Ex-CBI رئیس می گوید: مولانا آزاد, چپ 'whitewashed اسلامی حکومت'

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 4:46:11 am موقت سابق,

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 4:46:11 am
Ex-CBI chief says Maulana Azad, Leftists ‘whitewashed Islamic rule’ موقت سابق, CBI مدیر و خدمت IPS افسر M Nageswara Rao ادعا کرد در توییتر شنبه که تاریخ هند بوده است "تحریف" با "عیب پوشی" از "خونین اسلامی تهاجم/حکومت".

بالا بردن سوال از نزاکت و قوانین سابق موقت CBI مدیر و خدمت IPS افسر M Nageswara Rao ادعا کرد در توییتر شنبه که تاریخ هند بوده است "تحریف" با "عیب پوشی" از "خونین اسلامی تهاجم/قانون" و نام قبلی وزرای آموزش و پرورش که "بر عهده داشتند از ذهن فضا" 20 "از 30 سال (1947-77)".

پس از نامگذاری "مولانا ابوالکلام — 11 سال (1947-58)"; "همایون کبیر M C Chagla & Fakruddin علی احمد — 4 سال (1963-67)" و "Nurul حسن — 5 سال (1972-77)" رائو نوشته شده: "باقی مانده 10 سال دیگر چپ مانند VKRV رائو."

این خطوط بودند بخشی از یک سری از چهار اسلاید که رائو ارسال شده همراه با یک صدای جیر جیر است که آغاز شده و با خط "داستان پروژه Abrahamisation از تمدن هندو". او ذکر شده شش امتیاز زیر است: "1. انکار مسلمانان دانش خود را به 2.بد نام کردن هندو به عنوان مجموعه ای از خرافات و 3. Abrahamise آموزش و پرورش 4. Abrahamise Media & Entertainment, 5. شرم هندوها در مورد هویت خود را 6. بیبهره از چسب هندو هندو جامعه می میرد."

رائو که مدیر کل خانه نگهبانان آتش خدمات و دفاع مدنی و با توجه به بازنشسته در جولای 31, نمی ارائه هر گونه توضیح بیشتر. قوانین برای IPS ماموران مشخص است که آنها می توانید نوشتن مقالات در نشریات تنها به صورت علمی و فرهنگی و ادبی اهداف و باید سلب مسئولیت که نظرات بیان شده هستند شخصی خود نمایش.

متعاقبا رائو ارسال شده در یکشنبه: "ما درست به ملی ما شعار Satyamev Jayate = حقیقت تنها پیروزی? عمدتا هیچ. Contrarily ما بگویید آشکار نهفته در نام از صحت سیاسی که ما یاد بگیرند که اوایل در آموزش و پرورش ما است که به ما می آموزد بسته نرم افزاری نهفته است. جای تعجب نیست که ما یک ملت از منافقان نیست Triumphers."

هنگامی که تماس با هند اکسپرس رائو گفت: "شلوغ" و "بازگشت" اما با وجود تکرار و یادآوری است.

رائو منصوب شد نوبت به مدیر موقت در 23 اکتبر 2018 زیر چمن جنگ بين سپس مدیر Alok ورما و معاون او Rakesh Asthana. مدت کوتاهی پس از مصرف شارژ رائو دستور داد بیش از 100 نقل و انتقالات از جمله این که این تحقیق افسر با مشخصات بالا ICICI بانک وام مورد یک روز پس از شاه ثبت شد. او با توجه به زمان ارسال در جولای سال گذشته است.

رائو تا به حال یک بحث حرفه ای با سوالات خود درک نزدیکی به Hindutva ایدئولوژی و در مورد همسرش را به اتهام مبادلات مالی با یک کلکته-بر اساس شرکت های تجاری است. او را رد اتهام "حساب نشده پول" برگزار شد ،

اولین اسلاید رائو ارسال شده در شنبه بود تیتر "1 فاز Deracination چگونه بسیاری از است هندوها" و جدول زمانی وزیران آموزش و پرورش.

اتفاقا همایون کبیر شد وزیر آموزش و پرورش در سال 1958 به زودی پس از دانشگاه آزاد اسلامی مرگ است. M C Chagla برگزار شد و موقعیت بین 1963 و 1966 و موفق شد توسط Fakruddin علی احمد در حالی که Salaf Nurul حسن به اتهام نمونه کارها بین 1971 و سال 1977.

V K R V Rao اشاره اقتصاددان از تامیل نادو که نقش کلیدی در ایجاد هندی شورای پژوهش های علوم اجتماعی و رفت و تبدیل به معاونت های دانشگاه دهلی, برنامه ریزی, عضو کمیسیون و وزیر آموزش و پرورش بین سال 1969 و 1971.

در پست خود رائو ادعا که آنها در میان کسانی که درگیر در "مقیاس صنعتی تحریف تاریخ نفی و عیب پوشی از خونین اسلامی تهاجم/حکومت". پست خود ادعا کرد که جاده ها و اماکن عمومی در دهلی به نام بعد از "مهاجمان" وجود دارد و آن این است که "هیچ اشاره ای در مورد کریشنا/كاستى اصلی سازندگان از دهلی نو است."

رائو پست ادعا این سیستم حمایت pro-سمت چپ دانشگاهیان و کنار pro-ملی هندو از دانشمندان است. سپس آن را در ادامه ادعا می کنند که در سال 1980 افتتاح "Ramjanmabhumi گیتس" و برنامه تلویزیونی از سریال های تلویزیونی مانند "Ramayan و Lav کش... دوباره بیدار هندو روح".

"پایدار کار سخت از آر اس اس/VHP می تواند galvanise این Re-Hinduised هندو جامعه منجر به رشد بی سابقه ای از بی جی پی (از 2 تن از نمایندگان مجلس در سال 1982 به 85 در سال 1989 و 120 در سال 1991)," پست گفت.

در 1990s پست ادعا فاز دوم "deracination اصلی" آغاز شده است. "ضد مسلمانان پس از درک روند دوباره Hinduisation در سال 1980 آغاز شده فشرده و گسترده د-Hinduisation از هر جنبه ای از آموزش و پرورش عمومی و آموزش ،

رائو پست این ادعا آغاز شده با "Abrahamisation از NCERT syllabi" با درس های "مرکزی در سرزمینهای اسلامی", "اسلام" و "مغول دادگاه". این پست مدعی شد به دنبال در زمینه هنر و سینما.

"سینما رفته اند یک گام جلوتر با Christo-اسلامی – یکی به سختی می یابد هندو تصاویر امروزه اما Christo-اسلامی تصاویر است که به وفور هم در شعر و تصاویری حتی اگر طرح و شخصیت های هندو" آن را گفت.

در ماه ژانویه رائو نوشت: یک مقاله برای RSS سخنگوی سازمان که در آن او استدلال برای ممنوعیت کامل در مورد تامین مالی خارجی برای سازمانهای غیردولتی در هند. در چند روز گذشته از او گرفته به توییتر در حمایت از ممنوعیت صادرات گوشت و ادعا کرد که هندو-ادبیات سانسکریت شد یک منبع خوب برای سینما. او همچنین توضیح خاصی کمدین به عنوان "خود-نفرت ضد مسلمانان".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب