Elgaar parishad مورد: دادگاه ویژه گسترش Navlakha, Teltumbde, بازداشت 90 روز

نوشته شده توسط Sadaf Modak | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 6:20:25 am فعال Gautam Navlakha. (ف

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
نوشته شده توسط Sadaf Modak | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 6:20:25 am
Elgaar parishad case, elgaar parishad, gautam navlakha, gautam navlakha hearing , gautam navlakha bail hearing, mumbai news, indian express فعال Gautam Navlakha. (فایل)

مشاهده است که با توجه به مستند بررسی افسر در Elgaar Parishad مورد نمی تواند "بررسی این موضوع به طور موثر" ویژه دادگاه تمدید بازداشت علمی دکتر آناند Teltumbde و فعال Gautam Navlakha توسط یکی دیگر از 90 روز. به نیا کاوش مورد, هم اکنون می توانید یک فایل chargesheet در برابر دو مرد در 180 روز پس از دستگیری در تاریخ 14 آوریل.

"دادگاه است و نه بی اعتنا به این واقعیت است که با توجه به اعمال lockdown کل روند متوقف شد... آن نمی رود از این تحقیقات افسر به قرار دادن زندگی خود و زندگی از دیگر دستیار تحقیقات ماموران در خطر و در ادامه تحقیقات..." ویژه قاضی دینش E Kothalikar گفت: در جهت تصویب جمعه. دقیق منظور ساخته شده بود در دسترس شنبه.

Navlakha و Teltumbde تا به حال در زمینه برنامه های کاربردی جداگانه به دنبال به طور پیش فرض با قرار وثیقه بر روی زمین که, نیا, نیست فایل chargesheet در برابر آنها را درون تصریح 90 روز. این برنامه شد و در را رد کرد و دادگاه ویژه.

از 11 متهم پشت میله های زندان در مورد Teltumbde (70), Varavara رائو (80), شما Sen (61) و Sudha Bharadwaj (58) به دنبال موقت به قید وثیقه از مستند با استناد به حساسیت خود را به Covid-19 با توجه به سن خود و دیگر بیماریهای همراه. این وثیقه رد شد.

Varavara رائو تحت آزمون در بیمارستان; پایدار

بمبئی: نویسنده-شاعر Varvara رائو در روز سه شنبه تحت یک باتری از آزمون در JJ بیمارستان در بمبئی. با توجه به دین Dr Ranjit Mankeshwar رائو پایدار است اما بدون قطعی خط درمان برای هر بیماری را آغاز کرده است. "ما هنوز در حال تحقیق در مورد سلامت خود را شرایط. وجود دارد چند آزمون باقی مانده است. هنگامی که ما تمام نتایج وجود خواهد داشت وضوح در درمان" Mankeshwar گفت. رائو (80), از پشت میله های زندان پس از سال 2018 در Elgaar Parishad صورت گرفته بود به بیمارستان در روز دوشنبه پس از او گله و شکایت از سرگیجه. —آپادانا

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن