اطمینان از کارگران مهاجر نمی رفتن خانه, مشاور آنها: مرکز متحده

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: مارس 11 سال 2020 6:30:09 pm مرکز خواسته متح

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: مارس 11 سال 2020 6:30:09 pm
migrant workers walk home, aurangabad news, india news, coronavirus outbreak, shramik special trains, doctors, healthcare workers, migrant workers trains, india lockdown, irctc, indian railways, indian express مرکز خواسته متحده به همکاری با راه آهن در حال اجرا تعداد بیشتری از 'Shramik' قطار ویژه به طوری که سفر از رشته کارگران مهاجر است که با تسهیل در سرعت سریع تر.

این مرکز خواسته متحده برای اطمینان از کارگران مهاجر انجام پیاده روی در جاده ها و یا خطوط راه آهن برای رسیدن به خانه. آن را خواسته است آنها را به وکیل از جمله کارگران و قرار دادن آنها در پناهگاه. توسعه می آید در این زمینه از 16 مهاجر کارگران خرد شدن به مرگ توسط یک قطار در نزدیکی اورنگبد هفته گذشته و همچنین بسیاری از نشست تصادفات منجر به مرگ به طور معمول در جاده ها در حالی که تلاش برای راه رفتن به خانه های خود در میان coronavirus مستند

در یکی دیگر از سفارش مرکز خواسته متحده نه برای محدود کردن جنبش از پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان به عنوان آن می تواند خطر اندازد Covid-19 مبارزه با تلاش های. این زیر پس از بسیاری از شهرستانها مانند Noida, Ghaziabad, گورگان و فریدآباد اجازه نمی دهد پزشکان به رفت و آمد به دهلی نو به تازگی.

جلب توجه متحده به جلسه برگزار شده توسط کابینه وزیر راجیو Gauba به بررسی در حال اجرا از اتوبوس و Shramik قطار ویژه برای مهاجران به MHA نامه گفته است: "در این جلسه وضعیت کارگران مهاجر راه رفتن بر روی جاده ها و خطوط راه آهن بود اشاره کرد و با نگرانی بزرگ است. از آنجا حرکت خود را با اتوبوس و 'Shramik' قطار ویژه شده است مجاز به فعال کردن سفر خود را به مکان های مادری همه امور خارجه/ UT دولت ها باید اطمینان حاصل شود که کارگران مهاجر انجام توسل به راه رفتن بر روی جاده ها و خطوط راه آهن. در صورتی که آنها در بر داشت در چنین وضعیت آنها باید مناسب باشد توصیه شده به نزدیکی پناهگاه و ارائه شده با آب و غذا و غیره. تا اين زمان آنها تسهیل شده به هیئت مدیره 'Shramik' ویژه قطار یا اتوبوس به مکان های مادری خود."

آن را نیز خواسته متحده به همکاری با راه آهن در حال اجرا تعداد بیشتری از 'Shramik' قطار ویژه به طوری که سفر از رشته کارگران مهاجر است که با تسهیل در سرعت سریع تر.

"من مصرانه بر همه شما اجازه می دهد تا دریافت تمام Shramik قطار ویژه و بدون هر گونه مانع و تسهیل حرکت سریع تر از رشته کارگران مهاجر به مکان های مادری خود" نامه گفت.

در نامه جنبش از پزشکان و امدادگرانصفحه اصلی وزیر آجی Bhalla کشیده شده توجه متحده به بحرانی از خدمات خود را نه تنها در درمان Covid بیماران بلکه کسانی که مبتلا به بیماری های دیگر است.

"در این سناریو به عنوان اشاره کرد که توسط کابینه, وزیر, هر گونه محدودیت در حرکت حرفه ای پزشکی و para-کادر پزشکی می تواند منجر به محدودیت های شدید در رندر COVlD و غیر COVID خدمات پزشکی. مانند حصول اطمینان از بدون مانع جنبش از همه از جمله متخصصان پزشکی ضروری است برای ملاقات با بهداشت عمومی مورد نیاز و صرفه جویی در ارزش زندگی انسان" در این نامه گفته است.

آن اشاره کرده است که در بسیاری از مکان ها حتی کلینیک های خصوصی و خانه های پرستاری در حال گزارش شده اند مجاز به باز کردن.

"عملکرد این تجهیزات پزشکی که مکمل به طور منظم پزشکی زیرساخت ها و از بین بردن بار در بیمارستان ها نیز بسیار مهم است. من مصرانه از همه کشورها و UTs به اطمینان حاصل شود که از جمله درمانگاه و خانه های پرستاری در ادامه به عملکرد بدون هر گونه موانع" نامه گفته است.

این خواسته متحده به اطمینان حاصل شود که خود زمینه مقامات "اجازه می دهد تا حرکت صاف از همه متخصصان پزشکی, پرستاران, para, پزشکی, بهداشت پرسنل و آمبولانس و اطمینان از باز کردن تمام کلینیک های خصوصی و خانه های پرستاری و آزمایشگاه با تمام حرفه ای پزشکی و کارکنان" نه تنها در داخل کشور بلکه بین دولت هر کجا که مورد نیاز است".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن