انگلستان در مقابل غرب هند: انگلستان طول می کشد کنترل گسترده پس از حمله رعد اسا

استوارت گسترده موجب بالا-سفارش سقوط بعد از بازی با خفاش به انگلستان کاهش غرب هند به 137-6 در کنده در دومین روز

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

استوارت گسترده موجب بالا-سفارش سقوط بعد از بازی با خفاش به انگلستان کاهش غرب هند به 137-6 در کنده در دومین روز سرنوشت ساز سوم آزمون در اولدترافورد در روز شنبه.

انگلستان تا به حال سقوط به 280-8 پس از از دست دادن چهار ویکت برای 18 اجرا می شود قبل از شماره 10 گسترده ای را swashbuckling 62 در زمان آنها را به یک نوبت و در مجموع 369.

هنگامی که نور بد مجبور اولیه نزدیک غرب هند بودند 232 اجرا می شود در پشت, نیاز به 33 بیشتر برای جلوگیری از به دنبال در.

غرب هند کاپیتان Jason دارنده 24 بود نه در خارج و شین Dowrich 10 نیست.

جانباز جدید-توپ duo گسترده و جیمز اندرسون زوج با هم برای اولین بار در این سری هر دو حال کنده آمار و ارقام از 2-17.

"ما امیدوار به دریافت 400 در آغاز روز بود که طرح ما اما ما خوشحال هستیم که با گرفتن بیش از 350," گسترده گفت: آسمان ورزشی.

"با ما نظم و انضباط با توپ, ما تا به حال یک روز بزرگ" او افزود: با انگلستان به دنبال پیروزی در این سه بازی سری 2-1 و دوباره Wisden جایزه.

'بازی, عکس های خود را'

غرب هند پرتاب کننده سریع Kemar روچ که پیش از آن در زمان 200 تست حلقه در بازگشت از 4-72 بستری کنار او بودند در یک نقطه سخت.

"ما به خوبی آغاز شده اما استوارت گسترده در آمد و همچنین عکس های خود را و همه چیز خود را در راه" روچ به بی بی سی گفت.

"چیزهایی که زیرفشار کمی و ما در یک موقعیت دشوار است اما در حال حاضر بچه ها مبارزه خواهد کرد آن را."

گسترده زده با چهارمین توپ را به غرب هند dangerman Kraigg Brathwaite گرفتار در لغزش کاپیتان تیم ملی انگلستان جو برای ریشه یکی است.

جان کمپبل کاهش یافته و در 10 به طور معمول قابل اعتماد دوم لغزش بن استوکس نگاه به طور فزاینده مطمئن باشید در حالی که ساخت 32.

اما سریع کاسه Jofra کماندار به عقب پس از حذف از انگلستان 113-اجرای پیروزی در تست دوم برای نقض زیستی امن و مقررات حاکم بر این مجموعه تولید یک دنده-تحویل بالا که چپ دست کمپبل تنها می تواند به دفع خندقها.

اندرسون انگلستان تمام وقت منجر آزمون چوگان-یادداشت برداری پس از آن رخ داد هر دو طرف از چای را در لنکشایر خانه زمین به عنوان گردشگران کاهش یافته است به 59-4.

مبارزه Shai امید من برای 17 پس از مربع تا تمام طول اندرسون تحویل که نقل مکان کرد و در اواخر دور -- یک به شدت دشوار توپ بازی.

اندرسون پس از آن تا به حال Shamarh بروکس داخل لبه به wicketkeeper جس Buttler با یکی که قطع راه های دیگر.

در یک کمپین است که علائم بین المللی کریکت بازگشت از مستند های گسترده ای کلاسیک nip-حامی به حال Roston تعقیب کم وزنی به ترک هند غربی در dire straits در 73-5.

Jermaine بلک وود ساخته شده است که یک مسابقه-عقد 95 در غرب هند' چهار حلقه برنده شدن در این آزمون برای اولین بار خوب نگاه خود را در طول 26.

اما بلک وود بود دگرگون بین بت و پد توسط کریس Woakes به تمام انگلستان را سرعت کوارتت یک حلقه با استوکس قادر به کاسه به دلیل پشتیبانی از چهار آسیب است.

Dowrich خوش شانس بود که او در درهم و برهم کردن در برابر یک کماندار لی لی تنها برای توپ فقط به پاک کردن back-pedalling روری سوختگی در خندقها.

انگلستان از سر گرفته و در 258-4 پس از از دست دادن بازی شیر یا خط.

Ollie پاپ 91 نیست و Buttler شکست نخورده روی 56 -- اولین آزمون پنجاه در 14 نوبت.

پاپ اما موفق به اضافه کردن به نمره خود را.

در نزد او تست دوم قرن پاپ در حال حاضر بوده است کاهش Rahkeem کرن در ورقه زمانی که شانون گابریل پاک دگرگون و او را برای پایان دادن به یک پنجم-جدا ایستاده 140.

Buttler شد و افتاد پایین برای 67 توسط دارنده در دوم لغزش.

اما گسترده که دارای بالاترین نمره آزمون از 169 ضد حمله با پنجاه در این سطح در بیش از سه سال است.

در یک زمین که در آن او ضربه توسط لی لی از هند Arsalan هارون در 2014, چپ دست رودخانه گسترده ای کشیده روچ برای شش به عنوان توپ جدید شروع به نرم کردن.

گسترده به اتمام 33-توپ پنجاه و قبل از هدف قرار دادن یک full-بازی شیر یا خط از گاه به گاه خاموش-عنکبوتی که تار میتند تعقیب به midwicket.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب