برای خانواده های آواره از 6 روستا در نزدیکی SoU: SSNNL می سازد عمومی, جابجایی, طرح غرامت بسته

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 5:15:12 am اعلام می آید روز پس

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 5:15:12 am
Statue of Unity, DIsplaced families, Gujarat High Court, vadodara news, indian express news اعلام می آید روز پس از روستاییان کردم به درگیری با پلیس محلی بود که همراه SSNNL مقامات به حصار زمین که SSNNL "به دست آورد". (اکسپرس عکس)

این سردار Sarovar Narmada Nigam محدود (SSNNL) روز دوشنبه با صدور بیانیه ای بر ادامه جنجال بر سر خرید زمین در شش روستاهای اطراف مجسمه وحدت (SoU) در Kevadia مستعمره Narmada منطقه. روستای قبایل را به نام یک bandh و در تظاهرات برای بیش از یک هفته است. SSNNL در بیانیه اش ساخته شده است عمومی جبران بسته آن را تا به حال مطرح قبل از گجرات دادگاه عالی (HC) در ماه فوریه در پاسخ به یک پیل در برابر کسب.

جدا از اعلام, جابجایی, طرح برای خانواده های آواره SSNNL موافقت کرده است به تخصیص دادن مغازه تجاری در یک مجتمع از SoU پارکینگ به کسانی که تحت تاثیر در جبران خسارت برای مغازه ها و اصطبل نشانید از این شش روستا. اعلام می آید روز پس از روستاییان کردم به درگیری با پلیس محلی بود که همراه SSNNL مقامات به حصار زمین که SSNNL "به دست آورد". این بیانیه روز دوشنبه گفت: "SSNNL تنها شمشیربازی زمین است که این اندازه گیری به عنوان بخشی از کسب آن ادعا می کنند. دیگر زمین های خصوصی شده است با زور و اجبار حصار و یا به دست آورد."

مشاجره از روستاییان از لیمبدی, Kevadia, Vagadiya, Navagam, کتهی و قرا است که SSNNL تا به حال به دنبال خرید زمین 60 سال پیش برای ساختمان سردار Sarovar سد. آن است که در حال حاضر قصد قرار دادن زمین برای استفاده از دیگر اهداف تجاری است که چرا SSNNL ادعا در زمین باید باطل.

در مه 30, 18 کنگره رهبران از جمله هشت گجرات MLAs بازداشت شدند در ستاد منطقه Rajpipla در راه خود را برای پیوستن به Kevadia اعتراض.

در آن بیانیه SSNNL گفت که حل و فصل برای ذینفع از شش روستا خواهد بود نقل مکان به یک "Adarsh Vasahat' پروژه ساخته شود بیش از 16 هکتار از زمین های متعلق به SSNNL در قرا روستا در سراسر Narmada رودخانه پایین دست از SoU. این SSNNL در بیانیه خود گفت: "ما همچنین ساخت بتن جاده ها اطمینان شبکه آب لوله کشی اتصالات در تمام خانه های زهکشی خطوط aanganwadis اولیه بهداشتی مراکز توالت در همه خانه ها و همچنین مدارس ابتدایی در هزینه Rs 15 کرور."

به عنوان در هر دستورالعمل Narmada کنترل قدرت (NCA), همه نر وارثان از یک خانواده آواره با توجه به این پروژه هستند که 18 سال سن از تاریخ 1 نوامبر سال 1989 و بايد به طرح 1000 متر مربع و 250 متر مربع زمین برای دامداری. SSNNL برآورد 1,000 چنین ذینفع در این موضوع در حال انجام. آن را نیز تمدید کمک مالی برای ساخت خانه ها به مقدار Rs 4 لاخ هر ذینفع که 1.5 لاخ داده می شود توسط دولت و Rs 2.5 لاخ توسط SSNNL.

علاوه بر این SSNNL گفت: آن را حاضر است به جای خواسته های برخی از افراد ذینفع که پذیرفته جبران ارائه شده توسط دولت در سال 1992 اما بعد از آن ابراز نارضایتی و علاقه به انتخاب کردن برای تجدید نظر در بسته سال 2013 است. "ما اجازه خواهد داد که چنین 61 ذینفع و 82 عمده فرزندان این سود را تا قبل خود را جبران و انتخاب بسته های جدید," آن را اعلام کرد.

انتشار رسمی گفت که بسته شده بود "بر وارد و پس از اجماع" از مقامات عالی رتبه از SSNNL به عنوان به خوبی به عنوان اعضای این شش روستا که در ماه فوریه برای رسیدن در حل و فصل این موضوع است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب