الگار Parishad: موقت به قید وثیقه درخواست از Varavara رائو و شما Sen رد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 9:42:59 pm Varavara رائو دستگیر ش

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 9:42:59 pm
varavara rao, elgar parishad case, elgar parishad nia, varavara rao bail plea, sudha bhardwaj Varavara رائو دستگیر شد و در سال 2018 در الگار Parishad پرونده (File/PTI)

یک دادگاه ویژه در روز جمعه را رد کرده و موقت به قید وثیقه های کاربردی از 81 سال, نویسنده, شاعر, Varavara رائو و 61 ساله استاد سابق شما Sen که دستگیر شده بودند در سال 2018 در الگار Parishad مورد.

هر دو رائو و سن تا به حال به دنبال موقت به قید وثیقه با استناد به خود بیماری و حساسیت به Covid-19. ملی تحقیقات آژانس (نیا) به مخالفت با این درخواست حاکی از این است که از آنجایی که آنها متهم شده اند در فعالیت های غیر قانونی (پیشگیری) قانون وجود هیچ شرط برای اعطای آنها به طور موقت به قید وثیقه.

رائو در ماه گذشته کاهش یافته است ناخودآگاه در سلول خود در Taloja مرکزی زندان شد و با عجله به دولت-اجرای JJ بیمارستان. وکلای او ارائه شده بود قبل از دادگاه است که وضعیت پزشکی نیاز مناسب و توجه فوری برای جلوگیری از وخامت بیشتر است.

چهارده نفر از اعضای پارلمان در هفته گذشته نوشته شده به وزیر Uddhav Thackeray به ارائه مراقبت های پزشکی فوری به رائو حاکی از این است که سلامت گزارش از JJ بیمارستان نشان می دهد الکتروليتی که ثابت کند می تواند مخل به عنوان او در حال حاضر یک قلب بیمار است. به نیا ارائه شده بود که مقامات زندان می شود
کارگردانی برای اطمینان از مراقبت های پزشکی مناسب در هر زمان که مورد نیاز و گفت: مراحل گرفته شده برای جداسازی و قرنطینه در زندان برای جلوگیری از گسترش Covid-19.

تا کنون دو زندانی که آزمایش مثبت برای Covid-19, اند, درگذشت Taloja زندان مرکزی و 54 سال زندانی زن در Byculla زنان زندان که در آن سن تسلیم بازیافت.

سن وکیل بیش از حد ارائه شده بود که او در سن حدود 61 سال و رنج می برد از بیماری ها مانند آرتروز گلوکوم و فشار خون بالا و آسیب پذیر است به این بیماری کوروناویروس. آنها هم فرستاده شده که بالا شده کمیته تشکیل شده در دستور دیوان عالی کشور در ماه مارس تا به حال کارگردانی ضامن زندان.

دادگاه ویژه را دقیق منظور رد برنامه های کاربردی است که هنوز در دسترس. دادگاه در ماه گذشته با رد درخواست وثیقه از فعال-وکیل Sudha Bharadwaj. درخواست تجدید نظر علیه این منظور در حال بررسی است و قبل از دادگاه عالی بمبئی.

در همین حال وکیل آرون فریرا و فعال Rona ویلسون باید به دنبال آزادی موقت و مشروط. در یک نرم افزار به دادگاه ارسال می شود از طریق ایمیل دو که در حال تسلیم در Taloja زندان مرکزی باید به دنبال آزادی مشروط برای مدت 60 روز با استناد به Covid-19 شیوع. به نیا مخالفت با درخواست.

یازده متهم رزرو شده اند گفته می شود بخشی از یک توطئه جنایی برای سازماندهی الگار Parishad رویداد در پونا در دسامبر 29 سال 2017 ارتباط آن با حمله به Dalits در Bhima کرگن ایجاد کرد در تاریخ 1 ژانویه تا سال 2018 است.

پونا پلیس از آنها نیا در زمان بیش از این مورد در اوایل سال جاری میلادی ادعا کرد که متهم لینک با ممنوع, سازمان, شاخص تورم مصرف کننده (مائوئیست ها). متهم استدلال کرده اند که هیچ مدرکی دال بر ارتباط آنها با این مورد که دولت دستگیر و آنها را به فرار از عمل در برابر دیگران از جمله Hindutva رهبران Milind Ekbote و Sambhaji Bhide بودند رزرو در ارتباط با خشونت در Bhima کرگن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب