کشاورز خودکشی 'بیش از نیشکر غرامت' باعث اعتراض در مظفرنگر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Muzzafarnagar Noida | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 5:38:47 am کشاورزان

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Muzzafarnagar Noida | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 5:38:47 am
covid 19 in maharashtra, covid 19 cases in maharashtra, covid 19 patient commits suicide in maharashtra, nair hospital covid patient suicide, indian express news کشاورزان به نام پس از اعتراض مقامات منطقه اعلام کرد کمک های مالی از 10 تومان لاخ برای سینگ ، (بازنمودی عکس)

مرگ یک زن 50 ساله نیشکر کشاورز که خودکشی در روز پنج شنبه گفته می شود بیش از تاخیر در پرداخت صورت نیشکر غرامت باعث تظاهرات در مظفرنگر.

Ompal سینگ بود به دار آویخته خود را از یک درخت در مزرعه اش در Sisuali منطقه مظفرنگر, پلیس گفت:. "پریما یک کشاورز دریافت کرده بود توجه داشته باشید چهار روز پیش از یک آسیاب شکر. این دستگاه که قرار بود به وزن کار نمی شد و به نظر می رسد که او در نیاز مبرم به پول است. گفته افسرده بیش از این تاخیر Ompal خودکشی" گفت: Virendra Kasana, ایستگاه خانه افسر Bhaura Kalan.

ساکنان به پلیس گفت که Ompal شده بود در مواجهه با مشکلات مالی در طول مستند و منتظر نیشکر برداشت امیدوار است که آن را ارائه جبران خسارت. این محصول تا به حال شده است برای این 10 روز گذشته و Ompal حال بازدید محلی آسیاب چند بار امید به پرداخت ساکنان گفت.

پلیس گفته آسیاب شده عملکرد و نسبت به تاخیر در پرداخت به ناکارآمد وزن دستگاه.

منطقه دادرس Selvakumari J گفت که تحقیقات اولیه نشان داد که کشاورز خود را به قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در بیش از زمین است. منطقه دادرس اظهار داشت که وجود داشته است بدون توقف در تهیه نیشکر توسط میلز.

خودکشی در ضمن باعث اعتراض کشاورزان که خواستار آن شدند که یک مورد ثبت شده در برابر شکر آسیاب مقامات خود را برای عدم تهیه نیشکر از کشاورزان است. کشاورزان عصبانی برگزار جاده محاصره و حاضر به سوزاندن بدن تا خواسته های خود شدند.

به عنوان اعتراض ادامه داد: رهبران Rashtriya Lok دال از جمله خود وزیر ملی Rajpal Balyan و سابق, Uttar Pradesh وزیر Yograj سینگ به آنها پیوست. بلافاصله پس از اتحادیه وزیر Sanjeev Balyan که نشان دهنده مظفرنگر در Lok سبها بازدید اعتراض سایت همراه با BJP MLA از Budhana حوزه Umesh ملک را متقاعد کشاورزان به برداشت خود کردند.

کشاورزان به نام پس از اعتراض مقامات منطقه اعلام کرد کمک های مالی از 10 تومان لاخ برای سینگ ، خانواده انجام آخرین مراسم در زادگاه خود Sisoli ایجاد کرد.

کنگره دبیر پریانکا گاندی Vadra به توییتر گرفت به انتقاد از دولت بی جی پی دولت آن را متهم به عدم نیشکر غرامت به کشاورزان است. رهبران RLD و Samajwadi حزب به طور جداگانه اعلام کرد کمک های مالی از Rs یک لاخ هر یک سوگوار در خانواده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن