متن کامل MHA دستورالعمل جدید برای مستند 4.0

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 مه سال 2020 8:08:58 pm یک کودک peeks از طریق پرده در

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 مه سال 2020 8:08:58 pm
یک کودک peeks از طریق پرده در بمبئی Dharavi در طول coronavirus ناشی مستند.

مستند 4.0 دستورالعمل: وزارت امور روز یکشنبه با صدور دستورالعمل جدید برای مرحله چهارم از مستند که تمدید شده است تا مارس 31. منع در تمام مجامع عمومی بسته شدن مدارس و مراکز و رستوران ها و تعلیق پرواز و مترو خدمات در نیروی باقی خواهد ماند در این مرحله بیش از حد.

اما MHA اجازه داده است مجتمع ورزشی برای باز کردن احتمالا پاکسازی مسیر برای از سرگیری آموزش ورزشکاران که آمد به توقف در اواسط ماه مارس.

بعلاوه متحده و اتحادیه سرزمین (UTs) داده شده است قدرت به ترسیم قرمز و سبز و نارنجی مناطق به عنوان در هر Covid-19 وضعیت و بین دولت حرکت وسایل نقلیه مسافری و اتوبوس اجازه داده شده با رضایت متقابل از کشورهای. مقامات منطقه بوده است به کارگردانی مشخص شدن 'مهار" و "بافر" در داخل مناطق قرمز و نارنجی مناطق به عنوان در اتحادیه های وزارت بهداشت دستورالعمل های.

اما از نظر افزایش تعداد Covid-19 نفر در این کشور همه داخلی و بین المللی مسافرت هوایی هیون ممنوع شده است تا مه 31, محرومیت آمبولانس هوایی. مترو خدمات و مدارس بسته باقی خواهد ماند به عنوان به خوبی.

Coronavirus موارد در یکشنبه رز به 90,927. از این 53,649 فعال هستند موارد; در حالی که 34,109 شده اند درمان می شود. مرگ و میر می ایستد در 2872.

در اینجا متن کامل MHA دستورالعمل در مستند 4.0:

این سند در Scribd

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب