FRA ادعا می کند: درخواست تسهیل در برابر سفارشات منطقه پانل

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 4:21:05 am ماهاراشترا فرماندار

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 4:21:05 am
bhagat singh koshyari, maharashtra governor, forest right act, maharashtra forests, indian express news ماهاراشترا فرماندار Bhagat Singh Koshyari. (فایل)

مشاهده است که تعداد زیادی از ادعای زمین عناوین در زمینه جنگل قانون حقوق (FRA) در حال رد سطح منطقه کمیته (DLCs) – نهایی ردیف در سه ردیف ادعا فرایند ارزیابی است که اجازه می دهد تا بدون ارائه درخواست تجدید نظر در برابر تصمیم – فرماندار Bhagat Singh Koshyari صادر کرده است یک هشدار از طریق ایجاد تغییرات در قانون است.

این اصلاح شامل یک ماده را قادر می سازد حق مدعیان حقوق جنگل به درخواست تجدید نظر علیه این منظور از DLCs.

Koshyari صادر شده اطلاع رسانی در 18 مه در ورزش از ضرر او توسط برنامه پنجم قانون اساسی در نتیجه اصلاح بخش 6 از برنامه ریزی قبایل و سنتی دیگر ساکنان جنگل (به رسمیت شناختن حقوق جنگل) عمل 2006, همچنین شناخته شده به عنوان جنگل حقوق قانون در کاربرد آن در برنامه ریزی مناطق در ماهاراشترا.

اطلاع رسانی اعلام کرد که DLCs زیر صندلی بخشی در کمیسیون تشکیل شده اند به شنیدن تجدید نظر علیه این تصمیم از DLCs.

آن اضافه شده است که در صورت سفارشات در حال حاضر به تصویب قبل از این اطلاع رسانی و تجدید نظر باید در ظرف شش ماه. در مورد سفارشات گذشت, پس, تجدید نظر باید ظرف 90 روز پس از سفارش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن