دلوت شورای شهر نشانه در روح کوه طرح بسته باقی می ماند تا زمستان آینده

این بسته طراحی شده است برای حفظ روح و روان کوه است منابع مالی در این دوره از توصیه های اجتماعی فاصله در نظر گر

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

این بسته طراحی شده است برای حفظ روح و روان کوه است منابع مالی در این دوره از توصیه های اجتماعی فاصله در نظر گرفته شده به سرعت گسترش COVID-19.

حتی پس روح کوه به احتمال زیاد نیاز به کمک برخی از شهرستان به دنده تا برای زمستان عملیات. شهرستان دولت پیش بینی اسکی تپه نیاز به اضافی $350,000 یارانه به آماده به میزبان های ورزشی برف دوباره بعد از این سال. که در بالای قبلا اختصاص داده شده $420,000 تخصیص از دلوت گردشگری مالیاتی صندوق.

نوح Schuchman, Duluth, رئیس اداری افسر اذعان کرد آن مشخص نشده است که اضافی $350,000 آمده در بودجه شهرستان است.

در حالی که بودجه مصوب سهشنبه فرض شهرستان خواهد شد ارائه کمک های اضافی برای روح کوه, 2nd District عضو شورا Joel Sipress اشاره کرد که در آن به هیچ وجه به منزله یک الزام تعهد مالی. "نه یک پنی" او گفت:.

هویج فان, روح, کوه, مدیر اجرایی, اذعان بسیاری از ناشناختهها در خفا انجام دادن در پیش رو و او نمی تواند برخی از درخواست برای کمک از شهرستان تغییر نمی دهد. او گفت که او امیدوار "اما من نمی تواند تضمین کند من نمی خواهد در اینجا گفت این کار نکرده است."

در حال حاضر فان یکی از 35 full-زمان روح کوه کارکنان در کردند و او گفت: حدود 100 پاره وقت و فصلی تابستان شغل نیز از دست داد به خاموش کردن.

اگر روح کوه مجبور است از کسب و کار به طور کامل مالی و تلفات در این شهر به احتمال زیاد بسیار بیشتر هشدار داد جیم Filby Williams, Duluth, مدیر خواص پارک ها و کتابخانه ها. روح کوه قدرت تفریح و سرگرمی خواهد بود مسئول برای حدود 2.6 میلیون نفر در تعهدات بازپرداخت برای prepurchased فصل می گذرد برجسته حقوق و دستمزد بدهی ها و حساب های قابل پرداخت است. اقتدار احتمال عدم امکانات مالی به خوبی در آن تعهدات باعث آنها را به سقوط در شهرستان. دلوت همچنین انتظار می رود برای ادامه به پرداخت $500,000 در سال به بدهی های مرتبط با ساخت و ساز از Grand Avenue شاله.

شهردار امیلی لارسون برنامه ای برای تعیین کارگروه برای کشف تمام گزینه های ممکن در حال حرکت رو به جلو برای نگه داشتن روح کوه مالی قابل دوام.

به اطلاع رسانی که وظیفه نیروی تلاش های این شهر همچنین در نظر دارد برای آماده سازی یک تاثیر اقتصادی تجزیه و تحلیل.

فان گفت: او استقبال نیروی کار از تلاش.

"ما نیاز به نگاه و صحبت در مورد: وقت آن است که برای کوه به بخش خصوصی به فروش می رسد ؟ آن زمان برای یک ساختار متفاوت در نحوه مدیریت تیم کار می کند ؟ شاید مدیر اجرایی نیاز به استخدام شهر دولوت را به مطمئن شوید که ارتباط ما وجود دارد و روشن در تمام زمانها. من نمی دانم آنچه که به نظر می رسد در این زمان, اما ما بسیار هیجان زده است که این است که برای قرار دادن جلو," او گفت:.

عضو شورای Arik Forsman گفت: او خواسته شده است اغلب به همین دلیل این شهر ندارد فقط فروش روح کوه داده و در جریان آن مشکلات مالی است. اما او گفت که این شهر را در گزینه های ممکن است محدود باشد.

"از آنجا که از چگونگی روح, ديد کوه, راه اندازی شد, فروش ممکن است غیر ممکن است و یا فوق العاده دشوار است به جلو. و من آرزو می کنم آن را به عنوان ساده به عنوان که می گوید کسی دیگری خواهد بود مایل به مرحله و دارایی و ارائه تمام خدمات عمومی که جامعه انتظار دارد و به انجام آن در شهرستان سکه اما این واقعیت از گزینه های است که ما در حال رفتن به قادر به تصمیم می گیرید از," او گفت:.

به عنوان یک دولت و متعلق به دولت-اجرا نهاد روح کوه تلقی شده است فاقد شرایط لازم برای دریافت فدرال امداد رسانی ارائه شده به اشخاص دیگر که دچار صدمات اقتصادی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن