دلوت را cideries گسترش برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد

حالت وحشی سیب است که در حال حاضر در میان مینه سوتا بزرگترین cideries مبتنی بر فضای تولید, با توجه به صاحبان آن

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

حالت وحشی سیب است که در حال حاضر در میان مینه سوتا بزرگترین cideries مبتنی بر فضای تولید, با توجه به صاحبان آن است. و در پایین جاده, Duluth, سیب این هفته اعلام کرد که آن را راه اندازی یک خط جدید از 12-آیا هر اونس است و این شاخه به شهرهای دوقلو بازار است.

هر دو cideries ویژگی های خود موفقیت های اخیر به بی دریغ حمایت جامعه در طول بیماری همه گیر.

حالت وحشی سیب

وحشی, دولت, است که باز در سال 2019 در 2515 W. برتر St. گسترش رد پای آن در ساختمان خود را اجازه می دهد برای کنسرو و بیشتر بسته بندی فضا — همه از آن باعث کاهش هزینه ها گفت: آدم Ruhland که صاحب cidery با اندرو قیمت.

قبل از توسعه taproom و تولید فضا پر شده تا حدود 4000 متر مربع از ساختمان خود را. آنها همچنین نمی باید در خانه کنسرو خط معنی یک موبایل کنسرو خط آورده بود به taproom هر چند هفته بسته به حالت وحشی را در سیب.

در حال حاضر با علاوه بر این از 5000 فوت مربع وحشی دولت فضای بیشتری برای بسته بندی جدید کولر و کنسرو خط Ruhland گفت.

Kathryn Webb prepares cans of Wild State Cider's Classic Dry cider for shipping on Wednesday. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

کاترین Webb آماده قوطی حالت وحشی سیب کلاسیک خشک سیب برای حمل و نقل در روز چهارشنبه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

گسترش بهتر جدا taproom از فضای تولید و کاهش کار برای کارکنان به عنوان آنها مجبور به پاره کردن taproom به ایجاد فضا برای موبایل کنسرو خط, او گفت:.

فضای اضافی نیز اجازه می دهد تا حالت وحشی به منظور مقدار فله بسته بندی مواردی که باعث کاهش هزینه های.

"این فقط خیلی ساده تر" Ruhland گفت.

این cidery اهدا شد 25.000 دلار کمک مالی از مینه سوتا وزارت کشاورزی به دلیل آن را با استفاده از مینه سوتا محصولات در تولید آن است. اعطای کمک به تامین مالی خرید جدید کنسرو خط, او گفت:.

بر خلاف بسیاری از کسب و کارهای حالت وحشی دیده می شود درآمد اقامت در مورد مساوی به عنوان تقاضا برای بسته بندی سیب افزایش طول بیماری همه گیر. زمانی که اقامت در خانه سفارش اجرا شد مشتریان تنها می تواند پیدا کردن وحشی دولت سیب در فروشگاه های مشروبات الکلی و یا با برداشتن یک به ترتیب از محل خود Ruhland گفت.

این افزایش به آنها کمک کرد تا تعادل از دست دادن در taproom فروش, او گفت:.

"ما در حال حفظ آن احساس خوب با توجه به آنچه که بسیاری از کسب و کارهای دیگر در حال رفتن را از طریق در حال حاضر" Ruhland گفت.

Christian Leonard and Kathryn Webb organize cans of Classic Dry cider for shipping at Wild State Cider Wednesday. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

مسیحی لئونارد و کاترین Webb سازماندهی قوطی کلاسیک خشک سیب برای حمل و نقل در حالت وحشی سیب چهارشنبه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

دلوت سیب

جیک اسکات یکی از دلوت سیب صاحبان در نهایت یک جواب برای یک سوال او پرسید: "هنگامی که شما در حال رفتن به در دسترس (دوقلو) شهرستانها؟"

او هم اکنون می توانید بگویید کسانی بپرسید که با شروع این هفته, Duluth, سیب در دسترس است در تعدادی از فروشگاه ها مشروب در مینیاپولیس-سنت پل در منطقه است. همچنین این هفته cidery راه اندازی اولین خط 12-آیا هر اونس خواهد شد که به فروش می رسد در فروشگاه ها مشروب.

اسکات که صاحب دلوت سیب با همسرش, والری, Scott اعتبارات موفق گسترش و خط جدید برای حمایت از جامعه نشان داده است در طول بیماری همه گیر به عنوان بسیاری از مردم خریداری کرده اند برای رفتن growlers و crowlers.

Duluth Cider owner Jake Scott moves some loose 12 ounce cans from the bar at Duluth Cider Thursday afternoon, July 16. Duluth Cider just launched the sale of 12-packs in the Twin Cities. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

دلوت سیب صاحب جیک اسکات حرکت برخی از سست 12 اونس قوطی از نوار در دلوت سیب بعد از ظهر پنجشنبه, جولای 16. دلوت سیب فقط راه اندازی فروش 12 بسته در شهرهای دوقلو. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

"ما نه تنها جان سالم به در این زمان, اما ما در واقع قادر به رشد او گفت:" اجازه می دهد آنها را برای اضافه کردن یک محصول جدید گسترش بازار خود و استخدام کارکنان بیشتر است.

"این قطعا یک عهد به Duluth, جامعه," او گفت:.

زمانی که دلوت سیب آغاز شده و در سال 2018 در 2307 W. برتر سنت اسکات اولین هدف این بود که "بهترین شراب ما می توانیم." آنها به سرعت انجام این شواهد است که در خود آمریکا باز سیب قهرمانی مدال طلا و در حال حاضر تبدیل به اسکات هدف دوم: "را که شراب به عنوان در دسترس به عنوان امکان پذیر است."

تولید آن فضایی است که پنج برابر بزرگتر از آن بود که cidery آغاز شد که عمدتا از فولاد ضد زنگ مخازن و 500 گالن پلاستیکی مخازن تخمیر — ابزار لازم را به عنوان آنها با استفاده از اروپایی و آمریکایی سیب-ساخت روش.

Christian Fraser looks over a co-worker as he moves a pallet of 12 ounce Gitch semi-sweet cider at Duluth Cider Thursday afternoon, July 16. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

مسیحی فریزر به نظر می رسد بیش از یک همکار به او حرکت می کند یک پالت از 12 اونس Gitch نیمه شیرین سیب در دلوت سیب بعد از ظهر پنجشنبه, جولای 16. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

زمان توسعه خود را به شهرهای دوقلو استراتژیک است, او گفت:. با تقاضای بالا در دلوت منطقه آنها نمی تواند استطاعت به ارسال خود سیب به بازارهای دیگر در خطر تهی موجودی.

"دلوت همیشه واقعا پشتیبانی ما به اندازه کافی به نقطه که در آن ما در واقع (نمی تواند) استطاعت برای ارسال محصولات به خارج از شهر در حالی که برای" او گفت:.

اسکات اشاره کرد در بیشتر برنامه ریزی برای توسعه در سال 2021 اما نمی خواهد به اشتراک گذاری جزئیات به عنوان همه گیر همچنان اتفاق می افتند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن