اد متصل تومان 385-cr دارایی VVIP صهردرس مورد واسطه راجیو Saxena

توسط: PTI | دهلی نو | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 11:03:05 pm راجیو Saxena (C) یک متهم در نافرجام,

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 11:03:05 pm
AgustaWestland case: Rajiv Saxena granted bail by Delhi court راجیو Saxena (C) یک متهم در نافرجام, رسوایی آلوده هلیکوپتر مقابله با انگلیس و ایتالیا شرکت Agusta Westland است همراهی می کردند توسط پلیس او به عنوان برگ یک دادگاه در دهلی نو, هندوستان, ژانویه 31 2019. ایسنا

اجرای اداره در روز جمعه گفت: آن متصل شده دارایی از جمله پنج سوئیس حساب بانکی به ارزش تومان 385.44 کرور از راجیو Saxena یک واسطه در AgustaWestland VVIP صهردرس مورد پول شویی.

آن گفت: ارزش خواص متصل تومان 50.90 میلیون (تومان 385.44 کرور) و دستور موقت تحت پیشگیری از پول شویی قانون (PMLA) صادر شده است.

پیوست مربوط به دو PMLA موارد در حال جستوجو کرد توسط آژانس مرکزی از 3,600 تومان کرور روپیه VVIP صهردرس مورد و Moser بائر بانک مورد تقلب در آن برجسته متهم هستند مروج دومی شرکت تاجر Ratul پوری و پدرش دیپاک پوری.

Ratul پوری است که برادرزاده سابق, Madhya Pradesh وزیر کمال نات و نیز یک متهم در VVIP صهردرس مورد.

"متصل دارایی شامل یک ویلا در پالم جمیرا, دبی به ارزش 20 میلیون AED و توازن در پنج حساب های بانکی سوئیس به مقدار دلار 45.55 میلیون" آژانس در بیانیه ای گفت.

Saxena یک دبی مبتنی بر تاجر بود و اخراج از امارات متحده عربی در ماه ژانویه 31 سال گذشته و دستگیر شد اد.

این سازمان تا به حال در اوایل این ماه نقل مکان کرد دادگاه عالی دهلی نو به دنبال لغو قرار وثیقه اعطا شده به Saxena در VVIP صهردرس مورد و همچنین در پی لغو خود را approver وضعیت در مورد بر روی زمین است که او تا به حال انجام شده به افشای حقایق مربوط به این جرم بود اما انجام نمی دهد.

اد تا به حال ادعا قبل از HC که Saxena نکردن اطلاعات بسیار استراتژیک و اتحاد اعلام نشده کامل و حقایق واقعی که در درون خود دانش مربوط به ارتکاب جرم.

این موضوع انتظار می رود که شنیده بعدی در ژوئن 3.

اد گفت: "Saxena?یک حواله دادن اپراتور اجرا می شود که محل اقامت ورود به کسب و کار در دبی از طریق شرکت های متعدد شناخته شده به عنوان ماتریس شرکت های گروه و متمرکز درآمد حاصل از جرم و جنایت در موارد AgustaWestland هلی کوپتر کلاهبرداری و Moser بائر بانک مورد تقلب است."

"Saxena ایجاد ساختار برای تطهیر عواید حاصل از جرم تولید شده توسط متهم هر دو مورد هم برای رشوه در AgustaWestland مورد یا defrauding بانک ها با سوء استفاده از وام های داده شده به Moser بائر هند با مسئولیت محدود و شرکتهای تابعه آن" اد ادعا.

آن را تا به حال دستگیر Ratul پوری در این مورد است و او به قید وثیقه در حال حاضر.

"Saxena مدیریت درآمد حاصل از جرم و جنایت و آلوده بودجه بسیاری از بالا rofile و بالا افراد ارزش خالص" آژانس گفت.

صحبت کردن در مورد VVIP صهردرس مورد یک معامله برای خرید یک دوجین AgustaWestland صهردرس برای پرواز VVIPs اما بعد از لغو اتهامات فساد آژانس گفت: یک نامه درخواست به کنفدراسیون سوئیس فرستاده شد و آن را به "مهار" Saxena حساب های بانکی و اطمینان حاصل شود که او نمی شیفت انتقال و یا دور از مشکوک درآمد حاصل از جرم و جنایت.

Saxena آن گفت: "اعتراف کرده شویی از درآمد حاصل از جرم و جنایت نه تنها از AgustaWestland معامله بلکه دیگر دفاع می پردازد."?

درآمد حاصل از جرم و جنایت نیز منتقل شده به حساب های شخصی از Saxena و همسرش Shivani Saxena همچنین یک متهم در AgustaWestland مورد اد ادعا کرد.

در موزر بائر اتهام تقلب در بانک مورد آن گفت: درآمد حاصل از جرم و جنایت متعلق به Deepak پوری به مقدار دلار 16.33 میلیون هم متصل شده "در دست" از Saxena.?

"حساب موزر بائر هند با مسئولیت محدود طبقه بندی به عنوان یک دارایی غیر نمایشی در سال 2014. تحقیقات در این مورد نشان داده است که درآمد حاصل از جرم تولید شده توسط دیپاک پوری از تقلب در بانک دریافت شد و نگهداری توسط راجیو Saxena تا سال 2018 از طریق حساب های نگهداری برای دیپاک پوری و همچنین حقوق صاحبان سهام منتقل شده از نامعلومی نهاد مستقر در باهاما" اد بیانیه ای گفت:.

از تجزیه و تحلیل دیجیتال شواهد و حساب پوری خانواده نگهداری توسط راجیو Saxena آن بود که نشان داد USD 16.33 میلیون دلار شد و درآمد حاصل از جرم و جنایت در دست راجیو Saxena "متعلق به Deepak پوری" و پارک شده در حساب های شرکت ماتریس گروه ED گفت.?

به طور مشابه, آن گفت: درآمد حاصل از جرم و جنایت متعلق به Ratul پوری و انتقال به راجیو Saxena از نامعلومی نهاد خارجی نیز متصل شده "در دست"از Saxena.

بیشتر پروب است که در آژانس گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب