دلوت بیمارستان دنبال پلاسما برای درمان COVID-19 بيمار

پلاسما استفاده می شود برای درمان افرادی که از این ویروس به عنوان بخشی از یک کلینیک مایو تحقیقاتی آزمایشی. Esse

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

پلاسما استفاده می شود برای درمان افرادی که از این ویروس به عنوان بخشی از یک کلینیک مایو تحقیقاتی آزمایشی. Essentia بهداشت و سنت لوک به تازگی شروع به استفاده از نقاهت پلاسما درمان است اما اثرات آن و این که آیا آن را با این نسخهها کار به طور کامل شناخته شده است.

"قول شده است وجود دارد مقدار زیادی از گزارش های مثبت اما ترس من این است که مردم به ما چیزهای مثبت و ما نمی شنوند در مورد چیزهای منفی" دکتر گفت: Jed Gorlin, یادبود خون مرکز پزشکی مدیر و معاون رئیس جمهور از پزشکی و کیفیت امور. "رفتن با گزارش های موردی به تنهایی در اینجا منجر به این نوع از مزخرف شما رو با هیدروکسی کلروکین که به وضوح کار نمی کند."

پلاسما از اهدا کنندگان آنتی بادی است که ممکن است کمک به مبارزه با ویروس سریعتر به این آنتی بادی ها چه احتمال دارد در درجه اول کمک دهنده بهبود از ویروس. مردم دریافت این آنتی بادی ها از طریق انتقال پلاسما.

برای تعیین میزان این درمان تاثیر Essentia و سنت لوک ثبت نام در کلینیک مایو گسترش استفاده از برنامه. بیش از 2000 امکانات نیز ثبت نام در سازمان غذا و دارو برنامه و در نتیجه بیش از 7000 نفر می کند.

"من فکر می کنم آن را به خوبی قادر به ارائه این لبه برش درمان به مردمی در جامعه ما," دکتر گفت: Amanda Noska یک بیماری عفونی پزشک در Essentia.

Essentia داده پلاسما درمان به سه نفر به عنوان روز پنج Noska گفت. آن را به درمان تنها به کسانی که در انتخاب و مورد تهدید از coronavirus یا یک بیماری ریوی است.

مانند Essentia St. luke's است همچنین ثبت نام در این برنامه است. اگر چه در تئوری آن را تا به برخی از وعده آنها نمی دانند که چگونه موثر از آن خواهد شد به گفته دکتر اندرو تامپسون از سنت لوک.

اوایل نظری و داده ها نشان می دهد پلاسما درمان می تواند مفید Noska گفت: "ما هنوز خیلی زود بود و هنوز هم به طور فعال به دنبال این با دقیق علم است."

"(این) درمان نشان داده اند در برخی از مطالعات قول می دهم که از آن می تواند مفید و درمانی را به بیماران است. اما با که گفت ما ندارد و اثبات مطلق است که آن را موثر در هر بیمار" او گفت:.

خطرات مرتبط با انتقال شامل ریه آسیب و یا واکنش; هیچ یک از Essentia را در بیماران مبتلا به واکنش منفی.

Noska تاکید کرد که خطرات وجود دارد و تقریبا همه چیز را انجام می دهند.

"ما تا کنون شده است بسیار خوش شانس است که آنها بوده ام به خوبی تحمل هر دو در بیمارستان ما و در سراسر کشور. وجود دارد بسیار کم گزارش از عواقب نامطلوب از این انتقال," او گفت:.

پلاسما درمان شده است استفاده می شود برای درمان سندرم حاد تنفسی (سارس), سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) و آنفلوانزا — که همه به درجات مختلف موفقیت Noska گفت.

A certain parking spots are reserved for donors at Memorial Blood Center in the Burning Tree Plaza in Duluth. There’s a call for recovered coronavirus patients to donate plasma, as their antibodies can help people with serious cases of the virus. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

برخی پارکینگ ها می باشد برای اهدا کنندگان در مراسم یادبود خون مرکز در سوزاندن درخت پلازا در دولوت. وجود دارد یک تماس برای بهبود coronavirus بیماران برای اهدای پلاسما به عنوان آنتی بادی می تواند کمک به مردم با موارد جدی از ویروس. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

یادبود مراکز انتقال خون است که دلوت محل و متعددی در شهرهای دوقلو تهیه کلینیک مایو با پلاسما از اهدا کنندگان گفت: Gorlin. مرکز جمع آوری شده از 8000 واحد پلاسما تا کنون و Gorlin پیش بینی می کند که همچنان در حال رشد است.

"ما در حال حاضر این ابزار برای جمع آوری پلاسما ، بنابراین برای ما نبود یک تغییر بزرگ است. آن را فقط به مشتریان بیشتر," او گفت:.

بسیار شبیه به اهدای خون مردم اهدای خون را از طریق یک سوزن. اما هنگامی که اهدای پلاسما اهدا کننده سلول های قرمز خون در حال بازگشت به بدن خود و در نتیجه عوارض جانبی کمتری دارند Gorlin گفت.

درمان ممکن است بیشتر مفید برای بالا خطر جمعیت مانند کسانی که مبتلا به سرطان یا افراد مبتلا به بیماری قلبی است.

برای اطمینان از ایمنی از اهدا کنندگان و کارکنان MBC است اجرای اجتماعی فاصله دستورالعمل فاصله کردن قرار ملاقات ها و محدود کردن ظرفیت سازی.

تا سه واحد از پلاسما را می توان جمع آوری شده در هر کمک مالی. تا 12 نفر می تواند کمک اگر یک فرد اهدا چهار بار که مرکز خواسته است برای آنها را به انجام. افرادی که بهبود از ویروس و واجد شرایط اهدا کنندگان خون می توانند برنامه یک قرار ملاقات برای اهدای پلاسما در MBC وب سایت mbc.org/cpdonor.

A man walks into Memorial Blood Center in the Burning Tree Plaza in Duluth. There’s a call for recovered coronavirus patients to donate plasma, as their antibodies can help people with serious cases of the virus. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

یک مرد قدم به یادبود خون مرکز در سوزاندن درخت پلازا در دولوت. وجود دارد یک تماس برای بهبود coronavirus بیماران برای اهدای پلاسما به عنوان آنتی بادی می تواند کمک به مردم با موارد جدی از ویروس. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب