فوتبال | طرفداران گفت: برای دور ماندن از لیگ برتر سالن

لیگ برتر اجرایی ریچارد کارشناسی ارشد هشدار داده است طرفداران به دور ماندن از استادیوم یک بار بالا پرواز می گرد

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

لیگ برتر اجرایی ریچارد کارشناسی ارشد هشدار داده است طرفداران به دور ماندن از استادیوم یک بار بالا پرواز می گرداند در پشت درهای بسته در روز چهارشنبه.

لیگ برتر از سر گرفته پس از سه ماه وقفه با استون ویلا را در بازی خانگی برابر شفیلد یونایتد و آرسنال برای سفر به منچستر سیتی.

یک برنامه کامل مسابقات به شرح زیر بیش از آخر هفته از جمله لیورپول را بالقوه به عنوان متمسک در Merseyside رقیب اورتون.

نگرانی وجود دارد برخی از هواداران را نادیده بگیرد اجتماعی-فاصله گرفتن قوانین توسط تجمع در خارج از زمینه های که در آن تیم خود را در حال بازی.

اما پس از مذاکرات بین لیگ ذینفعان کلیدی و پلیس با آن موافقت شد به حرکت هر یک از باقی مانده 92 مسابقات به خنثی سالن در حال حاضر.

آگاه از بررسی این لیگ خواهد بود, تحت, کارشناسی ارشد صادر شده است درخواست برای طرفداران به جمع آوری در اطراف استادیوم در طول مسابقات.

"لطفا دور ماندن و لذت بردن از مسابقات در خانه. با عطف به این بازی شما با قرار دادن همه چیز در معرض خطر" کارشناسی ارشد بی بی سی گفت در روز سه شنبه.

وجود خواهد داشت هیچ طرفداران مجاز به هر گونه بازی های لیگ برتر این مدت اما استادان خوشبین است وجود دارد می تواند برخی در نهایت با توجه ورود فصل آینده است."ما امیدوار طرفداران را دوباره در مرحله ای از فرصت. بحث را شروع کرده اند اما از آن است که مناسب نیست برای من برای قرار دادن یک زمانبندی در آن," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن