لیست کامل از قطار ویژه است که اجرا خواهد شد از فردا

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 11 سال 2020 5:51:50 pm این راه آهن همچنین "توصیه" م

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 11 سال 2020 5:51:50 pm
این راه آهن همچنین "توصیه" مسافران این قطار برای دانلود Aarogya Setu برنامه حتی اگر آن است که یک پیش شرط برای سفر.

IRCTC قطار ویژه رزرو بلیط: نزدیک به دو ماه پس از آن خود را به حالت تعلیق عملیات مسافر در نظر coronavirus ناشی از مستند راه آهن هند را به تدریج از سر قطار مسافری خدمات از روز شنبه.

در مجموع از 15 قطار برای مقاصد مختلف ترک خواهد کرد دهلی نو در روز سه شنبه که برای رزرو را آغاز کرده اند. این قطار ویژه اجرا خواهد شد از دهلی نو به دیبروگره Agartala, Howrah, Patna, بیلسپور, رانچی Bhubaneswar, سکوندربد بنگلور چنای تریواندروم مدگن بمبئی مرکزی احمدآباد و جامو Tawi.

راه آهن هند روز دوشنبه گفت: مسافران باید برای رسیدن به ایستگاه 90 دقیقه در پیشبرد به صفحه ویژه Rajdhani قطار. این راه آهن همچنین گفت: مسافران را به همراه خود مواد غذایی و پتو و رختخواب از خانه.

در اینجا یک لیست از قطار ویژه است که اجرا خواهد شد از فردا:

این سند در Scribd

رزرو براي رزرو در این قطار شروع خواهد شد در 4 بعد از ظهر امروز و در دسترس خواهد بود تنها در وب سایت IRCTC. کرایه از این قطار خواهد بود که از Rajdhani قطار که بدان معنی است که همه این خواهد بود همه در هوای مطبوع مربیان است. کرایه خواهد بود شبیه به Rajdhanis.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن