اریکا Ettin ستون: دیجیتال تاریخ ایده ها را به شما از طریق coronavirus

Coronavirus شده است یک شمشیر دو لبه وقتی که می آید به آنلاین دوستیابی. نرم افزار: شما به طور ناگهانی مقدار زیا

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

Coronavirus شده است یک شمشیر دو لبه وقتی که می آید به آنلاین دوستیابی. نرم افزار: شما به طور ناگهانی مقدار زیادی از زمان برای خواندن پروفایل ضربه تند وشدید زدن و پیام های با پتانسیل منطبق است. باهم: هیچ کس مطمئن است که در ملاقات با فرد خواهد بود و ممکن است دوباره — و حتی زمانی که در رستوران ها و کافه ها بازگشایی آن می تواند دیگر تا زمانی که شما احساس راحتی در آغوش یک غریبه برای گفتن سلام.

بنابراین چه چیزی شما را بکنید هنگامی که شما پیدا کردن یک فرد در یک آشنایی برنامه و یا وب سایت که به نظر می رسد جالب است ؟ و یا برای برخی از مردم یک تاریخ برای اولین بار ممکن است در حال حاضر اتفاق افتاده ... اما در حال حاضر که در تاریخ دوم نامحدود نگه دارید. به جای اجازه دادن به یک شریک بالقوه شما منتقل می کند چرا ترتیب مجازی تاریخ ؟

از ساعات خوش با دوستان به کار کنفرانس ها همه تبدیل به تماس های تصویری برای حس ظاهر ، حتی دوستیابی آنلاین است گنجانیده شده است این روند با برنامه های مانند لیگ و مطابقت راه اندازی ویژگی های ویدئو (سرهم بندی کردن در حال حاضر یک) پس از نام تجاری می تواند چت "چهره به چهره" بدون تبادل اطلاعات شخصی خود را.

البته این می تواند احساس کاملا بی دست و پا به چت تصویری با کسی که با آنها شما تنها رد و بدل متون و یا پیام. به جای صرفا با تکیه بر مکالمه چرا برای ترتیب چیزی برای انجام این کار حتی اگر شما از نظر فیزیکی از هم جدا ؟

یک بیت از رقابت دوستانه را هر گونه دیجیتال تاریخ بیشتر سرگرم کننده است. بازدید از سایت Gamesgames یا برنامه Houseparty و پیدا کردن یک بازی دو بازیکن هر چیزی از پوکر به پازل کلمه به ادویه تا خود را زوم جلسه. و مطمئن شوید این سهام هستند به اندازه کافی بالا برنده اجازه دریافت بیشتر از فقط لاف زدن حقوق — بازنده است برای خرید اولین دور از نوشیدنی هنگامی که شما در نهایت می تواند در فرد ملاقات!

از آنجا که شما به احتمال زیاد زنده در اطراف همان منطقه به همین دلیل سفارش شام برای هر یک از دیگر ؟ انتخاب یک ظرف خوشمزه از رستوران مورد علاقه خود را در شهر و تاریخ خود را به منظور آن را برای تحویل و شما همین کار را با انتخاب خود را. شما می توانید Facetime در حالی که شما خوردن شام چت در مورد انتخاب خود را برای شما. و به عنوان یک پاداش شما می شود حمایت از رستوران های محلی.

یکی دیگر از tastebud پسند گزینه رفتن به نوار مجازی — در این مورد مربوطه خود را در آشپزخانه. پیدا کردن برخی از دستور العمل های کوکتل شما شده است که مایل به امتحان کنید و از چت بیش از زوم در حالی که شما را و نمونه خود را انتخاب کند. در هیچ زمان مکالمه خود را خواهد شد و جریان به عنوان آزادانه به عنوان نوشیدنی.

و در حالی که رفتن به سینما ممکن است یک گزینه خود را در اتاق نشیمن می تواند به عنوان تئاتر است. نوبت چیدن یک فیلم و پخش با هم از طریق Netflix, پارتی, یک برنامه است که همزمان ویدیو و اجازه می دهد تا شما را به صحبت از طریق چت گروهی. مطمئن شوید که هر دوی شما باید مقدار زیادی از پاپ کورن و آب نبات و شما تمام مجموعه.

گزینه های دیگر شامل گرفتن مجازی خواندن کارت تاروت (شاید شما کنجکاو چه آینده خود را نگه می دارد... شاید شما فقط نیاز به یک خنده) انجام آنلاین کلاس یوگا با هم و یا تور لوور یا یکی دیگر از موزه ارائه آنلاین نمایشگاه. اگر شما می خواهید برای دریافت artsy شما حتی می توانید پیدا کردن یک آموزش نقاشی (باب راس هر کسی؟) در یوتیوب و ببینید که شاهکار بهترین بازی اصلی!

در حالی که هیچ چیز نمی تواند جای یک چهره به چهره ملاقات وجود دارد مقدار زیادی از راه را برای رسیدن به کسی که بهتر می دانید حتی بدون ترک خانه خود را. مهم این است که برای شکستن از هنجار مهم نیست که چقدر احمقانه به نظر می رسد. پس از همه چیز عادی است امروزه!

بنابراین دفعه بعد که شما کش رفتن حق در یک مسابقه بالقوه و پیام کوتاه رشد می کند و خسته کننده نشان می دهد یک تاریخ مجازی. کسی چه می داند ؟ آن ممکن است منجر به چیزی بسیار بیشتر است.

اریکا Ettin بنیانگذار کمی با ارنج زدن که در آن او کمک می کند تا دیگران حرکت اغلب تهدید آمیز جهان آنلاین دوستیابی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب