Ex-قوانین و مقررات: خطر از رسانه های اجتماعی در طول قرنطینه

س: سلام ex-قوانین و مقررات خوانندگان: به جای جواب یک سوال این هفته, من قصد دارم به آدرس یک روند من از دیدن در

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

س: سلام ex-قوانین و مقررات خوانندگان:

به جای جواب یک سوال این هفته, من قصد دارم به آدرس یک روند من از دیدن در ایمیل من ارسال کنید. این COVID ویروس تحت تاثیر قرار همه ما — آیا شما تا به حال آن را یا نه — و از آنجا که ما در خانه و قادر به خارج شدن بسیاری از در حال حاضر بسیار بیشتر از آنها استفاده می شود. ذهن بر می گردد به زمانی که شما استفاده از آن لذت ببرید وقت پیش و شما باید تعداد زیادی از مردم اتصال از طریق رسانه های اجتماعی احتمالا که نباید مجدد چرا که آنها در حال حاضر در رابطه با شخص دیگری. و من این سوال را از هر دو طرف—کسانی که در جستجوی گذشته به عنوان یک انحراف و کسانی که صدمه دیده توسط شریک زندگی خود را اعمال.

یک: بیایید حل و فصل این سوال را یک بار و برای همه: معاشقه, بیش از رسانه های اجتماعی تقلب? وجود دارد هیچ آسیبی در اتصال با گذشته دوست دختر یا دوست پسر خود را, به خصوص در حال حاضر که هر کس در مستند — من منظور شما فقط صحبت کردن درست است ؟ چگونه می تواند آن را تقلب?

در اینجا پس از فقط یک سناریو. در یک نقطه در زندگی حرفه ای من من از دیدن چند زوج مختلف در میان فروپاشی خود ازدواج دوم. تمام ملاقات کرده بود خود را شریک جدید آنلاین, چپ سابق خود شریک شدند و در حال حاضر در تلاش برای ماندن متاهل به شریک جدید. برخی از خانمان و کودکان خود را نقل مکان کرد و در مسافت های طولانی با هم باشیم و در اینجا آنها بعد از همه این رو یکی دیگر از فروپاشی است. آنها افسرده و گیج. من به یاد داشته باشید یکی از مردان میپرسند: "چگونه می تواند زندگی زمین او را مانند یک منحنی است؟"

"خوب" به او گفتم: "سکسی ترین ارگان در بدن شما است که ذهن خود را." فانتزی آفريد تا با او در حال حاضر بود در راه هیجان انگیز تر از زندگی واقعی است. احساسات مصرانه خواست تا زمانی که reminiscing و fantasizing در مورد مصرف آن احساسات را به آینده بود بهترین داروی مقوی غرایز جنسی در اطراف. شما احساس می کنید می خواستم و مورد نظر خوش تیپ و زیبا, اما بیشتر از همه قدردانی است. چه بهتر انحراف از هیچ کار و هیچ زندگی اجتماعی, بچه ها, گریه, صفحه اصلی تحصیل در انحصار برای بار 200 و GrubHubbing از محلی pizza parlor? گفتگو با گذشته می تواند تبدیل به بزرگ انحراف به نقطه که در آن شما در حال رخنه کردن فقط برای بررسی پیام های متنی خود را.

اما بسیاری از آن دیدن می افتد. در این موقعیت می دانم آنچه انجام می دهند — و حقیقت این است که آن را متفاوت از هر گونه مواد مخدر است. مصرف الکل را به عنوان مثال این یک انحراف از یک مشکل -- از آن می شود تا این مشکل است. معاشقه در رسانه های اجتماعی زمانی که شما در حال حاضر در یک رابطه می تواند یک انحراف بزرگ از مشکل -- از آن می شود تا این مشکل است.

پاسخ در اینجا است که واقعا "قصد." آن را به اتصال با دوستان قدیمی اما اگر شما در حال رخنه در اطراف به آن را انجام دهد که یک پرچم قرمز است. اگر شما از جمله شریک زندگی خود را در گفتگو و یا حداقل اجازه آنها را می دانیم که شما باید وصل با کسی و شما نیست خجالت به آنها اجازه خواندن هر چیزی هر یک از شما نوشته اند به یکدیگر — پس من نمی خواهد به طبقه بندی آن به عنوان فریب داد. اما اگر وجود دارد هر درجه از عدم صداقت متصل به قانون (Ex-قوانین و مقررات قانون شماره 8, "صادقانه و مستقیم به جلو) و سپس آن را فریب داد. و فریب دادن است که هرگز خوب ex-قوانین و مقررات.

جن استون نویسنده "Ex-قوانین و مقررات برای پدر و مادر: خوب رفتار بعد از طلاق یا جدایی" و بنیانگذار جایزه, خانواده, bonusfamilies.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب