دلوت آماده به احتیاط بازگشایی تالار شهر به پس از آن CareerForce مرکز به زودی پس از

تمام ساختمان در شهرداری ها, Duluth, بسته شده اند را به عموم از مارس 17 به تشویق انطباق با رژیم صهیونیستی است.

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

تمام ساختمان در شهرداری ها, Duluth, بسته شده اند را به عموم از مارس 17 به تشویق انطباق با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اقامت-در-خانه سفارش دنبال به سرعت گسترش COVID-19. اما لارسون گفت: "ما در حال حاضر در روند آرامی بازگشایی تالار شهر برای استفاده توسط کارکنان و عمومی است."

"ما پیش بینی و امید است که گاهی اوقات در هفته آینده آغاز خواهد شد به ما بود باز در شهر هال به با تعیین وقت قبلی فقط" لارسون گفت: در یک آنلاین کنفرانس مطبوعاتی.

او گفت: این شهرستان ادامه خواهد داد برای انجام بسیاری از توابع آن با استفاده از سیستم عامل آنلاین. اما برای افرادی که نیاز به در فرد کمک این شهرستان برنامه ریزی قرار ملاقات در صورت درخواست. بازدید کنندگان خواسته خواهد شد که برای استفاده از ورودی جنوبی مدنی مرکز حیاط از Priley درایو و آنها را بررسی کنید در کارکنان میز پذیرش به تنظیم شود تا در طبقه اول ساختمان مدور.

مردم را ملزم به پوشیدن ماسک در داخل تالار شهر و دیگر ساختمان های شهر به عنوان آنها بازگشایی ، اگر بازدید کننده می رسد بدون ماسک شهر ارائه خواهد شد یکی.

"ما دو اتاق ملاقات در دسترس است که ما را به استفاده از در طول روز است. ما را پاک و آنها را در بین جلسات. و ما در حال رفتن به سعی کنید به نگه داشتن مردم واقعا که اصلی طبقه اول" لارسون گفت.

"ما در حال فکر کردن در مورد چگونه ما می تواند همچنان به شما خدمت می کنند و چگونه ما می تواند همچنان به عنوان یک شریک خوب در سلامت خود و پاسخگویی به نیازهای این جامعه" او گفت:.

فرد در جلسات شورای شهرستان نمی تواند از سرگیری هر زمان به زودی ، رئیس شورای گری اندرسون اعلام کرده است جلسات ادامه خواهد داد به جای استفاده از پلت فرم آنلاین تعاملی حداقل از طریق جولای 20, زمانی که شورای میله میله به سالانه آن تابستان ، نظر عمومی را هنوز هم ممکن است با این وجود برای افراد با دسترسی به اینترنت.

"بنابراین در طول تابستان ما واقعا به تشویق به عنوان بسیاری از این به عنوان امکان پذیر است — تلفن جلسات جلسات آنلاین, زوم, Webex گره خورده است که آن نوع از همه چیز. و سپس ما واقعا محدود کردن تعداد هر نوع از جلسات عمومی است که اتفاق می افتد در اینجا در سالن شهر و یا در مکان های دیگر که متعلق به شهر" لارسون گفت.

النا Foshay مدیر توسعه نیروی کار برای شهر دولوت گفت که او و دیگر کارکنان نیز مشتاق به بازگشایی خود CareerForce مرکز در 402 W. اول سنت فقط در مقابل شهرستان سالن.

"ما می دانیم این است که یک زمان دشوار برای بسیاری از ما در CareerForce ... در اینجا و آماده برای خدمت به کسانی از شما که گذاشته شده و به کمک کارگران و کسب و کار به عقب بر گردیم روی پای خود را و کشف کردن آنچه که در آینده" Foshay گفت.

"بنابراین ما مکان فیزیکی باقی می ماند و در این زمان بسته شده. اما ما در حال کار سخت و برنامه ریزی قادر به بازگشایی به صورت محدود در آینده است."

در ضمن Foshay همچنان به ارائه خدمات تقریبا در careerforcemn.com ارائه کارگاه های آموزشی در موضوعاتی مانند موفقیت در مصاحبه های استخدامی و رزومه نوشتن. او همچنین گفت: این سایت به میزبانی مجازی نمایشگاه کار و ارائه یک مشاوره با مشاوران حرفه ای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب