زیر جدید ICC دستورالعمل خواهد بود یک چالش: Sangakkara

سری لنکایی بزرگ کومار Sangakkara می گوید: از آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه بازیکنان در مقابله با جدید I

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

سری لنکایی بزرگ کومار Sangakkara می گوید: از آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه بازیکنان در مقابله با جدید ICC دستورالعمل هنگام کریکت رزومه پس از COVID-19 وقفه.

با محدودیت دولت, کاهش, ICC آمده است با دستورالعمل های امن برای از سرگیری. نگه داشتن اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای روشن و خاموش میشه و امن ' توپ مدیریت در میان بایدها و نبایدها ذکر شده است. کریکت کمیته همچنین توصیه می شود ممنوعیت استفاده از بزاق به درخشش در توپ.

"برای سریع bowlers یا اسپینرها درخشان توپ است غریزی چیزی که آنها آن را انجام داده اند بیش از سال های بسیاری از آنها کودکان و نوجوانان" Sangakkara رئیس جمهور Marylebone باشگاه کریکت (MCC) گفت: در ورزش ستاره نشان می دهد 'کریکت متصل'

"کریکت یک بازی اجتماعی بسیاری از زمان شما صرف در اتاق پانسمان — شما صحبت می کنید, شما چت. این خواهد بود بسیار بالينی چیزی که شما آماده برای بازی بدون گرم یو پی اس شما همه چیز را راست و رفتن به خانه. پس از آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه بازیکنان با آن مقابله است," او گفت:.

اطفال از چند تیم از جمله انگلستان و استرالیا و غرب هند و سریلانکا در حال حاضر شروع, هوای آزاد, آموزش سخت تحت پروتکل های ایمنی به عنوان ورزشی با در نظر گرفتن مراحل اولیه نسبت به از سرگیری.

انگلستان و ولز کریکت هیئت مدیره اعلام کرده است برنامه خود را برای یک پیشنهاد سه سری تست در خانه در برابر غرب هند شروع جولای 8 است که به احتمال زیاد اولین سری اتفاق می افتد پس از coronavirus شکستن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن