Eng vs WI | استوکس Sibley قرار داده و انگلستان شارژ

بن استوکس انباشت اشیاء بدست آمده در عذاب برای غرب هند با یک قرن در تست دوم در اولدترافورد در روز جمعه پس از Do

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

بن استوکس انباشت اشیاء بدست آمده در عذاب برای غرب هند با یک قرن در تست دوم در اولدترافورد در روز جمعه پس از Dom Sibley را زحمت کش صد در نهایت به پایان رسید.

انگلستان بود 378 پنج در چای در روز دوم با استوکس 172 نه در یک مسابقه میزبان باید برای برنده شدن به سطح سه سری تست. او را در 260 برای چوگان چهارم با Sibley.

Sibley را صد یکی از کمترین ها در آزمون توسط یک, انگلستان رودخانه بازکن پنبه حلاجی شده برای 471 دقیقه برای تکمیل 312-توپ قرن های فقط چهار چهار دست و پا. اما 24 ساله دوم صد در هشت آزمون با ارزش و نوبت همه یکسان است.

اجرا-به ثمر رساند دشوار بود در برابر نوسانی توپ و تنبل خود با حتی به طور معمول مسلط استوکس در نظر گرفتن نزدیک به شش ساعت و 285 توپ خود را برای رسیدن به 10 تست قرن.

اما به طور قابل توجهی استوکس سوم پنجاه و آمد کردن فقط 46 توپ و داشتن داده Sibley یک 'شروع' از 31.2 اور او پیشی گرفت و هم تیمی خود را به نمره.

پس از انگلستان سر در 207 سه با در Sibley در 86 و استوکس شکست نخورده روی 59 غرب هند ساخته شده یک سر شروع با شانون گابریل بولینگ چندین گسترده ای تحویل. Sibley خود رسیده صد قبل از ناهار در حالی که استوکس بود که شکست نخورده در 99 در شکستن. دومی رفت و به سه چهره با cheeky معکوس-جاروب چهار خاموش کردن-عنکبوتی که تار میتند Roston تعقیب است.

لذت سکته مغزی

دارنده تاخیر در گرفتن توپ های جدید تا 94 بیش از شاید نگران این امر را اجرا کنید-به ثمر رساند آسان تر برای انگلستان است. به عنوان اگر اثبات آن نقطه استوکس به سرعت مقایسه paceman از طریق midwicket برای چهار.

استوکس پیشی گرفته است که شات زمانی که او چک-سوار یک Alzarri جوزف تحویل به مدت شش بیش از midwicket.

داشتن batted برای بیش از نه ساعت Sibley پناه به عمیق midwicket خاموش تعقیب در 120. استوکس نقل مکان کرده بود به 157 هنگامی که غواصی Shai امیدوارم که موفق به نگه داشتن یک رابطه جنسی خشن شانس در خندقها کردن گابریل.

Ollie پاپ پس از آن کاهش یافت و پا-قبل از به تعقیب عنکبوتی که تار میتند چهارم چوگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن