شرق بالا, معلم مدرسه به نام Goldfine ستاره طلا معلم

کیم اولسون, یک معلم در شرق دبیرستان بود دریافت کننده 2020 Goldfine ستاره طلا جایزه معلم در طول یک زندگی جریان

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

کیم اولسون, یک معلم در شرق دبیرستان بود دریافت کننده 2020 Goldfine ستاره طلا جایزه معلم در طول یک زندگی جریان رویداد سه شنبه شب.

اولسون نامزد دریافت جایزه بود توسط East اصلی Dannette Seboe که گفت اولسون شناخته شده برای توانایی خود را برای ایجاد روابط با دانش آموزان خود را.

"هر نوع دانش آموز خوش است و دعوت به او و برنامه او را به صرف وقت و انرژی به عنوان او را به اطمینان حاصل شود آنها موفق" Seboe گفت: در قبل از ثبت ارائه تصویری.

اولسون می آموزد مشاغل بهداشت و درمان دوره های آموزشی به عنوان بخشی از دلوت مدارس حرفه ای و فنی برنامه های آموزش. او همچنین مشاور برای HOSA آینده حرفه ای بهداشت و درمان باشگاه.

Kim Olson

کیم اولسون

"او به طور دائم در سمت چپ یک اثر مثبت در دانش آموزان او آموخت" Seboe گفت. "به نوبه خود بسیاری از کسانی که دانش آموزانی که بهره مند از دانش او مراقبت و شور و مطمئنا در ادامه به پرداخت آن را به جلو به عنوان صالح و دلسوز اعضای رشته های پزشکی برای سال های بسیاری آمده است."

اولسون گفت: با اشک در چشمان او که برنده این جایزه فوق العاده فروتنی.

"من تمایل برای دانش آموزان من به آموزش همدلانه و توانایی مشکل را حل کند. پس از آموزش برای 11 سال در Duluth, مدارس دولتی, من دیدن کل دانشجويان نتیجه دستاوردهای خود را و آن را یک امتیاز بزرگ به عنوان بخشی از روند آموزشی" اولسون گفت: در طول این رویداد.

اولسون ارسال خواهد شد یک جایزه و یک $5,000 بررسی کنید. مانلی و لیلیان Goldfine تاسیس یک صندوق برای ستاره طلایی جایزه معلم در سال 2006 از طریق دلوت برتر منطقه, جامعه, پایه, به, افتخار, الهام بخش, الهام بخش, Duluth, عمومی معلمان مدرسه خود را برای فداکاری و مهارت و کار سخت است. سال گذشته مدرسه ابتدایی معلمان نامزد دریافت جایزه; این سال ثانویه معلمان نامزد شدند.

مراسم اهدای جایزه به طور معمول برگزار شد در لینکلن پارک وسط سالن اجتماعات مدرسه اما با توجه به COVID-19 گیر این نگاه کمی متفاوت است این سال است. اصول از پیش ضبط شده خود را از نامزدی سخنرانی که پس از آن ویرایش به ارائه تصویری بود که در طول بازی پخش زنده رویداد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن