دلوت روح کوه ممکن است پایین تا زمستان آینده

اگر تصویب یک قطعنامه رفتن به دلوت شورای شهر در روز دوشنبه خواهد تجدید نظر روح کوه بودجه تحت این فرض که آن "کار

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

اگر تصویب یک قطعنامه رفتن به دلوت شورای شهر در روز دوشنبه خواهد تجدید نظر روح کوه بودجه تحت این فرض که آن "کارکنان باقی خواهد ماند در اخراج تا آماده سازی برای زمستان عملیات شروع در ماه سپتامبر و باقی خواهد ماند به روی عموم بسته شده و تا فصل زمستان آغاز می شود در ماه نوامبر است."

روح کوه باقی مانده است بسته از ماه مارس زمانی که COVID-19 شیوع آن مجبور به قطع عملیات و پخش کردن تقریبا تمام کارکنان است.

شهر دولوت است که درخواست برای ارائه "جریان نقدی حمایت از حدود $350,000 در اوایل پاییز دوره زمانی که روح کوه متقبل هزینه برای آماده شدن برای زمستان عملیات." که در بالای $420,000 آن در حال حاضر میله میله برای دریافت از شهرستان از طریق گردشگری مالیاتی تخصیص.

قطعنامه می گوید روح کوه رهبری در نظر گرفته بازگشایی در ماه جولای تصمیم گرفت اما در برابر آن دلیل است که باید مورد نیاز اضافی $200 ، 000 از حمایت از شهر. روح کوه منطقه تفریحی تبدیل شده است محبوب دوچرخه کوهستان مقصد. آن را نیز به یک اردوگاه و یک ماجراجویی پارک, این برنامه شامل یک باغچه ذخیره zip خط سوار یک مینی گلف و گلف دیسک ، محل میزبان تعدادی از رویدادها نیز از جمله مراسم و گردهمایی های دیگر. همه این فعالیت ها خواهد بود idled در این تابستان.

باید روح کوه بود مجبور به بسته باقی می ماند از طریق زمستان بعدی روح کوه تفریح قدرت باقی خواهد ماند در قلاب تا آنجا که $2.6 میلیون دلار برای پوشش هزینه های نجومی عبور بازپرداخت بدهی حقوق و دستمزد و حساب های قابل پرداخت است. به عنوان قدرت خواهد بود قادر به شانه کسانی که هزینه های آنها به احتمال زیاد خواهد بود تحت فشار قرار دادند به این شهرستان است.

این شهر نیز حفظ خواهد مداوم آن مسئولیت پرداخت $500,000 در هر سال در بدهی خدمات مربوط به ساخت و ساز از Grand Avenue شاله. دلوت متکی است گردشگری مالیات بر درآمد حاصل از پوشش است که هزینه اما گردشگری مالیات شده اند تا حد زیادی کاهش یافته و با توجه به تاثیر مداوم COVID-19 شیوع.

دلوت رئیس شورای شهر گری اندرسون گفت: "این بدترین بحران مالی که ما تا کنون تجربه کرده اید در طول عمر ما و اشخاص روح مانند کوه در حال مبارزه برای زندگی خود را."

"بنابراین در حال حاضر این شورا به تصویب این بودجه است. من نمی بینم که ما در واقع باید هر گونه انتخاب دیگر. اما ما باید یک تعهد به جامعه بزرگ به دنبال در چگونه ما ایجاد دوام بیشتر مسیر رو به جلو" او گفت:.

بر خلاف برخی از دیگر اسکی تپه/مناطق تفریحی روح کوه بوده و نسبتا بی دفاع در برابر اقتصادی خرید اینترنتی از رمان coronavirus. به عنوان یک دولت و متعلق به دولت-اجرای عملیات آن تلقی شده است فاقد شرایط لازم برای دریافت کمک های اضطراری از طریق چک Protection Program — یک منبع مالی است که ارائه کمک به برخی از همسالان خود در صنعت.

اندرسون گفت: مخاطرات بالا هستند. "این است که یک جامعه بزرگ دارایی. این امر می تواند ویرانگر برای از دست دادن چیزی شبیه به این است و ما باید این واقعیت را بپذیریم که ما ممکن است."

روح کوه رو اجرا به چالش کشیدن حتی قبل از COVID-19 بیماری همه گیر. در ماه دسامبر دلوت شورای شهر به تصویب $235,000 در کمک های اضافی برای اسکی تپه پس از یک توفان برف مجبور سازمان به برش های کوتاه یک رویداد سالانه آن میزبان — 2019 Amsoil دلوت ملی Snocross نژادها. بدون که تزریق مالی, روح, کوه, مدیر اجرایی, Brandy فان هشدار داد که این عملیات نمی قادر خواهد بود برای دیدار با حقوق و دستمزد و نیاز به قطع کسب و کار.

فان اشاره سوالات سهشنبه شب به دلوت اطلاعات عمومی افسر کیت ون Walid که کاهش یافته است به بحث در مورد جزئیات بیشتر گفت: این موضوع بیشتر خواهد بود به طور کامل خطاب توسط شهرستان و روح کوه مقامات در یک بعد از ظهر چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن