دلوت راه اندازی پروژه برای جوانان به عادی سازی ماسک پوشیدن در طول همه گیر

شهردار امیلی لارسون گفت: امید است این پروژه به یک استارت مکالمه میان خانواده ها به خصوص کسانی که با بچه های جو

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

شهردار امیلی لارسون گفت: امید است این پروژه به یک استارت مکالمه میان خانواده ها به خصوص کسانی که با بچه های جوان تر که ممکن است درک نمی کنند چرا که آنها در حال دیدن بسیاری از مردم با پوشیدن ماسک.

"کودکان و نوجوانان استفاده می شود برای دیدن ماسک برای لباس زمان و یا برای هالووین اما برای دیدن بزرگسالان راه رفتن در اطراف آنها است که احتمالا از نوع ترسناک و نگران کننده در زمانی که همه چیز را احساس می کند نوع ترسناک و نگران کننده," لارسون گفت.

Preston Conway, 8, of Duluth works on a mask design in a community area of AICHO in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

پرستون کانوی, 8, از, Duluth, با این نسخهها کار بر روی یک ماسک طراحی در یک جامعه منطقه AICHO در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

این پروژه دعوت جوانان به طراحی خود را در ماسک الگوی بر روی یک ورق کاغذ. پس از ژوئن 5, زمانی که طرح ارسالی به دلیل این شهر را انتخاب طرح های برجسته بر روی شهر و شهردار در Facebook صفحه و همچنین در شهرستان سالن.

یک دلوت شرکت نیز چاپ برخی از برنده شدن طرح در ماسک داده می شود به جوانان نیاز به یک گفت: شهرستان سخنگوی کیت ون Walid هر چند جزئیات آن را نمی شود اعلام کرد تا زمانی که یک منبع مالی نهایی شده است.

اگر چه کودکان کمتر احتمال دارد برای تبدیل شدن به بسیار بد از COVID-19 آنها می تواند میزبان و گسترش این بیماری بدون دانستن به همین دلیل است که لارسون گفت: این مهم برای خانواده ها به احساس راحت تشویق بچه های خود را به پوشیدن ماسک.

Patience Thompson, 11, of Duluth uses a pencil to sketch out a mask design. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

صبر Thompson, 11, از دلوت با استفاده از یک مداد به طرح یک ماسک طراحی شده است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

به احتمال زیاد یکی از دلایلی که چرا این بسیار معمول است برای دیدن جوانان با پوشیدن ماسک لارسون گفت: "از آنجا که خانواده نداشته فرصتی برای صحبت در مورد آن نشده است.

"همه گیر احساس می کند مانند آن آمد تا به سرعت و پس از آن همه ناگهان همه چیز را فقط می آید به توقف ناگهانی هنگامی که شما در حال اقامت در خانه بسیاری از شما واقعا نمی باید به فکر می کنم در مورد ماسک به همان اندازه" لارسون گفت.

او افزود که جوانان ماسک پروژه راه خانواده ها می توانند تعامل فعالانه با آنچه که در جهان در طول زمان هنگامی که بسیار ارتجاعی است.

دلوت خانواده ها شروع کرده اند و درگیر شدن با پروژه پس از آن اعلام شد چهارشنبه.

Patience Thompson, 11, of Duluth talks to her mom Christy Martin while working on mask designs in a community area of the American Indian Community Housing Organization in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

صبر Thompson, 11, از, Duluth, مذاکرات, به او مادر کریستی مارتین در حالی که کار بر روی ماسک طرح در یک منطقه جامعه آمریکا جامعه هند مسکن سازمان در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

کریستی مارتین و سه فرزند او نشستم جمعه برای شرکت در این پروژه پس از یادگیری در مورد آن را از طریق آمریکا هندی جامعه مسکن سازمان, جایی که آنها زندگی می کنند.

او 11 سال دختر قدیمی صبر تامپسون برنامه ریزی شده به منظور جلب یک ماسک الگوی الهام گرفته از گل و طبیعت. او می پوشد یک ماسک به احترام و محافظت از او بزرگان.

"از آن همه تلاش برای مطمئن شوید که افراد دیگر امن هستند" تامپسون گفت.

بازتاب Larson, مارتین گفت که او دیده بچه های کوچکتر مانند او 1 ساله برادرزاده تبدیل مبهوت هنگامی که او را دیدم او با پوشیدن ماسک.

"او واقعا ما می دانیم هنگامی که ما ماسک بر روی" مارتین گفت:, و اضافه کرد که او 3 سال هم نمی شناسد هنگامی که خانواده برای اولین بار از آغاز عادت به پوشیدن ماسک.

Patience Thompson, 11, of Duluth looks up for a moment while creating a mask design in a community room of the American Indian Community Housing Organization in Duluth. Thompson is wearing a face mask designed by Anishinaabe-Algonquin-Metis artist Leah Yellowbird for the Gimaajii Mino Bimaadizimin program youth in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

صبر Thompson, 11, از دلوت به نظر می رسد برای یک لحظه در حالی که ایجاد یک طراحی ماسک در یک جامعه از آمریکا هندی جامعه مسکن سازمان در دولوت. تامپسون با پوشیدن یک ماسک صورت طراحی شده توسط Anishinaabe-Algonquin-Metis هنرمند لی Yellowbird برای Gimaajii مینو Bimaadizimin جوانان برنامه در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"در حال حاضر او تا به آن استفاده می شود, آن را فقط یک چیز طبیعی است," او گفت:. "او خود را نگه می دارد ماسک خیلی خوب است. او می داند که اگر ما در هر نقطه که شما رو به ماسک خود را در."

در حالی که ماسک ارائه شد به مستاجران در AICHO مارتین گفت که او و دختر او آموخته است که چگونه برای ایجاد یک کوچکتر ماسک با استفاده از جوراب برای او 3 ساله پسر با تماشای یک ویدئو آنلاین.

خانواده فرسوده ماسک از ابتدا برای حفاظت از دوستان خود را در ساختمان و کسانی که در خطر است.

"همه ما در حال قرار دادن هر یک از دیگر در معرض خطر اگر ما پوشش به خصوص بزرگان" تامپسون گفت.

علاوه بر شهر, Duluth, جوانان, ماسک, پروژه در همکاری با Essentia سلامت سنت لوک, Duluth, مدارس دولتی, St. Louis County, AICHO و دلوت منطقه Family YMCA.

Patience Thompson, 11, of Duluth works on a mask design Friday afternoon in a community room of the American Indian Community Housing Organization in Duluth. The city of Duluth has started an initiative to normalize mask wearing among youth and make it less scary, confusing and weird. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

صبر Thompson, 11, از دلوت با این نسخهها کار در طراحی ماسک بعد از ظهر جمعه در یک جامعه از آمریکا هندی جامعه مسکن سازمان در دولوت. شهر دولوت را آغاز کرده است ابتکار عمل را به عادی سازی ماسک پوشیدن در میان جوانان و آن را کمتر ترسناک و گیج کننده و عجیب و غریب. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

نحوه شرکت

دستورالعمل برای کسانی که علاقه مند به شرکت را می توان در شهر دولوت وب سایت و Facebook صفحه. ارسالی مقرر 5 p. m. تاریخ 5 ژوئن.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن:

  • کسانی که دسترسی به یک چاپگر می تواند چاپ یک الگو در duluthmn.gov/covid19/duluth-youth-mask-project. برای کمک تماس با شهر ارتباط تیم در communications@duluthmn.gov.
  • استفاده از رنگ برای نشان دادن کار خود را.
  • ایجاد یک دیجیتال اسکن از طراحی خود را و یا یک تصویر را و ایمیل آن را به communications@duluthmn.gov. آنها همچنین می توانند از طریق پست به شهرستان, Duluth, ارتباطات, تیم 411 W. اول سنت, Duluth MN 55802.
  • خود را شامل نام و نام خانوادگی سن و مدرسه در ارسال.

  • باید پدر و مادر یا قیم ثبت نام آزاد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن