دلوت مجازات یادبود می شود پایگاه فعال

Lamarquita لیچ شده است به معنای واقعی کلمه کمپینگ در گوشه ای از شرق خیابان اول و دوم خیابان شرق. او با حضور در

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

Lamarquita لیچ شده است به معنای واقعی کلمه کمپینگ در گوشه ای از شرق خیابان اول و دوم خیابان شرق. او با حضور در تظاهرات 30 مه در دولوت و گفت: او احساس به عقب کشیده شده به یادبود روز بعد.

"چیزی به من گفتن برای رفتن به عقب در روز یکشنبه و زمانی که من در اینجا یک زن بود در مورد دور انداختن تمام پوستر ها و چیزهای که همه ساخته" صافی گفت. "آنها این بهانه که نوار بود خرابکاری بنای تاریخی و گفتم واقعا این نوار شما باید این موضوع را با و یا پیام پشت آن است؟' که فکر نمی کنم در مورد آنچه که او انجام شده بود."

Protesters take a knee and observe a moment of silence for nine minutes Thursday night while demanding justice for George Floyd at the Clayton Jackson McGhie Memorial in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

معترضان را به زانو و رعایت یک لحظه سکوت برای نه دقیقه پنج شنبه شب در حالی که خواستار عدالت برای جورج فلوید در کلیتون جکسون McGhie یادبود در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

پس از خرابکاری در یادبود مارس 30 بود تمیز کردن صافی تصمیم به ماندن در آنجا برای اطمینان از پوستر شمع و گل و موارد دیگر دست نخورده باقی مانده است. او همچنین شروع به پخت و پز کردن روزانه و دعوت از مردم برای پیوستن به.

"نه بیش از حد بسیاری از مردم آمده اند توسط" صافی گفت. "اما من رفتن نگه دارید. من در اینجا تلاش برای انجام یک چیز خوب است."

هر زمان که کسی می آید به یادبود او میپرد تا از آنها بخواهید اگر آنها گرسنه. برخی از اعضای جامعه را اهدا هات brats و آب به او روزانه پیکنیک.

اما نه همه دوستانه بوده است.

"وجود دارد یک دختر که به اینجا آمدند و او گفت همه چیز در برابر "سیاه زندگی' جنبش است. روز بعد او آمد و من او را خواسته اگر او گرسنه بود و یا اگر او می خواست از آب و در اول او بی ادب" صافی گفت. "سپس او به من نگاه کرد او متوجه شد که من در تلاش بود برای انجام یک چیز خوب است. پس او گفت: "با تشکر از شما برای ارائه.' گاهی اوقات تمام طول می کشد یک فرد است."

Lamarquita Leach of Duluth hugs Angela Robertson an investigator with the Duluth Police Department Thursday night at the Clayton Jackson McGhie Memorial in Duluth. Leach has been camped out at the site all week to make sure that no one vandalizes the memorial or tributes to George Floyd. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Lamarquita صافی از دلوت در آغوش آنگلا رابرتسون یک محقق با دلوت اداره پلیس یکشنبه شب در کلیتون جکسون McGhie یادبود در دولوت. لیچ شده است معترضان در این سایت تمام هفته را به مطمئن شوید که هیچ کس vandalizes یادبود یا مراسم تجلیل از جورج فلوید. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

صافی عمدتا آشپز در بعد از ظهر و اوایل شب. پس از 9 بعد از ظهر یادبود تبدیل به مرکز معترضان به جمع آوری برای یک شب زنده داری شمع و مه.

این هفته راهپیمایی سازماندهی شده توسط کیرستن کلی. او همچنین با الهام از این گردهمایی بزرگ در, Duluth, on May 30.

"در روز یکشنبه از خواب بیدار شدم و فکر کردم خب حالا چه؟'" کلی گفت. "من فکر است که ما نمی توانیم روز از این جنبش در حال حاضر."

کلی شروع جلسه با یک گروه از چهار دوستان در یادبود دوشنبه. آنها شنبه با شمع و پرداخت خود احترام می گذارد. سه شنبه, کلمه گسترش و 30 نفر در 9 بعد از ظهر شب زنده داری.

A police car with lights on races up Mesaba Avenue past a group of marchers demanding justice for George Floyd in Duluth Thursday night. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

یک ماشین پلیس با چراغ در مسابقه تا Mesaba خیابان گذشته یک گروه از راهپیمایان خواستار عدالت برای جورج فلوید در دولوت پنج شنبه شب. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"Lamarquita گفت: ما تا به حال به اندازه کافی مردم شروع به راهپیمایی به طوری که آنچه ما را" کلی گفت. "ما راهپیمایی در اطراف بلوک."

توسط چهارشنبه شب زنده داری و مارس حال رشد به حدود 100 نفر است.

"ما شعار می دادند خیلی سخت است که شب برخی از ما از دست ما صدای" کلی گفت. "اما آن را بسیار مهم است که ما رشد نمی دهد. من قصد دارم برای جلوگیری از این هفته راهپیمایی تا ما دیدن تغییرات و...."

شب زنده داری و راهپیمایی برگزار می شود weeknights چون کلی گفت بسیاری از تظاهرات در حال برنامه ریزی برای تعطیلات آخر هفته و او نمی خواهید برای ایجاد یک برنامه ریزی جنگ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب