از شنبه هیچ frisking در فرودگاه تماس با ما چک امنیتی

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: 22 مه سال 2020 8:11:47 pm حتی طول فلزی dect

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: 22 مه سال 2020 8:11:47 pm
flights, flights resume india, domestic flights resume india, flights resume date, domestic flight start date in india, domestic resume india, flights resume india, flights start date in india, india flights domestic, flights start date india, international flights start in india, domestic flights resume india, international flights resume india, flights rules, flights rules and regulation, flights in india, india flight services, india air services, india airlines حتی طول فلزی dector افزایش یافته است به طوری که CISF پرسنل لازم نیست برای آمدن به مسافران است.

به عنوان پرواز شروع عملیات این دوشنبه مسافران دیگر نمی خواهد نیاز به دریافت بلیط خود را از لحاظ جسمی تایید شده و یا از طریق frisking.

مرکزی صنعتی نیروی امنیت (CISF) که دسته امنیتی در همه فرودگاه های بزرگ در این کشور کار کرده است یک سیستم تماس با ما بلیط تایید و بررسی امنیت که در آن فاصله کافی بین مسافران و پرسنل امنیتی خواهد بود در تمام اوقات حفظ شود.

بخوانید | هند پروازهای داخلی رزومه: نحوه رزرو آنلاین بلیط هواپیما در طول مستند 4.0

در حال حاضر وجود خواهد داشت یک پارتیشن شیشه ای در تمام فرودگاه های بین CISF پرسنل و مسافران در دروازه. "مسافران مورد نیاز خواهد بود برای نشان دادن بلیط خود را و شناسه از سراسر این سد است. در برخی فرودگاه ها مانند حیدرآباد فن آوری در دسترس است برای خواندن بارکد یا باد کردن بلیط و ID در صفحه نمایش از طریق استفاده از دوربین های. وجود دارد و حتی بیشتر از راه دور می تواند حفظ" CISF DG راجش Ranjan گفت: هند اکسپرس.

بخوانید | پرواز نرخ دربسته در محیط وسط صندلی نمی شود نگه داشته خالی: وزیر حمل و نقل هوایی اعلام کرد دستورالعمل

دیگر تماس نزدیک با روال به دنبال CISF پرسنل در فرودگاه است که در امنیت نگه منطقه است. "وجود دارد و همچنین ما در تلاش برای اطمینان حاصل شود که در 99% موارد این است که بدون تماس و با حداقل پت-پایین frisking. حتی که انجام خواهد شد از طریق دستی فلزی طرح آشکارسازهای. این درخواست عمومی است که مسافران باید محروم همه موارد از بدن خود را. اگر درب قاب فلزی آشکارساز زنگ خاموش می رود و سپس از آنها خواسته خواهد شد که به بررسی خود و محروم موارد. اگر حتی پس از آن وجود دارد یک بوق در HHMD یا DFMD سپس patdown را به متوسل شود. پرسنل خواهد شد که مورد نیاز دنده محافظ مانند سپر صورت و دستکش. وجود خواهد داشت و مکرر sanitising از دستکش و آشکارسازهای" Ranjan گفت.

حتی طول فلزی dector افزایش یافته است به طوری که CISF پرسنل لازم نیست برای آمدن به مسافران است.

بخوانید | هند پروازهای داخلی به رزومه: چگونه پرواز خود را تجربه تغییرات آنچه به شما پرداخت

بر اساس نیروی توصیه های اداره حمل و نقل هوایی عمران امنیت (BCAS) در حال حاضر انجام دور با زنی شبانه روزی می گذرد و پس از چک امنیتی.

"در اینجا دوربین خواهد بود با اتکا به باطن تایید همه مسافران رفته از طریق چک های امنیتی" یک CISF افسر گفت.
این CISF در واقع شده است در حال آماده شدن برای عملیات در مقیاس کامل برای بیش از یک ماه در حال حاضر و ساخته شده است چند پیشنهاد برای BCAS و هواپیمایی وزارت. بسیاری از این پیشنهادات گنجانده شده در دستورالعمل صادر شده توسط وزارت برای بهره برداری از پروازهای داخلی, منابع گفت.

بخوانید | کرایه هوا پوش برای 3 ماه وب, check-in, ماسک صورت و Aarogya Setu تصویب باید

"عملیات در فرودگاه به حال پایین آمدن به سطح صفر به هر حال. به عنوان مردم در حال تخلیه از خارج از کشور و یا خارجی بودن تسهیل در پروازهای خارج از هند ما در کار است. ما با استفاده از این زمان برای آماده سازی خودمان را برای عملیات به طوری که ما باقی می ماند امن و اطمینان از ایمنی مسافران نیز است. ما تلاش خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که مسافر یک تجربه رایگان بدون هیچ زحمتی در فرودگاه حتی به عنوان امنیت است به خطر بیافتد" Ranjan گفت.

به عنوان خوانده شده | دولت کلاه فارس برای شرکت های هواپیمایی: در اینجا این است که چقدر خود را بلیط پرواز هزینه خواهد شد

جدای از این CISF گذشت سفارشات از دنده محافظ برای سه ماه پیش حتی به عنوان پیشنهادات خود را در یک متر فاصله مارک در بررسی در منطقه مارک از جعبه های مربع برای اتومبیل رها کردن مسافران به فرودگاه گزارش از مسافران در فرودگاه دو ساعت در پیشبرد مبهوت برنامه پرواز و sanitisation از همه چمدان ها در حال اجرا توسط فرودگاه و پرواز اپراتورهای.

نیروی اتحاد تا تاریخ گزارش شده حدود 98 موارد Covid 19 در درون صفوف خود را از جمله هفت بهبود و یکی مرگ. اکثر موارد گزارش شده از کلکته (40) و دهلی نو (32). آن را در میان پایین ترین عفونت در میان نیروهای شبه نظامی که در آن شماره در حال حاضر معلق در هوا در حدود 1000 است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن