باز فرانسه برگزار می شود و بدون طرفداران می گویند برگزارکنندگان

باز فرانسوی بود که به تعویق افتاد سپتامبر از ممکن است با توجه به این رمان coronavirus شیوع برگزار می شود بدون

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

باز فرانسوی بود که به تعویق افتاد سپتامبر از ممکن است با توجه به این رمان coronavirus شیوع برگزار می شود بدون طرفداران سازمان claycourt گرند اسلم گفته اند.

Roland Garros برنامه ریزی شده برای مارس 24 ژوئن 7 قبل از فرانسوی تنیس فدراسیون (FFT) تحت فشار قرار دادند آن را به هفت. 20-Oct 4 در یک پیشنهاد برای صرفه جویی در این مسابقات از سقوط قربانی به COVID-19 بیماری همه گیر.

هفته گذشته FFT گفت تمام بلیط های خریداری شده برای این سال را به فرانسه باز خواهد بود لغو و بازپرداخت به جای اینکه منتقل شده است.

"سازماندهی آن را بدون طرفداران اجازه می دهد یک بخش از اقتصاد را به نگه داشتن عطف (مثل) تلویزیون حقوق و مشارکت. آن را نمی تواند نادیده گرفته شود" FFT جمهور برنارد Giudicelli گفت: روزنامه فرانسوی Le Journal du Dimanche.

"ما نه حکم هر گزینه."

تنیس فصل بود به حالت تعلیق در اوایل ماه مارس با توجه به همه گیر و وقفه ادامه خواهد داد و حداقل تا اواسط ماه جولای با بسیاری از کشورها در مستند.

ویمبلدون لغو شده است در حالی که وضعیت ایالات متحده باز برنامه ریزی شده را در اواخر ماه اوت است هنوز مشخص نیست.

این FFT شد به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار زمانی که آنها اعلام کرد در اواسط ماه مارس که فرانسه باز خواهد بود روشن با بازیکنان bemoaning فقدان ارتباطات به عنوان تاریخ جدید برخورد با hardcourt فصل است.

برگزارکنندگان هفته گذشته گفت: آنها تا به حال شده است در گفتگو با این قضیه به لحن خوب این تقویم در میان گزارش های رسانه ای که از مسابقات گراند اسلم خواهد بود با تاخیر بیشتر از یک هفته و شروع در سپتامبر. 27.

تاخیر شروع خواهد به بازیکنان یک هفته دو پنجره بین پایان از ایالات متحده, باز, بازی های برگزار شده در hardcourts از نیویورک و پاریس مسابقات است.

"20 یا 27 می کند که تغییر مقدار" آقای Giudicelli گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن