خانواده نمی تواند همراه بازیکنان مقامات در تور انگلستان: هیات کریکت پاکستان

هیات کریکت پاکستان نمی خواهد اجازه می دهد تا بازیکنان و مقامات تور انگلستان در ماه آینده خود را به خانواده های

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

هیات کریکت پاکستان نمی خواهد اجازه می دهد تا بازیکنان و مقامات تور انگلستان در ماه آینده خود را به خانواده های آنها با توجه به اقدامات احتیاطی گرفته شده برای مقابله با COVID-19 تهدید.

انگلیسی کریکت مدیره بنا به گزارش ها در حدود یک و نیم میلیون پوند در ویژه اجاره پرواز که پرواز 29 بازیکنان و مقامات 14 از پاکستان به انگلستان در پایان این ماه است.

"هیئت مدیره آن را روشن ساخته است به بازیکنان خود خانواده نمی تواند سفر با آنها و همچنین به آنها توضیح داد که آن را بدون استفاده از حتی اگر خانواده خود رسیده و در آنجا ماند در انگلستان به طور جداگانه. کل تیم نمی تواند ارتباط برقرار کردن با خانواده های خود در فرد تا زمانی که تور به اتمام است و در ماه سپتامبر" یک منبع در پاکستان مدیره گفت.

این تیم به رقابت خواهند پرداخت در سه آزمون و سه-T20 series شروع ژوئیه 30 در زیستی-محیط امن با توجه به تهدید مطرح شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

"...این بار هیئت مدیره است گفت: بازیکنان که به محض رسیدن به انگلستان آنها را صرف در حدود 14 روز در قرنطینه در بیرمنگام قبل از حرکت به منچستر پس از اقامت در انزوا و در یک زیستی-محیط امن برای حدود سه تا چهار هفته برای تمرین و آموزش," او گفت:.

این منبع گفت که در مجموع محدودیت در خانواده رفت و آمد با بازیکنان دلیل اصلی برای ضربه Haris سهیل بیرون کشیدن از تور.

در طول جام جهانی 2015 آموزش ادعا کرد که کشف یک روح در اتاق هتل خود را در نیوزیلند پس از آن به هیئت مدیره اجازه داده او را اجازه مخصوص به خود همراه او در هر تور خارجی به عنوان او راحت سفر و یا اقامت به تنهایی. اما این بار با توجه به محدودیت های جدید Haris گفته شد همسر خود را نمی تواند همراه او و پس از او تصمیم به انتخاب کردن از تور.

PCB در دوشنبه کردم ترخیص کالا از حامی آن در ارشد نخست وزیر عمران خان برای رفتن پیش با تور که بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا می بیند به عنوان ضروری برای جلوگیری از از دست دادن بزرگ در طول بیماری همه گیر.

پاکستان و انگلستان سری تضمین شده است برای فعال کردن این بانک به درآمد بین 70 تا 75 میلیون پوند از پخش درآمد.

بانک مرکزی اروپا هشدار داده است که کامل رفتن از فصل می تواند منجر به ضرر و زیان حدود 380 میلیون پوند است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب