Favipiravir نتایج آزمایش به زودی منتظر DCGI nod اضطراری برای استفاده در برابر Covid-19: DG-CSIR

نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 7:34:33 pm DG-CSIR گفت repu

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 7:34:33 pm
cancer vaccine, cervical cancer, cervical cancer vaccination, HPV, HPV shots, WHO, IARC, GAVI, health news, indian express news DG-CSIR گفت repurposed مواد مخدر شد و یک گزینه جذاب به عنوان آنها شناخته شده است به امن در برابر بیماری های دیگر و وجود دارد دلیلی برای باور کردن که این کار ممکن است در برابر Covid-19. (منبع: ایسنا)

در شورای علمی صنعتی پژوهشی (CSIR) مدیر کل Dr Shekhar Mande است که خوش بینانه در مورد تصویب برای Favipiravir یک داروی ضد ویروسی برای استفاده در برابر Covid-19 از مواد مخدر کنترل کلی از هند (DCGI). "ما در بانک داده ها از آزمایش های بالینی در روسیه (که در آن مورد تایید FDA است که مواد مخدر) و ما خود را جزئی داده و خواسته اند برای تصویب از DCGI اضطراری برای استفاده در برابر Covid-19" دکتر Mande گفت: هند اکسپرس.

روسیه فعال است Afivavir بر اساس Favipiravir برای تبدیل شدن به اولین ثبت دارو در برابر Covid-19; و در هند نتایج این داروی ضد ویروسی خواهد شد در یک یا دو روز.

DG-CSIR گفت repurposed مواد مخدر شد و یک گزینه جذاب به عنوان آنها شناخته شده است به امن در برابر بیماری های دیگر و وجود دارد دلیلی برای باور کردن که این کار ممکن است در برابر Covid-19.

"تمرکز ما بر روی repurposed مواد مخدر و وجود 10 در ما سبد خرید که در آن محاکمه آغاز برای برخی از خواهد شد و زمین در دیگران" دکتر Mande گفت. نتایج برخی از محاکمات خواهد بود و در هشت تا 10 روز او اضافه شده است. سه مواد مخدر محاکمه – یعنی ACQH, Favipiravir و مايکوباکتريوم W – در حال جریان است. Favipiravir استفاده می شود برای برخی از ویروس های آنفولانزا و نشان داده است برخی از نتایج خوب در چین و ژاپن است. در هند CSIR در حال حاضر درگیر در محاکمه Favipiravir با Cipla.

Dr Mande گفت: استقبال از او با حرکت توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای راه اندازی مجدد هیدروکسی کلروکین (HCQ) بازوی همبستگی محاکمه. آن را ممکن است به یاد می آورد که Mande و دیگر دانشمندان تا به حال مورد انتقاد قرار لانست مطالعه که HCQ ارائه نمی دهد مزایای درمانی شدید Covid-19 موارد و همراه بود با افزایش مرگ و میر.

او گفت: هند اکسپرس روز چهارشنبه شد که در آن اتصالات در حال حاضر در بخشی از بسیار محترم مجله به موضوع "ابراز نگرانی" برای خوانندگان خود را.

"این یک مطالعه مشاهدهای است که مشتق شده از آمار و باید بر اساس منطق صدا است که به وضوح نه چندان در این مورد" دکتر Mande افزود که وجود دارد بیش از حد بسیاری از نقاط ضعف و نامه ای فرستاده شد به لانست ویرایشگر بیان اشکالات و درخواست آنها را به تجدید نظر در این مقاله است.

او گفت: یکی دیگر از نامه ای ارسال شد که در آن زانو حرکت تند و سریع واکنش برای متوقف HCQ بخشی از همبستگی محاکمه شد که در جریان است و باید متوقف شده است. "اگر این دارو کار نمی کند و سپس آن را کار نمی کند. اما وجود دارد به برخی از منطق که" دکتر Mande گفت:, و اضافه کرد که آنها با استقبال از حرکت برای از سرگیری محاکمه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب