اریکا Ettin ستون: می دانم که خود را دوستیابی lingo

هر کسی در جهان از قدمت امروز به خصوص آنلاین و در برنامه به شما خواهد گفت که وجود دارد چند کلمه ممکن است شما را

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

هر کسی در جهان از قدمت امروز به خصوص آنلاین و در برنامه به شما خواهد گفت که وجود دارد چند کلمه ممکن است شما را به اضافه کردن به واژگان خود را. در حال حاضر هر کس می داند در مورد catfishing — A. K. A. تظاهر شما کسی آنلاین است که شما نمی. اما آیا شما می دانید وجود دارد همچنین شیوه های به نام benching, breadcrumbing و حتی kittenfishing? چه کسی می داند که شما می تواند kittenfisher حتی بدون تحقق آن.

اتمام این واژه نامه به شما کمک می کند تا به تاریخ امروز, دوستیابی, lingo. و دفعه بعد رفیق خود را confides که یک مسابقه بالقوه است "incel" (غیر ارادی مجرد) شما نمی خواهد که به بهانه ای خود را به دستشویی به گوگل معنی.

Benching: این آشنایی نسخه از بودن در یک تیم ورزشی و در انتظار مربی به شما قرار دادن در. شما به کسی اما نه به اندازه کافی به رابطه خود را به سطح بعدی. در همان زمان شما نمی خواهید آنها را به رفتن به پیدا کردن کسی که جدید است. اساسا شما نگه داشتن آنها را فقط به اندازه کافی به آنها را در دسترس در حاشیه هنگامی که شما آنها را می خواهید.

Cuffing فصل: در حالی که تابستان به طور معمول از فکر به عنوان یک زمان واحد و از آن لذت ببرید, cuffing فصل مخالف است. این دوره از اکتبر تا مارس زمانی که مردم می خواهند تا همراه — یا "دستبند" به شخص دیگری — حداقل تا زمانی که بهار می رسد. در کل پیدا کردن یک شریک به نظر می رسد جذاب تر در ماه های زمستان, بنابراین شما باید کسی را به نوازش با, بنابراین شما ممکن است متوجه است که مردم در حال جفت کردن فقط به عنوان برگ از درخت سقوط.

زیر سازی: آیا شما تا به حال چند شرکای بالقوه فقط یک متن دور فقط در مورد رابطه فعلی شما کار نمی کند ؟ که به نام زیر سازی — از آنجا که شما مطمئن شوید که شما زمین بدون صدمه زدن به خودتان بیش از حد بد است. آن را به عنوان "microcheating" توسط بسیاری به این معنی که شما در حال ساخت یک ارتباط عاطفی پشت سر شریک زندگی خود را به عقب وجود ندارد که از لحاظ فیزیکی صمیمی.

ENM (اخلاقی غیر تک همسری): همچنین به عنوان شناخته شده مبنی بر غیر تک همسری (CNM) کسی که شناسایی خودش همیشه به عنوان ENM بدان معنی است که آنها به دنبال یک رابطه باز است. این به این معنی چیزهای مختلفی را برای افراد مختلف به طوری ارتباطات باز و صادقانه است که کلید موفقیت است.

GGG (خوب دادن و بازی): ابداع شده توسط مشاوره جنسی نویس Dan Savage این GGG رویکرد چیزی است که شرکای جنسی باید در تلاش برای یک رابطه سالم. "فکر می کنم در خواب خوب, دادن بر اساس یک شریک جنسی, منافع, و بازی برای هر چیزی در دلیل" وحشی توضیح داد.

سایه اندازی: همه چیز به نظر می رسد به خوبی رفتن با کسی که شما را ملاقات کردم ... تا زمانی که به طور ناگهانی آنها از بین رفته اند. شما دیده نمی شود آنها را در هفته های آنها در حال پاسخ دادن به متون و یا تماس و شما کاملا مطمئن شوید که آنها فرار از استارباکس برای جلوگیری از شما روز دیگر. آن را به عنوان اگر آنها از بین رفت — بسیار شبیه به یک شبح. متاسفانه گاهی اوقات به طور کامل قطع ارتباط به نظر می رسد راحت تر از کسی اجازه می دانم که آنها نمی خواهند به دنبال یک رابطه هر بیشتر. واقعا بدبو اما به جای ساخت تا بهانه — "شاید خود گوشی درگذشت ... و آنها نتوانسته اند آن را به فروشگاه ورایزون ... همه ماه" — آن را احتمالا زمان به حرکت می کند. هر چند در حال حرکت است بسیار مشکل تر پس از ghosted بنابراین آیا این به مردم است. لطفا و با تشکر از شما.

فراموش نشدنی: در حال ارواح به اندازه کافی بد است اما خالی از سکنه بودن ممکن است بدتر است. این است که بازی خود را قطع ارتباطات, اما آنها ماهرانه شما اجازه می دانم که آنها در حال تماشای شما شاید در قالب یک "مثل" در یک Facebook نظر و یا توسط خود را مشاهده Instagram داستان. فراموش نشدنی است, همچنین شناخته شده به عنوان مدار: شما می دانید که آنها در اطراف, اما آنها نمی خواهد آمد در تماس مستقیم است.

Kittenfishing: در حالی که catfishing به معنی کسی است که با استفاده از عکس ها از شخص دیگری در خود را دوستیابی, مشخصات kittenfishing کمتر شدید (اما هنوز هم اخم) دوستیابی جرم. یک kittenfisher کسی است که نمی با استفاده از شخص دیگری است تصاویر, اما آنها بسیار افزایش خود را به طور غیر واقعی نسخه از خود را دارند. شاید آنها کار فتوشاپ تصاویر خود را تاب دستاوردهای خود و یا با استفاده از منسوخ شده تصاویر خود را. در حالی که هر کس می خواهد به در حال حاضر بهترین نسخه از خود را در یک پروفایل دوستیابی این است که یک گام بیش از حد.

جدید دوستیابی روند ظهور در همه زمان ها و نام تجاری اختراع کلمات جدید به رفتن با آنها. بنابراین اقامت هشدار — هر دو است که شما یک قربانی از این تاکتیک یا مجرم.

Erika Ettin بنیانگذار کمی با ارنج زدن که در آن او کمک می کند تا دیگران حرکت اغلب تهدید آمیز جهان آنلاین دوستیابی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن