Ex-قوانین و مقررات: همکاری پدر و مادر در میان تظاهرات

س: من سابق به مراتب سر سخت تر و در رویکرد او به آنچه که در کشور ما. در حالی که من البته همدردی با سیاه زندگی م

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

س: من سابق به مراتب سر سخت تر و در رویکرد او به آنچه که در کشور ما. در حالی که من البته همدردی با سیاه زندگی مهم جنبش به اعتقاد من تغییر شروع می شود در خانه و این که چگونه من را انتخاب کنید به من ایستاده است. او کاملا آوازی شرکت در تظاهرات و می خواهد به ما 6 سال با "آموزش" او. من می گویم نه من می ترسم آن را امن نیست, اما من فکر می کنم او خواهد او را به هر حال. چه خوب ex-قوانین و مقررات ?

یک: حل تعارض مثبت در نام فرزند خود را در هسته بسیار مناسب همکاری پدر و مادر خوب و ex-قوانین و مقررات. اما به جای گیر در مسائل که در آن شما مخالفم مثبت در اینجا این است که شما هر دو از نظر اخلاقی به توافق برسند. شما فقط انتخاب کنید به بیان خودتان متفاوت است. که ندارد به ارائه منفی. می توان آن را یک فرصت برای نشان دادن سازش دست اول.

ناآرامی است که بیش از همه اخبار در خیابان و در حال حاضر احتمالا در خانه شما. رفتن به عقب و جلو بین خانه می تواند نگرانکننده را در خود دارد. عدم اطمینان در ارتباط با COVID-19 ویروس که در آن یک کودک روال عادی تبدیل شده است وارونه همراه با آشکار ناآرامی های اجتماعی ما در حال تجربه شده است کاملا به سادگی, بسیار دلسردکننده برای کودکان و پدر و مادر خود را.

این است که بسیار شخصی سوال و من بهترین من انجام خواهد داد به ارائه برخی از پیشنهادات در مورد چگونه شما ممکن است آن را اداره کند.

شروع به انجام بهترین خود را برای دریافت در همان صفحه با فرزند خود پدر و مادر دیگر در چگونه شما توضیح خواهد داد که چرا در تظاهرات در وهله اول. من متوجه احساسات در حال اجرا هستند اما آیا بهترین خود را برای حفظ آرامش و احترام به پدر و مادر دیگر ، برخی بر این باورند که این حق خود را به عنوان پدر و مادر به نگه داشتن تمام ناآرامی های اجتماعی ما رو از فرزندان خود را; با این حال تغییر شروع می شود با آموزش فرزندان ما در مورد مسئولیت خود را برای تغییر آنچه که آنها احساس ناعادلانه است. مهم است به یاد داشته باشید که کشور ما تاسیس شد در حق تجمع مسالمت آمیز.

بنابراین پدر و مادر موافق نیست چگونه به این روش. سازش است که در ریشه حل و فصل هر گونه درگیری و به جای گفتن "من او, این حق من!" "به دنبال سازش" (خوب ex-قوانین و مقررات برای پدر و مادر قانون شماره 10) و ایجاد مرزهای قابل قبول است که در آن شما هر دو می توانند به توافق برسند.

برای مثال, شما توافق می کنید که کودک می تواند اگر تدابیر خاصی در محل قرار داده.

اولین انتقال COVID ویروس در گروه های بزرگ است که هنوز هم یک نگرانی واقعی. این توافق ممکن است که هر دو باید با پوشیدن ماسک و انجام بهترین خود را به فاصله اجتماعی.

موافقم در مورد طول زمان و زمان از روز مادر و فرزند ممکن است شرکت کنند. (کودکان انجام بهترین برای مدت زمان کوتاه از زمان تا شاید حداکثر دو ساعت در صبح و یا بعد از ظهر.)

اشتراک گذاری مکان خود را و اگر این تغییرات به اشتراک گذاری آن را دوباره.

را دوره ای تلفن تماس و ارسال تصاویر.

نمی انحراف از توافق پادمان و همیشه نگه داشتن پدر و مادر دیگر در حلقه.

فقط به یاد داشته باشید شور و شوق مثبت است. نام تماس badmouthing و آشکارا بی احترامی به پدر و مادر دیگر را از نقطه نظر نیست.

این شانس خود را به عنوان co-پدر و مادر به مدل مثبت حل مشکل به طوری که کودک شما می تواند همچنان به احترام هر دو شما و احساس به عنوان اگر او یا او باید از یک سو را انتخاب کنید. (خوب Ex-قوانین و مقررات برای پدر و مادر قانون #9). در حال حاضر فرزند شما می تواند ایستادن به عقب و یادگیری از فرایند و امیدوارم قالب خوبی مطلع نظر (به عنوان او رشد می کند) و نه در احساسات از آن همه است.

در نهایت اجازه دهید بحث در مورد فیل در اتاق — غیر قابل پیش بینی در ارتباط با برخی از اعتراضات و آن را امن برای کودک خود را. این چیزی است که باید تصمیم توسط پدر و مادر با هم. و هر دو باید اعتماد دیگر خود را به استفاده از قضاوت خوب به عنوان یک پدر و مادر به نگه داشتن خود و فرزند خود را امن است. که خوب ex-قوانین و مقررات.

جن استون نویسنده "Ex-قوانین و مقررات برای پدر و مادر: خوب رفتار بعد از طلاق یا جدایی" و بنیانگذار جایزه, خانواده, bonusfamilies.com.

آخرین مطالب