دلوت مقامات واکنش نشان می دهند به مینیاپولیس ناآرامی افسر بازداشت

پلیس "با توجه به مسئولیت عظیم به جامعه مراقبان" سخن گفت و با که می آید "انتظارات که ما افتخار و برای مراقبت از

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

پلیس "با توجه به مسئولیت عظیم به جامعه مراقبان" سخن گفت و با که می آید "انتظارات که ما افتخار و برای مراقبت از شما با تایید سوگند."

"آقای فلوید نباید ساخته شده اند به خواهش خود را و آخرین نفس" Tusken گفت: از تصویری که نشان داد مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه تا 46 ساله از دست داده آگاهی.

Duluth Police Chief Mike Tusken speaks at Monday’s news conference on the COVID-19 pandemic. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

دلوت رئیس پلیس مایک Tusken صحبت می کند و در روز دوشنبه در کنفرانس خبری در COVID-19 بیماری همه گیر. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

"در آن زمان یک افسر به دخالت و یا کامپیوتر را در پاسخ به تغییر نتیجه شده است که در نهایت نجات آقای فلوید زندگی" Tusken گفت. "او سزاوار عزت و احترام. هر فرد می کند. به عنوان اجرای قانون حرفه ای در نجات غریق, سازمان, همه ما باید مسئولیت برای حفظ زندگی و آن را با افتخار و عزت."

یک گروه کر از دلوت مقامات محکوم به قتل و خطاب به ناآرامی های مدنی است که باز شدن در شهرهای دوقلو پس از آن بیش از شب.

ردن شهر, عضو شورای جانت کندی گفت: آن را "تشویق" به شنیدن خبر بعد از ظهر جمعه که چوین شده بود دستگیر و به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس.

کندی اولین بار در شهرستان سیاه شورا به تازگی کمک به ایجاد دلوت میراث آفریقایی کمیسیون. او قول داد به افتخار فلوید حافظه و "کار به اطمینان حاصل شود که تمام زندگی ارزش دارد."

"این مهم است که جنبش در مینیاپولیس و ما می خواهیم جامعه ما می دانیم که ما از دیدن و شنیدن آنها و ما در حال رفتن به از نزدیک نظارت بر آنچه که در مینیاپولیس" کندی گفت: اخبار تریبون. "ما قطعا می تواند بلند کردن صدای ما در همبستگی با جامعه است که در مواجهه با این, اگر چه ما احساس این را اینجا در دلوت به عنوان به خوبی."

در شب جمعه این, Duluth, شعبه NAACP خواسته مردم را به نور یک شمع در 9:25 بعد از ظهر یا قبل از آن در به رسمیت شناختن زمان فلوید بود مرده. در ضمن شهر دولوت دستور انگار برج روشن طلا به نماد یک شمع.

Duluth City Councilor Janet Kennedy (2019 file / News Tribune)

ردن شهر, عضو شورای جانت کندی (2019 فایل / News Tribune)

NAACP تشویق یک لحظه سکوت دعا یا مراقبه و همچنین گفتگو در مورد تاریخچه سیستماتیک نژادپرستی در پلیس و ضد سیاهی در ایالات متحده است. این سازمان همچنین خواسته سفید همسایگان به سازمان دیده بان ویدیو از فلوید مرگ به منظور درک واقعیت ضد سیاهی.

"شما به عنوان دیده بان در نظر گرفتن تمام راه هر یکی از افسران می تواند در پا برای متوقف کردن آنچه که اتفاق می افتد. توجه کنید که چگونه آنها نمی" انتشار اخبار به عنوان خوانده شده. "از خودتان بپرسید اگر وجود دارد راه معنی دار شما باید پا به تغییر فرهنگ ما است که اجازه می دهد این اتفاق می افتد. توجه کنید اگر شما در میانهی شب. چالش خود را به عنوان سمبل ضد نژادپرستانه عمل در زندگی روزانه خود را. آموزش خود را و سپس آموزش خانواده و دوستان خود را در مورد روزانه واقعیت نژادپرستی در جامعه ما است."

دلوت شهردار امیلی لارسون توصیف صحنه های شورش های اخیر در شهرهای دوقلو "ما انسان brokenness" و اضافه کرد که "ما باید همه کمک به آتش خشم است که می سوزد."

"ما در هر فرد است که در مینیاپولیس در حال حاضر" لارسون گفت. "ما در حال افسر که انتخاب کرده است را به استفاده از قدرت. ما افسران که ایستاده بود به عنوان همدست. ما مشتری که ندانسته گرفتار شدم به چیزی که spiraled خارج از کنترل است. ما معترضان که دیوانه هستند و خواستار است. و بله: ما غارتگران گرفته اند که به آزادی های زمین و ارزش از دیگران است. به سادگی از آنجا که ما می تواند."

 logo

لارسون به نام به اتهام قتل در یک بیانیه منتشر شده در اطراف همان زمان Hennepin County وکیل Mike Freeman ساخته شده است که بسیار اطلاعیه در پی چوین بازداشت.

"قتل آقای جورج فلوید عدم پاسخگویی برای MPD است باز گذاشته و این واقعیت که سیستم عدالت هرگز در نظر گرفته شده به نمایشگاه شده است در نظر گرفته شده به نفع" لارسون گفت.

کندی گفت: او می داند که چرا مردم احساس نیاز به نگاهی به خیابان ها و اعتراض اما خواست اعضای جامعه به پوشیدن ماسک و حفظ فاصله ایمن در حالی که انجام این کار. بیش از 100 نفر جمع شده بودند روز شنبه در گوشه ای از 21st خیابان شرق و لندن و بیشتر تظاهرات برنامه ریزی شده در این آخر هفته.

 Enger Tower, illuminated in gold light to symbolize a candle, glows around 9:45 Friday evening. The Duluth NAACP had asked people to light candles in honor of George Floyd, who died Monday while in custody by the Minneapolis Police Department. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

انگار برج نورانی و طلا در نور به نماد یک شمع می درخشد حدود 9:45 شب جمعه است. این Duluth, NAACP خواسته بود مردم را به نور شمع به افتخار جورج فلوید درگذشت دوشنبه در حالی که در بازداشت توسط پلیس مینیاپولیس بخش. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که مردم روبرو هستند که آنها نیاز به بیان تا آنجا که برخی از تاریخی و حتی امروزی نژادپرستی" کندی گفت. "به عنوان رهبری دولت ما نمی توانیم فراموش کنیم که ما نیاز به گوش دادن به آن است. اما ما همچنین نیاز به برخی از توانایی برای کمک به هدایت مردم از طریق این در راه است که رفتن به سلامت خود را به خطر اندازد."

این Duluth, NAACP همچنین خطاب به همسایگان خود از میراث آفریقایی: "ما شما را دوست دارم. ما شما را ببینید. ما سپاسگزار برای شما برای همه این راه شما را کمک به جامعه ما است. شما یک دارایی به دلوت و بخش مهمی از گذشته و حال و آینده جامعه ما است. مراقبت و توجه به آنچه که شما نیاز دارید در حال حاضر. درخواست کمک اگر شما به آن نیاز دارید. ما در اینجا اگر شما می خواهید برای رسیدن به."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب