Ecolibrium3 اهدا $10,000 کسب و کار کوچک اعطای

Ecolibrium3 غیر انتفاعی در لینکلن پارک محله یکی از 225 کسب و کارهای کوچک در سراسر آمریکا دریافت 10 ، 000 دلار

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

Ecolibrium3 غیر انتفاعی در لینکلن پارک محله یکی از 225 کسب و کارهای کوچک در سراسر آمریکا دریافت 10 ، 000 دلار کمک مالی از Verizon و طرح های محلی پشتیبانی Corp. در غیر این صورت شناخته شده به عنوان LISC.

کمک های مالی اعطا شده به کسب و کارهای کوچک در تلاش برای شناور ماندن در طول COVID-19 گیر با توجه به انتشار اخبار. بیش از 55 ، 000 کاربردی برای کسب و کار کوچک کمک کمک.

پم Kramer, مدیر اجرایی, Duluth, LISC گفت: این جایزه به Ecolibrium3 است به خوبی سزاوار.

"Ecolibrium3 بسیار درگیر در تجدید حیات لینکلن پارک محله و کار با جامعه گسترده تر در انرژی و مسائل زیست محیطی" کرامر گفت. "این بودجه می آید در یک زمان بحرانی و به آنها کمک خواهد کرد ما حمایت کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان در لینکلن پارک صنایع دستی این منطقه است."

در طول همه گیر Ecolibrium3 کمک کرده است تا با ارائه مواد غذایی به خانواده های نیازمند کمک کارآفرینان درخواست دولت پول محرک با وجود این واقعیت است که غیر انتفاعی اصلی جریان درآمد شده است خاموش انتشار اخبار به عنوان خوانده شده.

Jodi, نرم و صاف, بنیانگذار و مدیر اجرایی Ecolibrium3 گفت: اعطای اجازه می دهد تا غیر انتفاعی به زندگی می کنند تا به ماموریت خود در دوران COVID-19 با امید ظهور قوی تر است.

Verizon متعهد است برای هدیه به مبلغ 7.5 میلیون دلار در کسب و کار کوچک تسکین کمک های مالی و دو برنامه دور هستند و در عین حال آمده است. بعدی اعطای نرم افزار باز می شود در مارس 14. اطلاعات را می توان در LISC را COVID-19 صفحه وب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن