Essentia و سنت لوک دریافت بیش از 12,000 ماسک, کمک های مالی نیاز به باقی می ماند

در ماه پس از Essentia بهداشت و سنت لوقا اعلام کرد: "زمین 10000 ماسک" کمپین دو دلوت مبتنی بر سیستم مراقبت های

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

در ماه پس از Essentia بهداشت و سنت لوقا اعلام کرد: "زمین 10000 ماسک" کمپین دو دلوت مبتنی بر سیستم مراقبت های بهداشتی دریافت کرده اند بیش از 12000 خانه اهدا ماسک.

انتشار اخبار از Essentia آن را به نام "فوق العاده موفقیت" و اضافه کرد که بیمارستان امید برای حفظ این حرکت به عنوان نیاز باقی مانده است.

اهدا ماسک های فرسوده توسط بیماران مبتلا به بازدید کنندگان و کارکنان در بیمارستان ها برای کمک به محدود کردن گسترش COVID-19.

"هر دو Essentia و سنت لوک می خواهم برای تشکر از هر کسی که گرفته شده به دوختن ماسک" انتشار اخبار به عنوان خوانده شده. "ما سپاسگزار برای حمایت از جوامع ما. و در حالی که ما رسیده ایم ما هدف اوليه وجود دارد باقی می ماند یک نیاز مهم برای ماسک در سراسر امکانات ما به عنوان هر دو سیستم مراقبت های بهداشتی رعایت جهانی پوشش دستورالعمل."

این ماسک را می توان کاهش یافته است در Essentia سلامت-میلر هیل سلامت پلازا 1600 میلر تنه و بزرگراه و ساختمان C در دولوت و سنت لوک بنیاد Northland مرکز پزشکی 1000 E. اول خیابان سوئیت 102. هر دو محل پذیرش قطره آف بین ساعت 8 صبح و 4 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه.

یکی دیگر از رها کردن محل برای Essentia VIP پیتزا-برتر 1201 برج Ave. در برتر است.

ترجیح ماسک دستورالعمل طراحی را می توان در یافت essentiahealth.org/masks و slhduluth.com/masks.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن