ایمان رهبران سو مقامات محلی درخواست برای پاسخ به تصمیم گیری در مورد بازگشایی مینه سوتا برچسبها

نا امید با عدم پاسخ روشن در مورد زمانی که آنها ممکن است به عقب بر گردیم به حالت عادی دولت های محلی با صدور قطع

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

نا امید با عدم پاسخ روشن در مورد زمانی که آنها ممکن است به عقب بر گردیم به حالت عادی دولت های محلی با صدور قطعنامه ابراز حمایت از کسب و کارهای محلی و درخواست رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اجازه به بخش های دولتی کمتر سخت ضربه توسط ویروس به بازگشایی شده است.

ایمان و رهبران کسب و کار شکایت کرد دولت وی از سوی مامورین اجرایی سفارشات صادر شده توسط فرماندار خلاصه Minnesotans' حقوق اساسی.

گروه صنعت گذاشته راهنمای کسب و کار برای از سرگیری عملیات و خواست نمایندگان مجلس برای تصویب کمک های است که می تواند کمک به آنها برای زنده ماندن این بیماری همه گیر.

و در قوه مقننه قانونگذاران جمهوری خواه در مجلس نمایندگان مجبور به رای گیری در مورد اینکه آیا Walz باید قادر به حفظ ویژه قدرت اجرایی تحت دولت در زمان صلح و اضطراری طراحی بدون رای قوه مقننه است. که پیشنهاد شکست خورده و زمین به طور موقت صفر از فرماندار و دستمزد بود که بی ربط به بحث در لایحه ای جداگانه در DFL-چراغ خانه.

"اگر فرماندار احساس می کند او می تواند تعلیق حقوق دیگران و سپس من آن را باور درست است که رژیم صهیونیستی. Walz به همان اندازه احساس درد از آسیب های اقتصادی که او را ناشی از" Rep. استیو Drazkowski R-Mazeppa گفت.

تماس برای اطلاعات بیشتر جهت برای صاحبان کسب و کار و دیگران آمده به عنوان تلفات از COVID-19 بیش از 500 در مینه سوتا و به تعداد موارد تایید رسیده 9,365.

Walz گفت دولت او در روز پنج شنبه در حال همکاری با رهبران کسب و کار برای یادگیری در مورد پروتکل در آثار و امیدوار بود که اخبار در مورد چه مرحله بعدی reopenings می تواند مانند نگاه در چند روز آینده. اما او پیشنهاد چند جزئیات در مورد آینده بخش های است که می تواند بازگشایی شده است.

"من به سادگی حاضر به تست زمین برای قرار دادن زندگی مردم در معرض خطر" Walz گفت. "تنها راه ما می توانیم راه اندازی مجدد اقتصاد این است که برای شروع آن با خیال راحت."

طرح دعوی در دادگاه

محافظه کار شرکت حقوقی غرب میانه بالا مرکز قانون در روز چهارشنبه به ثبت کت و شلوار در برابر دولت به نمایندگی از یک تعداد انگشت شماری از صاحبان کسب و کار و رهبران کلیسا قادر به باز کردن درهای خود را به عموم مردم در طول فرماندار در خانه بمانند ،

بر خلاف قبل از طرح دعوی در دادگاه توسط ائتلافی از صاحبان کسب و کار کوچک این شکایت در دادگاه فدرال استدلال دولت سفارشات خلاصه کسب و کار و رهبران کلیسا' حقوق تحت, اول, پنجم و چهاردهم اصلاحات مربوط به قانون اساسی ایالات متحده. محله های کشیش نشین بودند ناعادلانه ممنوع از تجمع برای عید پاک یا عید فصح با توجه به این ترتیب در حالی که مشروب و فروشگاههای جعبه بزرگ اجازه داده شد برای باز باقی می ماند این طرح دعوی در دادگاه می گوید.

"قانون اساسی نیاز دارد که فرماندار احترام به حقوق همه شهروندان در همه زمان ها دقت خیاط هیچ گونه محدودیت و اعمال قوانین یکسان برای همه" داگ سیتن مرکز رئیس جمهور گفت: در انتشار اخبار. "روشن است که او در ادامه مستند دستور اجرایی موفق این قانون اساسی."

Walz در روز پنج شنبه گفت که او موافقت کرد که برخی از "ضروری" بخش طراحی اجازه می دهد بزرگتر جعبه فروشگاه به بازگشایی در حالی که کسب و کارهای کوچک بسته شد و ناعادلانه است. اما حرکت ساخته شده بودند بر اساس فدرال ارشاد و با آنچه در کشورهای دیگر انجام شد.

سخنگوی والی دفاع Walz اقتدار به صدور دستور تحت دولت در زمان صلح و اورژانس و گفت: تصمیم گیری ساخته شده بودند برای حفاظت از سلامت و ایمنی Minnesotans.

شهرستانها درخواست برای بازگشایی

محلی اتاق بازرگانی از سراسر کشور در این هفته می گذراند در نامه ای به Walz درخواست او را به سرعت بیشتر و نسبتا نمودار مسیر برای کسب و کارهای کوچک به بازگشایی شده است. و شهرداری رهبران دولت مطرح و درخواست تصویب قطعنامه اصرار دولت به اجازه مناطق کشور با چند و یا هیچ موارد گزارش شده از این ویروس به بازگشایی شده است.

و مهمان نوازی مینه سوتا, گروه صنعتی است که با این نسخهها کار میکند بیش از 2000 صاحبان کسب و کار که استخدام 300,000 کارکنان در رستوران ها و هتل ها و استراحتگاه اردو و کسب و کارهای دیگر در روز چهارشنبه گفت: این امر نیاز به کمک به مدیریت مالی ضربات از این بیماری همه گیر و دستورات صادر شده برای محدود کردن آن است.

این گروه گفت: 14 درصد از مواد غذایی خدمات کسب و کار در دولت بسته شده بود به طور دائم با توجه به دولت در پاسخ به همه گیر و نیمی از کسب و کار مهمان نوازی را می توان مجبور به انجام همان در دو ماه آینده.

مهمان نوازی مینه سوتا رهبران خواسته قانونگذاران ایالتی برای قرار دادن یکی دیگر از $120 میلیون دلار به سمت کسب و کار کوچک وام اضطراری, باز, برنامه, برای بیشتر کسب و کار مهمان نوازی و چشم پوشیدن و یا تاخیر در پرداخت مالیات برای کسانی که تحت تاثیر تعطیلی.

"کسب و کار مهمان نوازی و مشاغل teetering اقتصادی صخره. به عنوان یکی از قوی ترین رانندگان در مینه سوتا اقتصاد ما نیاز به جمعی گام تا حالا برای نجات آنها گفت:" لیز قابهای جمهور و مدیر عامل شرکت از مهمان نوازی مینه سوتا است. "این کمک خواهد کرد که به نوبه خود دولت را در بودجه و اقتصاد در اطراف با سرعت بیشتری با تولید درآمد."

مینه سوتا در مجلس نمایندگان در یک 75-58 رای در روز پنج شنبه به تصویب یک بسته از COVID-19 پاسخ اقدامات از جمله 55 میلیون دلار در دیگر کسب و کار کوچک وام اضطراری مالی. پیشنهاد گسترش برنامه برای ایجاد کسب و کار بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر و دستور دولت واجد شرایط برای کمک های مالی.

"این لایحه قبل از امروز با ما کمک خواهد کرد مینه سوتا دریافت از طریق این بحران" رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan Winkler, D-طلایی دره گفت: با توجه به منابع مالی برای کسب و کارهای کوچک بودند "یک قطره در سطل" نسبت به کمک به آنها مورد نیاز است.

و از سوی دیگر ، جان Jasinski, R-فریبلت ثبت یک لایحه که رایگان تا 20 میلیون دلار برای بازپرداخت رستوران و نوار صاحبان خسارت مربوط به سفارشات پاسخ به همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب