اولین COVID-19 مورد تایید در شهرستان لیک

فرد آلوده است که یک فرد بزرگسال ساکن در 50s خود را. MDH در حال کار برای شناسایی و اطلاع همه کسانی که ممکن است

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

فرد آلوده است که یک فرد بزرگسال ساکن در 50s خود را. MDH در حال کار برای شناسایی و اطلاع همه کسانی که ممکن است در تماس با فرد آلوده. آن دسته از مردم خواسته خواهد شد که به قرنطینه خود را برای 14 روز از قرار گرفتن در معرض خود را و نظارت خواهد کرد و در صورت تب و علائم تنفسی. هیچ اطلاعات دیگری در مورد فرد آلوده منتشر خواهد شد.

"ظاهر این ویروس در شهرستان لیک شده است انتظار می رود" گفت: Lake County emergency مدیریت, مدیر, ضربه فیلم های پورنو کار Kohlstedt. "لیک کانتی مدیریت اضطراری و شهرستان دریاچه بهداشت و خدمات انسانی کار کرده اند از نزدیک با مینه سوتا وزارت بهداشت در آماده سازی و کاهش تلاش ها برای چند ماه."

در مینه سوتا اولین مورد از COVID-19 شناسایی شد در تاریخ 6 مارس. از امروز 8,579 موارد شناسایی شده در 82 مینه سوتا 87 استان ها و 485 Minnesotans فوت کرده اند. Kohlstedt تاکید کرد که این مهم است که مردم درک کنند که به دلیل تست قابلیت های شده اند بسیار محدود تعدادی از شناسایی موارد منعکس نمی کند تعداد واقعی موارد.

"اخبار اولین مورد تایید شده از COVID-19 در لیک شهرستان به ارمغان می آورد با آن یک واقعیت جدید برای همه Lake County ساکنان" گفت: غنی Sve رئیس دریاچه هیئت مدیره شهرستان کمیسیون. "طبعا نگرانی وجود دارد و برخی از احساس وحشت و نگرانی. در شهرستان لیک ما یک حس قوی از جامعه و خوب است. با هم خواهیم دید این طریق با نتایج مثبت است."

Sve نیز تشویق همه به دنبال همه توصیه برای کاهش خطر گسترش این ویروس به اعضای خانواده و دوستان و همسایگان و خط مقدم اساسی کارگران است.

بر این اساس Kohlstedt بر اهمیت هر کس پیوستن به شدت توصیه هایی برای جلوگیری از گسترش آن عبارتند از:

  • اغلب شستن دست
  • تمیز کردن و ضد عفونی اغلب لمس سطوح روزانه
  • پوشش سرفه
  • ماندن در منزل به خصوص زمانی که بیمار
  • اجتناب از سفر غیر ضروری
  • اجتماعی فاصله

این ویروس است که باعث COVID-19 توسط قطرات تنفسی هنگامی که یک فرد آلوده سرفه یا عطسه شبیه به آنفولانزا و دیگر بیماری های تنفسی گسترش و یا زمانی که مردم لمس سطوح که شده است آلوده با فرد آلوده و سپس تماس چشم خود بینی یا دهان.

علائم COVID-19 می تواند شامل تب ، سرفه ، تنگی نفس و لرز و سردرد و درد عضلانی گلودرد و یا از دست دادن طعم و مزه یا بوی آن است. هر کس با COVID-19 تمام این علائم و برخی از مردم ممکن است هر گونه علائم.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن