دلوت آرام صبح روز یکشنبه پس از شب از ناآرامی

توسط ساعت 8 صبح هیچ نشانه ای از هر گونه مشکلات در منطقه از 27th, خیابان غرب و برتر و خیابان که در آن پلیس با ا

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

توسط ساعت 8 صبح هیچ نشانه ای از هر گونه مشکلات در منطقه از 27th, خیابان غرب و برتر و خیابان که در آن پلیس با استفاده از گاز اشک آور در اوایل صبح برای متفرق کردن معترضان که جمع شده بودند در نزدیکی Kwik سفر فروشگاه.

فروشگاه شد و آرام به نظر می رسد سالم و باز برای کسب و کار به عنوان معمول صبح روز یکشنبه.

تصویری پست شده در رسانه های اجتماعی یک شبه به نظر می رسد برای نشان دادن یک کارمند فروشگاه در حال حمله در پارکینگ. خبرنگاران همچنین شاهد دیگر دعوا در این منطقه است.

اما دلوت پلیس و مقامات شهر کاهش یافته است به ارائه هر گونه به روز رسانی و یا ارزیابی از وضعیت همانطور که از ساعت 9 صبح گفت: آنها را با ارائه اطلاعات در ساعت 11 صبح در کنفرانس خبری. دلوت شهردار امیلی لارسون گفت: مسئولان شهرستان شد و هنوز هم پدیده هنگامی آشکار شد بیش از گزارش از شب.

این اختلال به دنبال یک شب مسالمت آمیز تظاهرات و راهپیمایی در مرکز شهر با هزاران نفر از مردم در اعتراض به مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس در هفته گذشته. این دلوت حوادث آغاز شد اولین بار در کلیتون Jackson McGhie یادبود و سپس با انتقال به دلوت مرکز مدنی در مقابل شهرستان سالن که در آن وجود دارد سخنرانی و 9 دقیقه سکوت برای Floyd.

در حالی که بیشتر این جمعیت پراکنده در اوایل شب در برخی از افراد منتقل شده به ایالتی 35 جایی که آنها مسدود شده و ترافیک. تظاهرکنندگان سپس با انتقال به مناطق مختلف و در نهایت به پارک لینکلن قبل از نیمه شب. مقامات اداره آتش نشانی نیز گزارش داد یک خودرو به آتش کشیده شد در یک ماشین استفاده می شود فروش زیادی در ورودی مرکزی در حدود 2:30 صبح

در نزدیکی Kwik سفر معترضان فریاد زد: Duluth, افسران پلیس و St. Louis County sheriff نمایندگان در وسط برتر خیابان. یک زن و شوهر از دعوا درگیری میان معترضان با دو اسپری فلفل توسط یکی دیگر از معترضان. یکی دیگر از مبارزه شکست در میان مردان بودند مشت زدن یک مرد بر روی زمین است. اجرای قانون و سپس نورد برجای. یک مرد جوان بود و اسپری فلفل توسط اجرای قانون به عنوان او بود که دستگیر شد. در طرف دیگر برتر و خیابان آزادی و تماشاچیان فریاد زد پلیس.

پس از مختصر آرامش که در آن دلوت افسران پلیس و St. Louis County Sheriff نمایندگان چپ منطقه معترضان ادامه داد: در مورد فرز.

پلیس شروع به ترک این منطقه بار دوم حدود 11:45 p. m. دوشنبه شب. به عنوان آنها سوار west برتر خیابان معترضان شروع به پرتاب سنگ در تیم ملی اتومبیل و شورش وسایل نقلیه. پلیس دو مرد که یکی از آنها فریاد زد "نه عدالت بدون صلح" را به عنوان او قرار داده شده در یک وسیله نقلیه.

یک بن بست به دنبال با مقامات تشکیل یک مانع در Kwik سفر پارکینگ و معترضان عقب نشینی به برتر و خیابان و پارکینگ روبروی ایستگاه گاز. اعضای جمعیت رفت و برگشت به جلو و عقب در Kwik سفر پارکینگ در سخنرانی خود در سکوت دیوار از افسران پلیس.

در بن بست یک زن و شوهر از معترضان پرتاب دو بمب دود به سمت دیزل پمپ های منطقه ای که در آن خط از پلیس تشکیل شده است. معترضان نزدیک در این زمینه با پلیس واکنش نشان دادند و به سرعت فرو برد و بمب های دود با آب.

حدود 12:30 صبح روز یکشنبه پلیس اعلام کرد توسط بلندگو آنها تلقی مجمع غیر قانونی بودند و آماده به استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت. دو برابر بیشتر از جمعیت شد و هشدار داد به ترک منطقه و یا به صورت گاز اشک آور.

"شما نقطه خود را — رفتن به خانه" یک افسر اعلام کرد از پشت خط از مأموران اجرای قانون.

فقط بعد از ساعت 1 صبح پنج یا بیشتر از کپسول های گاز اشک آور و گاز منتشر شد به برتر و خیابان و خط افسران نقل مکان کرد و به سمت خیابان به سمت بخش عمده ای از جمعیت است. به عنوان ابر گاز از بین می رود, صحنه آرام و اکثر معترضان در سمت چپ این منطقه است.

پلیس تعدادی از بازداشت های بیشتر و در حدود 1:15 a. m. منطقه بود دوباره آرام و ساکت.

این است که در حال توسعه داستان. بررسی برای به روز رسانی. این داستان به روز شده در ساعت 10 صبح با اطلاعات در مورد ساعت 11 صبح کنفرانس مطبوعاتی و دوباره در 11:53 صبح با به روز رسانی اضافی از یک شبه حوادث.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب