زودی به عنوان شما نامزد به ICC پست خود را به عنوان BCCI رئیس جمهور را دریافت کنید خالی به صورت خودکار فورا".

یک BCCI رسمی, اما, اخراج Gupta اعتراض. "بند باید به اثر می آیند تنها اگر یک دفتر حامل انتخاب شده است به ICC. در غیر این صورت BCCI مجبور خواهد شد به معرفی کسی به غیر از یک دفتر حامل خواهد بود که مسخره," او گفت:.

BCCI تجدید نظر در SC

جالب است که یک تجدید نظر ساخته شده توسط BCCI در دیوان عالی کشور باعث می شود هیچ اشاره ای به بند 14(9). درخواست تجدید نظر ثبت شده توسط خزانه دار آرون Dhumal از طریق Adv. بینا مزاوان در آوریل 21, درخواست دادگاه برای اجازه BCCI به "انجام اصلاحات مربوط به قانون Nos. 6.4, 6.5, 7.3, 15(3) & (4), 19(2) و 45 قانون اساسی که تصویب شده در مجمع عمومی سالیانه برگزار 01.12.2019."

درخواست تجدید نظر درخواست دادگاه راس جدا tenures از دفتر حامل BCCI و دولت انجمن قبل از خنک کننده خاموش می آید را به اثر و همچنین برای محدود کردن اختیارات مدیر عامل. با توجه به زمان rulebook مدیر عامل شرکت دارای قدرت فوق العاده ای که برای اولین بار AGM پس از Ganguly و جی شاه (منشی) انتخاب شدند به دنبال محدود کردن.

همچنین BCCI اعتراض کرده است که این بند الزامی دیوان عالی کشور تایید و برای هر گونه اصلاح BCCI قانون اساسی انجام می شود دور با.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب