بیان مصاحبه: 'تمرکز بر کشاورزی کمک پنجاب جزر و مد در طول بحران مالی اروپا و پنجاب FM

نوشته شده توسط Raakhi Jagga | Ludhiana | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 11:51:48 am پنجاب وزیر دار

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
نوشته شده توسط Raakhi Jagga | Ludhiana | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 11:51:48 am
Chief Secy vs Punjab ministers: All eyes on Cabinet today پنجاب وزیر دارایی Manpreet سینگ Badal. (فایل)

در زمانی که پنجاب درآمد شده اند به شدت ضربه ناشی از این بیماری همه گیر شیوع مرد در راس مدیریت مالی خود را, سلامت, وزیر دارایی Manpreet سینگ بدل می گوید RAAKHI JAGGA که استراتژی خود را به وزارت امور خارجه در مسیر بازگشت است و نه حال فرموله شده با نشستن در دبیرخانه و گوش دادن به مقامات اما با در نظر گرفتن بازخورد مستقیم از مردم بر روی زمین.

شما شده اند در بازدید از بازار و ملاقات با افراد ارزیابی شما از تمایلات کسب و کار بر روی زمین ؟

سه ماه گذشته بوده است انگیزترین دوره من را دیده اند در زندگی من است. نه فقط در زندگی شخصی من بلکه زندگی صدها میلیون نفر از مردم است. زمانی که مستند تسهیلات اعلام شد و بازار آغاز شده بازگشایی, من جرأت و شروع به ملاقات با مردم در خود من است. ضریب اطمینان بازار در میان پایین ترین تا کنون است که ما شاهد با رکود احساسات ورود همراه با این بیماری همه گیر.

آنچه شما انجام می دهند برای تغییر این تمایلات?

من تا به حال گفت: این پیش از آن که جنگ علیه Covid-19 خواهد بود جنگیدند از دهلی یا, Chandigarh. این امر می تواند مبارزه در سنگر. این امر می تواند مبارزه در هر محل و در هر جامعه است. به عنوان وزیر دارایی من می تواند نشستن در دبیرخانه پاکسازی فایل ها و گوش دادن به مقامات. اما به جای به دست آوردن دست دوم بازخورد تمرکز من شده است برای به دست آوردن بازخورد در یک به یک پایه و اساس. بازار پس از, بازار, فروشگاه, پس از, فروشگاه, ملاقات با مردم از حرفه های مختلف. این کمک کرده است در سه راه اصلی — یک تصویر واضح تر در حال ظهور است در مورد مسائل فوری است که مردم روبرو هستند. ما همچنین می دانیم که در مورد اثربخشی و تاثیر مداخلات دولتی در کمک به مردم است. آن کمک کرده است و اطمینان می دهم که دولت این است که رسیدن به آنها را در خانه های خود را در مغازه ها و دفاتر خود را. هیچ خانه و خانواده و هیچ کس نباید احساس کنند که دولت وجود ندارد تا به آنها کمک کند. در زمان بحران مردم باید در تلاش برای رسیدن به مقامات دولتی و نه مقامات دولتی باید رسیدن به مردم, برای کمک به, و کمک به.

چقدر از دست دادن درآمد را Punjab رنج می برند در ماه مارس مارس و آوریل در مقایسه با سال گذشته ؟

برآورد خشن خواهد بود 6000 تومان کرور. برآورد از دست دادن درآمد در این سال خواهد بود 22,000 تومان کرور. ما در حال برنامه ریزی برای خالص تومان 88,000 کرور این مالی اما این برآورد را مجبور به تجدید نظر به اطراف 66,000 تومان کرور. شده است وجود دارد از دست دادن روزانه از 150 تومان کرور در حساب مالیات بر ارزش افزوده, GST و تمبر همراه با روزانه کمبود تومان 30 کرور در مصرف برق.

چگونه است که دولت قصد بیرون آمدن از این وضعیت ؟

ما نقل مکان کرد به سرعت در ماه مارس-آوریل. پیش بینی جدی بحران مالی ما channelised تمام تلاش های ما نسبت به foodgrain خرید. ما استدلال که اگر ما می توانید تهیه گندم بدون وقفه و سپس مبلغ حدود 26,000 تومان کرور خواهد بود تزریق به اقتصاد حق دور. خیلی از این خواهد شد به طور مستقیم به کشاورزان در مزرعه کار و همه کسانی که در ارتباط در زنجیره تامین. با وجود این همه گیر دولت آن را کشیده. ما بیش از دو برابر تعداد mandis و ما تمدید مدت خرید از 22 روز به 45 روز. این مهاجم مداخله در حال حاضر ساخت یک اثر و ما امیدواریم که برای دیدن متناسب صرف افزایش در هفته های آینده. در مرحله دوم تلاش بودند نه محدود به گندم به تنهایی. سیب زمینی و kinnow افزود: یکی دیگر از 5,000 تومان کرور در بازار است.

این تلاش ها می پرداخت. در حال حاضر شده است وجود دارد یک مطالعه که اشاره می کند که پنجاب یکی از پنج کشور است که منجر به چرخش اقتصادی. پنجاب برکت است که در راه است. در حالی که صنعت می تواند به طور موقت توقیف و دفاتر حرکت به خانه; محصولات نمی تواند. پس از کشت آنها رشد می کنند و اگر آنها نیاز به مراقبت های ثابت و پرورش آنها آماده برای برداشت محصول در پایان فصل است. بنابراین تمرکز بر کشاورزی همان چیزی است که کمک به پنجاب بیرون آمدن از این بحران است.

دولت شما صرف بیش از 26 تومان کرور روپیه برای ارسال مهاجران بازگشت. چرا این پول استفاده نمی شود در جبران حقوق خود اجاره را به آنها باقی بماند ؟

در این قرن این است که بدون شک هند بزرگترین بحران انسانی و از نظر تاریخ مستقل هند شاید در آینده تنها به سال 1947 Partition. دولت نمی تواند فقط نشستن در اطراف و چشم پوشی از این. دولت مجبور به گوش دادن به مردم است. آنها را مجبور به دخالت شد.

در این مورد وجود دارد سر و صدا در میان مردم به بازگشت به خانه — توان آن را به پنجابی ها در خارج از پنجاب می شود و یا آن کسانی که می خواستم به ترک پنجاب به بازگشت به خانه های خود. هر زمان که یک بحران بازدید اولین گرایش افراد است که اغلب به بازگشت به خانه. آن شده اند که بسیار ناعادلانه اگر در حالی که ویژه پروازهای بودند که مرتب به منشور NRIs کسانی که با محدود معنی پشت سر گذاشته شد.

ما با کار می کرد نه فقط افرادی که مایل به بازگشت اما همچنین صنعتگران و کارفرمایان می باشد. در حالی که دولت اعلام کرد کشت از اقدامات به منظور تسهیل حرکت خود را, بسیاری از مهاجران نیز حمایت می شود. آنها احساس اطمینان که دولت وجود دارد به آنها کمک کند.

امروز ما نیز شنیدن از افرادی که ترک کرده اند که آنها را به سرعت می خواهید به بازگشت به عنوان به زودی به عنوان فعالیت های اقتصادی رزومه خود را در بخش های مربوطه خود را. افرادی که چپ پنجاب در حال اضطراب به بازگشت.

ثالثا دولت نه فقط صرف حصول اطمینان از امن خود را بازگشت به خانه. قابل توجه تلاش ها و منابع رفت و به حصول اطمینان از وعده های غذایی رایگان به هر کس در دولت است. به جرأت می توان دولت است که محرومیت یک اشتباه در اینجا و یا وجود دارد هیچ کس رفت و گرسنه در پنجاب. پنجابی ها تبعیض قائل نیست و دولت دریافت حمایت فوق العاده ای از داوطلبانه بخش و همچنین اجتماعی و مذهبی سازمان به خوراک کسانی که بدون کار و یا پول است. من فکر می کنم هر روستا در پنجاب سازمان langars.

وجود توده اخراج و کاهش دستمزد در بخش خصوصی است. چه دولت مسئولیت برای ساکنان آن مشغول به کار در بخش خصوصی در مواجهه با این مشکلات?

دولت مسئول است برای رفاه هر ساکن می شود آن را در بخش عمومی و یا بخش خصوصی و یا unorganised بخش. فوری دستور کار است به kickstart اقتصاد و این اطمینان حاصل شود که زیان کار هستند جلوگیری کرد. آن است که یک سطح کلان موضوع و آن نیاز به سیاست در سطح مداخلات.

دولت نیز در ارائه محرک برای کاهش اثرات رکود اقتصادی است. همچنین ما نیز نسبت به محرک های جدید و در حال ظهور بخش و همچنین بخش هایی که در تقاضا با توجه به همه گیر بهداشت و درمان یکی از نمونه های چنین. پنجاب می بیند یک پتانسیل بزرگ در بهداشت و سلامتی به عنوان فرصت های جدید در حال ظهور در این بخش است.

چگونه است که بخش مالی تقلیل هزینه های بخش های مختلف? هر گونه کاهش دستمزد و یا کاهش در قراردادی کارکنان ؟

اول هزینه های سرمایه است که محدود است و از آنجا که دولت دیگر نمی تواند استطاعت به صرف پول در مورد آن پشتیبانی نمی شود با درآمد رسید. دوم اینکه تمام ادارات باید کارگردانی شده به پایبندی به یک مجموعه جدید از اقدامات کاهش هزینه. وجود دارد کاهش در هزینه ها و حقوق از کارمندان مختلف. ثالثا دولت پنجاب است برنامه ریزی هر گونه کاهش پرداخت. قراردادی کارکنان تا حد زیادی وابسته به بخش های فردی است و سیاست در سطح تصمیم گیری توسط بخش امور مالی.

چه چشم انداز خود را برای اقتصاد کشور در سال به آمده است ؟

ما امیدواریم که به عنوان یکی از اولین کشورهای هند برای جستن به عقب. کشاورزی است که در حال حاضر ارائه سنگ بستر. دکتر مانموهان سینگ آرامی راضی به ارائه راهنمایی کلی به پنجاب. ما نیز امیدوار به دریافت توصیه های این گروه از کارشناسان به رهبری Montek سینگ Ahluwalia, برای احیای اقتصاد است.

کجا پنجاب ایستاده در Covid و همچنین مدیریت درآمد در مقایسه با بقیه از کشور ؟

هر چند این روز های اولیه پنجاب تا به حال موفقیت های مناسب در نظر Covid مدیریت. ترس ما بود و بر هجوم پنجابی رشته در خارج از آنجا که بسیاری از آنها در گیر Covid نقاط.

پنجاب وزیر سروان Amarinder سینگ در میان اولین به اعلام Covid اقدامات پیشگیری از آن مستند یا منع رفت و آمد. ما پزشکان و امدادگران به مناسبت افزایش یافت. بنابراین مردم پنجاب. سطح آگاهی مردم در پنجاب نسبتا بالا و مردم تا حد زیادی رعایت محدودیت ها و توصیه ها. حساب دست اول از پنجابی ها بر اساس در ایتالیا و کشورهای دیگر که به اطلاع خانواده ها و روستاها در بازگشت به خانه مورد شدید اثرات Covid-19 کمک به بالا بردن سطح آگاهی ما. پنجاب است نه میان بالا Covid متاثر متحده و خدا بوده است.

از نظر درآمد مدیریت اجازه به اشتراک گذاشتن یک حقیقت ساده است. در چند روز اول آوریل به دولت بود نه کسب یک روپیه از نظر مالیات از یا بنزین یا مشروب یا تمبر و.... این را تصور کنید. جمعیت نزدیک به 2.8 کرور و هیچ رسید از عمده جریان درآمد. این بود که چگونه همه چیز بد شد در اوایل ماه آوریل. من مطمئن هستم که همه چیز را نگاه کنید تا در هفته های آینده.

پنجاب به حال وضع مالیاتی حرفه ای در آوریل سال 2018 بود که 200 تومان در ماه است. آن است که کسر از حقوق مردم است. چه کل مالیاتی حرفه ای مجموعه تا به حال و به همین دلیل حرفه ای هستند که در حال از دست دادن شغل نیست که کمک کرد با این صندوق ؟

این وضع مالیات در بیش از 20 ایالت در هند و در کشورهای دیگر (مانند کرالا برای مثال) این می رود تا به 1,250 تومان در هر ماه است. آن هم معاف از مالیات بر درآمد. این مالیات تنها پرداخت می شود توسط کسانی که هزینه درآمد کافی شاغل هستند و آن را بر دیگران تحمیل میکند.

حرفه ای بسیار با ارزش و هیچ دولت شکوفا می تواند بدون سهم عادلانه خود را از حرفه ای ها. رکود مؤثر است همه از جمله حرفه ای و علاوه بر Covid-19 بسیاری از رشته ها شاهد یک تغییر و حرفه های جدید در حال ظهور است. آن است که هنوز زود خطر یک حدس است اما هوش مصنوعی, اتوماسیون, digitisation هستند مگا روند که ممکن است شکوفا در هزینه دیگران است. آینده از کار در حال تغییر است و مشاغل خاص بیشتر در معرض, که به معنی است که وجود خواهد داشت حرفه ای که نیاز به استقرار دوباره skilling. به عنوان یک فرصت می بندد بسیاری دیگر پدیدار شود. پنجابی اخلاق بودن اولین بار در میان اوایل آداپتور امر به حرفه ای به عنوان به خوبی.

دولت متعهد به کمک به ساکنان آن و این کاهش در سراسر همه بخش ها به خصوص حرفه ای ها. من می توانم به شما اطمینان دهم که در هفته های آینده ما خواهد شد اعلام مثبت دولت اختراعات در شرایط نقدی مشوق سهولت انجام کسب و کار, مهارت, ارتقا و اقتصادی در محیط کار که در آن هر کس از جمله حرفه ای می تواند شکوفا شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب