Essentia سلامت به اخراج 900 با توجه به COVID-19 گونه های مالی

اخراج و دیگر هزینه-کاهش تلاش های صرفه جویی خواهد شد حدود 50 میلیون دلار در سال برای دلوت مبتنی بر سیستم بهداشت

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

اخراج و دیگر هزینه-کاهش تلاش های صرفه جویی خواهد شد حدود 50 میلیون دلار در سال برای دلوت مبتنی بر سیستم بهداشت و درمان است که در حال حاضر از دست داد 100 میلیون دلار بین ماه های مارس و آوریل.

تقریبا تمام مینه سوتا سیستم های بهداشتی روبرو هستند و عمده درآمد کاهش می یابد و نیاز به تصمیم گیری مشابهی به دلیل همه گیر گفت: دکتر جان Pryor جمهور Essentia بهداشت شرق بازار است.

"ما می خواهیم که قادر به ... ادامه به ارائه مراقبت با کیفیت به جوامع و به بیماران است که ما خدمت می کنند. پس این است که پس از آن که گام لازم و تقاضا," او گفت:. "ما می دانیم این درست اما با این وجود, آن لطمه می زند."

اگر چه تقریبا هر بخش خواهد بود نهفته اخراج اکثریت اخراج شد و برای کارکنان درگیر مستقیم در مراقبت از بیمار و یا برای کارکنان شاغل در مناطق که شاهد پایین تر بیمار شماره پریر گفت.

حدود 55 درصد از کارکنان که از دست دادن شغل خود و کار در Essentia مکان در منطقه پورت دوقلو. کمتر از 10% قرار دارد در برینرد و کمتر از 20% در فارگو و دیترویت لیکز مناطق. حدود 15 درصد از بیاورد و کارکنان واقع در Essentia را "بازار شرق" مکان های منطقه ای. شهرستانها در Essentia را "بازار شرق" شامل ویرجینیا و گوزن رودخانه.

تازه ترین دور از اخراج آغاز شده و پنج شنبه بعد از ظهر. این اولین دور از اخراج در Essentia پس از همه گیر شروع به قرار دادن فشار مالی بر سیستم مراقبت های بهداشتی. در اواخر ماه مارس 500, غیر پزشکی, اعضای هیات در سراسر سیستم قرار گرفتند اخراج.

برای افرادی که گذاشته Essentia خواهد پرداخت سه ماه از مزایای بهداشت و درمان که هزینه بیمارستان $500,000 ماهانه.

کارمندانی که بیش از $76,000 سالانه دریافت خواهد کرد دو هفته از قطع, در حالی که کسانی که کمتر دریافت خواهد کرد بیکاری و مراقبت در قانون بودجه است که برای اکثر نزدیک به خود را منطبق بر درآمد پریر گفت.

Essentia دریافت $42 میلیون در مراقبت قانون بودجه محرک و حدود 3.1 میلیون دلار در اعطای کمک های مالی او گفت:.

"است که با حمایت ما هنوز هم ده ها میلیون (دلار) در بدهی" پریر گفت. نظام سلامت نیز شروع به پرداخت وام می آیند اوت.

United Steelworkers محلی 9460 یک اتحادیه به نمایندگی از Northland مراقبت های بهداشتی کارگران گفت: آن را "مبارزه خواهد کرد و نه قبول اخراج."

در یک بیانیه محلی 9460 جمهور دیانا هیوز به شدت محکوم Essentia تصمیم.

"این کارگران هستند که مبارزه COVID-19 در خط مقدم و ما معتقدیم آنها و بيماران آنها مراقبت سزاوار بهتر از برش شل توسط یک کارفرما که به نظر می رسد بیشتر با انگیزه های سود بیش از مراقبت از بیمار" او گفت:.

مینه سوتا انجمن پرستاران تایید هیچ یک از آن پرستاران گذاشته شد خاموش پنج شنبه.

بیمارستان درآمد کاهش 40 درصد پریر گفت: با توجه به بیمار حجم آن را کاهش یافته است 30 ٪ -60 ٪ بخش.

آنها در پاسخ به کاهش در درآمد به دنبال هر منطقه که در آن آنها می تواند در کاهش هزینه ها و در نتیجه Essentia محدود کردن هزینه های سرمایه کاهش هزینه های اختیاری, furloughing کارکنان از بین بردن برخی از موقعیت های رهبری و برش و پرداخت برای رهبران. مدیر عامل David Herman در زمان 40 درصد کاهش در پرداخت دیگر رهبران در زمان 30% کاهش پرداخت و پزشکان در زمان 20 درصد کاهش در پرداخت, او گفت:.

با وجود هزینه های آن-برش اقدامات Essentia از دست داد 100 میلیون دلار بین ماه های مارس و آوریل ،

"ما متوجه است که ما تا به حال به انجام هزینه های اضافی صرفه جویی در اقدامات و واقعا بزرگترین سطل ... از هزینه های کارکنان," او گفت:. "به طوری که منجر به این روز بسیار غم انگیز."

اعمال جراحی الکتیو بودند مجاز به شروع دوباره مارس 11, در آوردن بیشتر مردم و درآمد به صورت غیر اضطراری کار می کنند. حتی با این شروع به بالا Essentia شد و هنوز هم مطرح شده به از دست دادن "ده ها میلیون دلار در ماه" پریر گفت. "این فقط پایدار نیست."

آنها در نظر گرفته شده بین بردن خدمات در جوامع است. "اما به آن دسته از جوامع این خدمات واقعا مهم هستند, به ویژه هنگامی که شما پناه در محل شما نمی خواهید به سفر تمام راه را به دلوت به گرفتن مراقبت از خود را," او گفت:.

حذف خدمات مانند سلامت رفتاری نیز در نظر گرفته شود. اما خدمات مانند آن, به ویژه هنگامی که مسائل مربوط به سلامت روان تاثیر 20 درصد از مردم مهم هستند و نمی توان قطع کرد.

کار در Essentia چشم انداز Northland توسعه را ادامه خواهد داد. از 800 میلیون دلار سرمایه گذاری جدید در بیمارستان برج ها و زیرساخت های مربوط به تامین مالی شد توسط اوراق قرضه است که نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای هر چیزی غیر از توسعه و پریر گفت.

"اگر ما نمی ساخت است که بیمارستان اگر ما بازگشت تمام پول را به دارندگان اوراق قرضه به علاوه جریمه شدید ... ما می شود در سمت چپ با یک سوراخ در زمین است." "آن را نمی خواهد کمک به ما در همه."

و اشاره کرد که این نمی تواند گذشته همه گیر پریر گفت که Essentia است به ایجاد تغییرات خاص در طراحی داخلی برنامه ای برای بهتر آماده برای آینده همه گیر از جمله بیشتر اتاق انزوا و منفی جریان اتاق برای جلوگیری از گسترش آلودگی هوا است.

Essentia مالی در تلاش هستند یک واقعیت رو به دیگر مینه سوتا, بیمارستان, او گفت:. یک بررسی اخیر در مینه سوتا سیستم های بهداشتی یافت می شود که آنها در حال از دست دادن حدود 1 میلیارد دلار ماهانه.

"این ویرانگر" او گفت:. "هر کس انجام بهترین خود را به مسئول از نظر هزینه برش. و ... همه در تلاش برای ارائه با کیفیت بالا و ایمن مراقبت از بیماران ما."

آنها با استفاده از داده ها و بسیاری از مردم به راهنمای اخراج تصمیمات او گفت:. آنها در معیار داده ها مانند درمانگاه بازدید و تعداد صورتحساب دریافت از قبل و بعد از همه گیر شروع به پیدا کردن مناطق که در آن نه به عنوان بسیاری از کارکنان مورد نیاز است.

این بیماری همه گیر در حال تغییر است, بیمارستان, عملیات طولانی مدت آن نیز میان به اخراج گیری پریر گفت. آنها انتظار بیشتر مردم انتخاب خواهد شد به بازدید خود را از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی عملا و آنلاین خواهد شد به برنامه قرار ملاقات.

"که صدها نفر از کارکنان که احتمالا بدون توجه به آنچه ما در حال رفتن به رفتن به," او گفت:.

حدود 850 Essentia کارکنان در مرخصی اداری با مزایای از طریق ژوئیه 31. قصد این است که تماس با آن دسته از کارکنان به عنوان کار مورد نیاز است.

یکی دیگر از 1000 کارمند هستند از نزدیک تحت نظارت و تنها کار ساعت به عنوان بسیاری از بیمار حجم نیاز به پریر گفت.

این داستان به روز شده در 3:21 pm و 6:38 بعد از ظهر روز شنبه, مارس 21 با اظهارات United Steelworkers محلی 9460 مقامات و مینه سوتا انجمن پرستاران. این اصل ارسال شده در 1 p. m. on May 21.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن