Eng vs WI | باران dampens کریکت بازگشت

بعد از 116 روز غیبت بین المللی کریکت در بازگشت آشنا مد روز چهارشنبه به عنوان باران به تعویق افتاد اولین آزمون

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

بعد از 116 روز غیبت بین المللی کریکت در بازگشت آشنا مد روز چهارشنبه به عنوان باران به تعویق افتاد اولین آزمون بین انگلستان و غرب هند قبل از میزبان از دست Dom Sibley به صورت 0 و سپس به 35 یکی به عنوان نور بد آورده اولیه چای.

بازیکنان از هر دو تیم "در زمان زانو" برای زندگی مهم نیست (پل) مبارزات قبل از بازی آغاز شده داشتن مشاهده یک دقیقه سکوت به مناسبت قربانیان رمان coronavirus و همچنین ضربه زن سابق غرب هند اورتون Weekes که هفته گذشته است.

ایستاده در انگلستان کاپیتان بن استوکس تصمیم گرفتند به بت تحت پوشیده از ابر آسمان.

تنها سه اور شد ممکن است قبل از باران, بازگشت, اما که به اندازه کافی برای Shannon گابریل به اولین حلقه از سه سری بازی به عنوان Sibley دگرگون شد با یک توپ او از سمت چپ اما که به برش کلیپ خارج از بیخ و بن.

پس از بیشتر باران تاخیر انگلستان در نهایت حل و فصل به کار خود را. سوختگی شد در 20 و جو Denly در 14 وقتی که بد نور آورده و آنها را نیم ساعت قبل از برنامه ریزی وقفه برای چای.

Kemar روچ بود انتخاب کنید از غرب هند پرتاب, دادن تا دو اجرا می شود از شش اور.

هیچ جایی برای پهن

انگلستان پایان بالا پنبه حلاجی شده باقی می ماند چیزی از یک کار در حال پیشرفت است اما قدرت در عمق آن بولینگ گزینه های نشان داده شده توسط تصمیم به ترک seamer استوارت گسترده در خارج از خانه آزمون مسابقه برای اولین بار از سال 2012.

سرعت دو Jofra آرچر و علامت چوب را به نوک پیکان حمله.

تغییرات

این سری خواهد شد از ویژگی های بسیاری از تغییرات از یک به طور منظم آزمون با توجه به این ویروس محدودیت. وجود دارد صفحه اصلی داوران اولین بار در انگلستان از سال 2002 و هر تیم باید سه ارجاع به جای دو در هر نوبت.

بازیکنان مجاز به استفاده از بزاق به توپ و داوران را لباس و کلاه از bowlers.

بازی XIs: انگلستان: بن استوکس (Capt.), روری, سوختگی, Dom Sibley, جو Denly, جس Buttler (هفته), Zak کرولی Ollie پاپ جیمز اندرسون Jofra کماندار علامت گذاری به عنوان چوب و دومینیک Bess.

غرب هند: Jason دارنده (Capt.), Kraigg Brathwaite جان کمپبل Shai امید Shamarh بروکس, Jermaine بلک وود, Shane Dowrich (هفته), Roston تعقیب Kemar روچ Shannon گابریل و Alzarri یوسف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب