سابق SP رهبر Rajya سبها MP عمار سینگ عبور دور در 64

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: اوت 1 سال 2020 6:27:41 pm سابق Samajwadi رهبر حزب عمار سین

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: اوت 1 سال 2020 6:27:41 pm
amar singh, amar singh death news, amar singh dead, amar singh passes away, amar singh age, amar singh latest news, amar singh news, rajya sabha mp amar singh, rajya sabha mp amar singh death news, amar singh news today, amar singh news sp سابق Samajwadi رهبر حزب عمار سینگ. (Express Photo by Vishal Srivastav/فایل)

سابق Samajwadi رهبر حزب و Rajya سبها MP عمار سینگ در گذشت پس از یک بیماری طولانی مدت در روز شنبه با توجه به گزارش. او 64.

او شده است تحت درمان در بیمارستانی در سنگاپور برای چند ماه.

نارندرا نخست وزیر و وزیر دفاع Rajnath Singh خود را ابراز تسلیت به خانواده عمار سینگ. ساعت مودی توییتی که سینگ برای او شناخته شده بود دوستی در سراسر بسیاری از حوزه های زندگی خود را.

سینگ یک بار وفادار SP ایلخانی Mulayam سینگ یاداو اخراج شد برای دومین بار از حزب در سال 2017.

در اول خود را از روی لئامت دادن از 14 سال از سال 1996 تا 2010, عمار سینگ شبکه گسترده برای حزب بود و اغلب دیده می شود با افراد مشهور از آنیل Ambani به آمیتا و جایا باچان از سانجی دات به Subrata روی. یک رقیب رهبر با استفاده از عبارت "شرکت Thakur" برای توصیف مردی که در حرفه ای به SP در دهلی نو. هنگامی که او در کنار یکی از افراد مشهور که ایستاده او جایا پرادا, اخراج, با او همراه است.

Mulayam سینگ یاداو همراه با برادرش Ram Gopal Yadav و عمار سینگ در راج بهون در لکنو. (Express Photo by Vishal Srivastav/فایل)

در نهایت او شناور خود را Rashtriya Lok منچ در سال 2011 و سابقه بیش از 300 نامزدها در سال 2012 تا نظر سنجی اما برنده none. او به طور خلاصه پیوست Rashtriya Lok دال و رقابت 2014 Lok سبها سنجی از فاتح پور سیکری و از دست داد. شش سال پس از اخراج او از SP توصیه نرده و نامزد او را به Rajya سبها در مارس 2016.

دوم خود را از روی لئامت دادن در حزب بود کوتاه زندگی می کردند. او اخراج شد در یک SP کنوانسیون هنگامی که Akhilesh جایگزین Mulayam به عنوان SP رئیس در میان چمن جنگ در حزب. او طرفه با Mulayam و و برادرش Shivpal Yadav, در دشمنی خانواده در برابر Akhilesh.

در اخراج او از حزب سینگ گفت که او احساس "آزاد و رایگان" اما rued که او اخراج شد و برای وفادار بودن به Mulayam سینگ یاداو ، "من به عنوان یک رکن قدرت برای او," او گفت:. "من با Mulayam سینگ یاداو تا آخرین. آن است که یک ماده مختلف است که Mulayam اتحاد پیوست دست در دست او و وزیر) Akhilesh (Yadav) در نهایت اما من نمی خواهد."

سینگ نیز رد گمانه زنی ها از پیشنهادهای به BJP اما گفت که "پس از آن چه اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد". او همچنین ناودان خود SP رقیب اعظم خان و گفت: او شگفت زده شد که حزب متحد با کنگره در طول سال 2017 مجمع انتخابات است. او ابراز نارضایتی بیش SP-کنگره اتحاد شرح نارندرا نخست وزیر به عنوان یک "خارجی" در اوتار پرادش.

در اوایل این سال مبتلا به بیماری کلیه و "مبارزه با یک نبرد مرگ و زندگی" سابق Rajya سبها MP عذر خواهی کرد به بازیگر آمیتا باچان برای او بسیار شایع خرید اینترنتی با بازیگر و خانواده اش. سینگ گفت: تا به حال او تاسف خود را "افراطی در مقابل آمیت جی و خانواده".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب