شاه در برابر سابق رئیس هاریانا انتخاب کارکنان کمیسیون

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 2, 2020 1:50:20 pm نزدیک به سه ماه پ

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: جولای 2, 2020 1:50:20 pm

نزدیک به سه ماه پس از دادگاه عالی را کنار بگذارند انتصاب 1,983 PTIs (تربیت بدنی مدرسان) در هاریانا دولت هوشیاری اداره (SVB) تسلیم شده است FIR در برابر رئیس هاریانا انتخاب کارکنان کمیسیون و اعضای آن و افسران. انتخاب ساخته شده بودند و در طول کنگره دولت سانتی متر Bhupinder Singh Hooda پس از آغاز روند برای همین در سال 2006.

صنوبر شده است تسلیم و پس از حمایت عمومی Raj Baldev Mahajan توصیه می شود کامل پروب به این موضوع با در نظر گرفتن مشاهدات apex دادگاه در مورد انتخاب. هوشیاری دفتر شاه بود که تسلیم در روز سه شنبه ادعا می کند که پس از آن رئیس و اعضای افسر سوء استفاده از موقعیت خود به نفع فاقد صلاحیت نامزدها.

به شاه آمده است: "...تحت فشار رئیس سپس تغییر معیارهای انتخاب سه بار به سود مورد علاقه خود را نامزد. به جز رئیس وجود نداشت امضا از اعضای دیگر (در مقالات برای تغییر در ضوابط). در طول فرآیند انتخاب رئیس (در توطئه) با اعضای اهدا حداکثر شماره های مورد علاقه خود را نامزد در محدوده 20 تا 27 از مجموع 30 نشانه است."

در ابتدا مجموع نمرات مصاحبه ثابت شد 25 قبل از تغییر معیارهای. در این مورد روند انتخاب آغاز شد و در دسامبر 2006. اولیه آزمون کتبی که برگزار شد در ژانویه 21, 2007, لغو شد و تاریخ جدید مطلع شد; اما فقط یک ماه قبل از تاریخ برنامه ریزی شده این آزمون لغو شد به دلایل اداری. یک تصمیم پس از آن گرفته شده در جولای 11, 2008 به کوتاه نامزدها بر اساس حداقل تحصیلات دانشگاهی بدون رفتن در آزمون کتبی و تمام داوطلبان واجد شرایط نامیده می شدند برای مصاحبه.

در سپتامبر سال 2012 یک نیمکت پنجاب و هاریانا دادگاه عالی تا به حال نقض قرار ملاقات. سپس عدالت آگوستین جورج Masih بود به حکم "با وجود ظاهر یک مسئولیت جمعی و یا فرایند تصمیم گیری است. مفهوم و روح کمیسیون می ایستد butchered و تبعید به دلیل وجود دارد هیچ, مشاوره ارتباط و مشارکت هر یک از (کمیسیون) اعضای در حال حاضر روند انتخاب برای پر کردن پست ها از PTIs."

Masih تا به حال نیز به شدت پایین آمده و سپس از HSSC رئیس برگزاری این کمیسیون بود چیزی جز یک مرد نشان می دهد در فرایند انتخاب.

بعد یک بخش از نیمکت پنجاب و هاریانا دیوان عالی نیز تایید کرد که این تصمیم. یک بخش نیمکت شامل قضات, Surya کانت و Surinder گوپتا بود berated این هاریانا دولت و هاریانا انتخاب کارکنان کمیسیون (HSSC) برای انجام یک جعلی انتخاب شده است. "در اینجا یک مورد که در آن تغییرات طراحی شده اند با تنها هدف از تنزیل رتبه و ارتقاء استانداردهای انتخاب به اشتغال" منظور ذکر کرده بود در حالی که پایین آمدن به شدت در آن هنگام رئیس HSSC, برید (retd) Nand لعل Poonia. در ماه آوریل سال جاری راس دادگاه هم دستور داد به کنار انتخاب. پس از دستور دادگاه به PTIs شد retrenched.

اما ارشد کنگره رهبر Randeep سینگ Surjewala به تازگی خواست هاریانا وزیر منهر لعل خطار به برقراری retrenched 1,983 PTI معلمان مدارس دولتی با صدور یک فرمان و تصویب آن را از طریق لایحه هاریانا Vidhan Sabha. در نامه ای خطاب به رئیس وزیر Surjewala تا به حال حتی با ارسال یک "پیش نویس لایحه" برای "تامین امنیت خدمات به PTIs به نفع عدالت و حقوق صاحبان سهام'.

Surjewala ادعا کرده PTI معلمان بودند و دادگاه برگزار نمی شود آنها را گناه برای هر گونه فساد است. "تصمیم دیوان عالی را در بر داشت و نه فساد در PTI روند انتخاب و نه هر گونه مخرب عمل شد انجام شده توسط هر یک از انتخاب PTI معلمان است. پس PTIs نباید به ناحق تنبیه کنید برای یک بی نظمی در استخدام قدرت. حذف 1,983 PTI معلمان از مشاغل دولتی پس از دادگاه عالی آوریل 8 سال 2020 تصمیم است حساس ضربه در نان و کره از خانواده" Surjewala اعلام کرده بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن