انگلستان مقابل ایرلند | Bairstow را فروزان 82 کمک می کند تا انگلستان به چهار قهرمان

Jonny Bairstow سریع آتش 82 در نیمی از تحویل ثابت به اندازه کافی برای کمک به انگلستان ضرب و شتم ایرلند با چهار

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

Jonny Bairstow سریع آتش 82 در نیمی از تحویل ثابت به اندازه کافی برای کمک به انگلستان ضرب و شتم ایرلند با چهار ویکت در دوم خود را یک روز بین المللی در ساوتهمپتون در روز شنبه.

Bairstow نوبت گذاشته پایه و اساس یک پیروزی دوم در سه روز بیش از ایرلندی آب بندی این مجموعه پیروزی با یک بازی در سمت چپ در روز سه شنبه.

ایرلند که برنده بازی شیر یا خط و تصمیم به خفاش به ثمر رساند 212-9 خود را در 50 اور با تازه وارد Curtis Campher دوباره بالا به ثمر رساند. England پاسخ با 216-6 در 32.3 اور.

سام Billings (46 نه) و دیوید ویلی (47 نه) دیدم انگلستان از اواسط نوبت سقوط به بازدید کنندگان روشنایی ضعیف تابیدن از امید در برابر قهرمان جهان است.

Bairstow گذشت 3,000 ODI اجرا می شود در یک تظاهرات از قدرت ضربه که تهدید برای پایان دادن به این بازی در اوایل قبل از تعقیب گسترده ای توپ از جاش کمی و لبه طریق به wicketkeeper Lorcan تاکر.

اما او پس از ترک در 131-4 کمی نیز حذف انگلستان کاپیتان Eoin مورگان دوم توپ و بدون به ثمر رساند و معاون کاپیتان معین علی برای یک اردک سه توپ بعد.

اما وجود دارد بیشتر پیشرفت و انگلستان ساخته شده و در آن خانه با توپ 105 یدکی.

ایرلند شد و دوباره آهسته به رفتن و از دست رفته خود را چهار ویکت برای 44 اجرا می شود فقط در 16 اور.

اما آنها ساخته شده است مشارکت پس از آن با هری Tector و تاکر قرار دادن در 34 اجرا می شود برای پنجمین حلقه و Campher و سیمی سینگ 60 برای هفتمین جدا.

Campher شد و در نهایت برای 68 گرفتن ضخامت لبه به Saqib محمود تحویل و گرفتار شدن در عمیق توسط عادل رشید.

21 ساله آفریقای جنوبی متولد رسد که واجد شرایط برای بازی با ایرلند را از طریق یک ایرلندی مادر بزرگ به ثمر رساند 59 نه در ODI اولین روز پنجشنبه هنگامی که انگلستان برنده بازی اول با شش ویکت.

نیز وجود دارد دوباره دیر شکوفا از ایرلند شماره 8 اندی McBrine که 24 دست خود را حلقه به آخرین تحویل نوبت به عنوان Reece Topley در نهایت برخی از پاداش در بازگشت به انگلستان تیم پس از چهار سال نبود.

Adil رشید بود بهترین خانه کاسه با 3-34.

آخرین بازی از این سری است که دوباره در ساوتهمپتون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب