دلوت را موسسات آموزش عالی نیاز به ماسک در پردیس

دانشگاه مینه سوتا دلوت این هفته اعلام کرد انتظار است که همه دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان ملزم به پوشی

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

دانشگاه مینه سوتا دلوت این هفته اعلام کرد انتظار است که همه دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان ملزم به پوشیدن پوشش صورت در فضاهای عمومی در پردیس شروع چهارشنبه.

در روز دوشنبه College of St. Scholastica شروع نیاز به کارکنان به پوشیدن ماسک هنگامی که در محوطه دانشگاه و دریاچه سوپریور, کالج به زودی نیاز به همان عنوان به ترم پاییز.

UMD نیاز است که بخشی از یک سیستم گسترده تعهد به جلوگیری مردم از ندانسته گسترش ویروس.

"ما در حال حاضر می دانم که پوشیدن صورت ساده پوشش را فراهم می کند با ارزش البته ناقص حفاظت در برابر گسترش COVID-19 و این یک یادآوری بصری است که ما باید تمام اقدامات احتیاطی را برای حفاظت از سلامت خود ما و همه کسانی که در اطراف ما" صدراعظم Lendley سیاه گفت: در نامه ای به دانشگاه.

برخی از موارد استثنا به نیاز عبارتند از:

  • هنگام غذا خوردن یا نوشیدن هر چند فاصله فیزیکی باید تمرین;
  • هنگامی که یک دانش آموز است که در خود اختصاص داده در دانشگاه اتاق خوابگاه یا آپارتمان;
  • هنگامی که به تنهایی در یک اتاق و یا زمانی که در یک فضای سرپوشیده که در آن جداگانه دستورالعمل های ارسال شده;
  • زمانی که قادر به پوشیدن صورت پوشش در حالی که ورزش در ورزش و مرکز بهداشت.

اعضای هیات علمی و کارکنان نه معاف از زمانی که نیاز به آموزش.

پوشش صورت تشویق می شوند در حالی که در خارج از منزل در پردیس, اما لازم نیست که اگر جسمی فاصله دارد نگهداری می شود. ماسک خواهد بود ارائه شده به دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان.

این پروتکل اعمال نمی شود هر کسی که نمی تواند پوشیدن چهره و پوشش با توجه به بهداشت و درمان ناتوانی یا دلایل مذهبی.

به عنوان برای اجرای پروتکل دانشگاه روش اول با کسانی که نمی منطبق است به استفاده از "اجتماعی اجرای" و بحث با توجه به صفحه سوالات متداول در UMD سایت. کسانی که بارها و بارها با بی اعتنایی مورد نیاز خواهد بود با اشاره به منابع انسانی و یا دفاتر است که در تعامل با دانشجو انجام شده است.

بدون دانش آموزان در محوطه دانشگاه در طول یک آنلاین-تنها ترم تابستان, St. Scholastica در روند آگاه ساختن دانش آموزان در مورد چهره-پوشش الزامات گفت: باب Ashenmacher, مدیر اجرایی, بازاریابی, ارتباطات و رسانه ها است.

فعلی رو پوشش استثنا در محوطه دانشگاه است که دانشگاه انتظار دارد که در این محل قرار می گیرند.

"با این نکته که تمام برنامه ریزی ما و دیگر نهادهای برنامه ریزی و همچنین ممکن است تغییر ... بسته توسعه همه گیر" Ashenmacher گفت.

دریاچه سوپریور, کالج نیاز به ماسک آغاز جولای 13 و در حال حاضر مشغول به کار با دانش آموزان و سایر پردیس رهبران به آمده تا با زبان که با این نسخهها کار به خوبی برای همه است.

"آن بوده است به شدت تشویق برای چند ماه گذشته و این خیلی خوب کار می کرد با اکثریت قریب به اتفاق مردم با پوشیدن ماسک در پردیس, اما همانطور که ما با نزدیک شدن به شروع ترم پاییز ما می خواستیم به آن را یک گام دورتر برای حفاظت و ایمنی دانش آموزان و کارکنان و مهمانان گفت:" دانیل فانینگ LSC معاون رئیس جمهور از نهادی پیشرفت و روابط خارجی.

دانشگاه ویسکانسین-برتر هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده است هر گونه تصمیم گیری قطعی در مورد ماسک.

ویسکانسین, هندی, دانشکده فنی با یک دانشگاه برتر در, برنامه ای برای یک تصمیم و نزدیک به شروع پاییز مدت هر چند اعضای هیات علمی و کارکنان در حال حاضر نیاز به پوشیدن ماسک در محوطه دانشگاه و همچنین دانشجویان در آخرین ترم بهار دوره که پیچیده تا سه شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب