پایان تیمبرولوز' فصل به ارمغان می آورد بیشتر عدم قطعیت

بیست و دو تیم — که هر دو در حذفی موقعیت زمانی که لیگ تعطیل و یا در ظرف شش بازی از یک نقطه — را در کشتی سوار وا

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

بیست و دو تیم — که هر دو در حذفی موقعیت زمانی که لیگ تعطیل و یا در ظرف شش بازی از یک نقطه — را در کشتی سوار والت دیزنی جهان رفت و آمد مکرر در اورلاندو فلوریدا., برای از سرگیری "فصل به طور منظم" در اواخر ماه جولای با 16 از کسانی که در حال حرکت بر روی پلی آف. در ضمن مینه سوتا را در خانه باقی می ماند.

قطعا طرفداران محلی را دوست دارند برای دیدن تیمبرولوز در این تابستان اما واقعیت این است که آیا این بازی هشت منظم تر-فصل — بازی به عنوان هر یک از تیم ساخت این سفر به اورلاندو انجام خواهد شد — مینه سوتا حذفی امیدوار بودند له طولانی در پیش است.

"در حالی که ما نا امید برای تیم ما و طرفداران ما است که ما در فصل آینده به پایان ما درک و قبول در لیگ برنامه ریزی برای حرکت به جلو با 22 تیم" تیمبرولوز جمهور بسکتبال عملیات Gersson Rosas در بیانیه ای گفت. "این مهم است که ما به خوبی هم تیمی نه تنها به NBA اما به دیگر 29 تیم به حمایت از تلاش برای تکمیل این فصل و آماده سازی برای فصل آینده سالم و به شیوه ای امن."

هنوز هم وجود دارد برخی از سوالات و ممکن است اثرات ماندگار که بنیادی از پنج شنبه اعلام.

RFA گیری

پس از این تیم به دست آورد ملک بیسلی و جوانچو Hernangomez از دنور در یک تجارت در روزهای منتهی به فوریه مهلت Rosas است گفت که او می بیند هر دو به عنوان دراز مدت قطعات تیمبرولوز' پازل.

بیسلی و Hernangomez محدود رایگان از عوامل این معنی که آنها می توانید تست بازار و ثبت ارائه ورق با هر تیم مینه سوتا در نهایت حرف آخر در مورد اینکه آیا آن را می خواهد برای مطابقت با هر گونه پیشنهاد برای نگه داشتن هر دو بازیکن در مینیاپولیس.

دقیقا چه کسانی که در بازار برای بیسلی و Hernangomez باقی می ماند دیده می شود. بیسلی به عنوان یک فن مورد علاقه در اینجا در مینه سوتا به عنوان خود را به ثمر رساند توانایی رهبری و اخلاق کار بلافاصله تابیده. در نهایت داده های بیشتر از بازیگران نقش قابل توجهی در زمان پخش برای اولین بار در نرم افزار حرفه ای Beasley پاسخ داد.

اما او برای 14 بازی. این بود که به اندازه کافی برای یک تیم دیگر به مرحله این offseason و پرداخت Beasley به عنوان اگر او یک-3 به ثمر رساند گزینه است ؟ اگر کسی آیا مینه سوتا دیدن به اندازه کافی برای تعیین ارزش آن را برای مطابقت با چنین ارائه می دهد ؟

اندازه کوچک نمونه

رسس گفت تیمبرولوز ساخته شده "حرکت خوب به عنوان یک تیم" در دوره پس از مهلت تجارت.

"و ما بسکتبال کارکنان را مجدانه ادامه کار از طریق تیم ما فرآیندهای ساخت و ساز از جمله پیش نویس و رایگان آژانس به عنوان ما همچنان به دنبال راه هایی برای بهبود تیم ما در طول این محوری offseason," Rosas گفت.

اما این دوره شامل فقط 13 بازی که در طی آن مینه سوتا رفت 3-10. D'angelo راسل, بازی های برگزار شده است تنها 12 بازی در یک تیمبرولوز ، بیسلی بازی های برگزار شده است 14. تعداد کمی از کسانی که بازی کرده در کنار کارل-آنتونی شهرها که از دست رفته با شکسته مچ دست.

آن را دشوار است به تکیه بر چنین حجم نمونه به تدوین نظرات در مورد آنچه تیمبرولوز اند و چه تنظیمات Rosas و شرکت. نیاز به این offseason.

پیش نویس مفاهیم

پنج شنبه بهترین قطعه از اخبار برای تیمبرولوز آمد در قالب NBA قرعه کشی روش. ESPN آدریان Wojnarowski گزارش NBA پیش نویس قرعه کشی برگزار خواهد شد Aug. 25 با پیش نویس در Oct. 15.

تیم های که واجد شرایط نیست 16-تیم postseason خواهد شد و در قرعه کشی با تیم تعدادی از توپ های تعیین شده توسط تیم سوابق زمانی که لیگ را متوقف مارس 11.

که به معنی مینه سوتا (19-45) با NBA سوم-بدترین رکورد خواهد بود با کلیولند و طلایی دولت برای بهترین شانس را برای دریافت شماره 1 انتخاب کنید (14 درصد) و بهترین شانس برای زمین بالا-3 انتخاب کنید (52.1 درصد).

گرگ نیز تضمین انتخاب سوم از دور دوم — 33rd به طور کلی. اوایل دور دوم میدارد اغلب بسیار آرزو تیم در سراسر لیگ.

آن است که سوتا دوم دور اول انتخاب کنید در این سال است که در حال حاضر در سوال. گرگ باید بروکلین را انتخاب کنید اما این قرعه کشی محافظت می شود بنابراین تنها در مینه سوتا می شود آن را اگر شبکه را برگشتی. در حال حاضر در مینه سوتا می توانید انتخاب کنید که خواهد بود شماره 16 به طور کلی. اما باید بروکلین از دست دادن آن نقطه حذفی به واشنگتن در اورلاندو که انتخاب خواهد تسلیم به 2021.

تمدید زمان

این 2020-21 فصل بنا به گزارش ها آغاز خواهد شد در ماه دسامبر که به معنی تیمبرولوز خواهد شد تقریبا نه ماه بین بازی ها. این مدت زمان طولانی به خصوص برای یک تیم با بسیاری از تازه مواجه است.

و در نظر گرفتن جناح بازیکن جیک روحانی که از دست رفته سه ماه به دلیل مصدومیت در فصل گذشته قبل از بازگشت در ماه فوریه است. او در سرعت بازی فقط نه بازی در طی یک سال تقویم.

هشت تیم که نمی خواهد رفتن به اورلاندو به نظر می رسد در یک نقطه ضعف رقابتی رفتن به فصل بعدی.

در بیانیه Rosas گفت تیمبرولوز' offseason برنامه خواهد بود "فشرده و دقیق برای اطمینان از بازیکنان ما ادامه و توسعه خود را آماده برای شروع 2020-21 فصل است." او با اشاره سر مربی Ryan ساندرز و کارکنان خود خواهد بود "خلاق تهاجمی و فعال برای مقابله با یک دوره عدم فعالیت است که ما در برخورد با قبل است."

"ما همچنین با استفاده از این offseason," Rosas گفت: "به کار خستگی ناپذیر برای کمک به جامعه ما زخم التیام یابد, به تغییر و نفوذ به ترویج متفکر اقدامات در واکنش به وقایع اخیر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب