دلوت کسب و کار سازمان را تکذیب کرد پوشش COVID-19 ادعا بیمه

اما هنگامی که بسیاری از این اشخاص که مجبور به بستن درهای خود را تلاش برای فایل ادعا بیمه با استناد به کسب و کا

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399

اما هنگامی که بسیاری از این اشخاص که مجبور به بستن درهای خود را تلاش برای فایل ادعا بیمه با استناد به کسب و کار پوشش وقفه موجود در سیاست های خود را به آنها آموخته است که اکثر شرکت های بیمه را در نظر نمی شیوع بیماری یك رویداد است.

این ادعا را تکذیب کرد, پازل تونی Bronson, مدیر توسعه کسب و کار برای مادر بزرگ رستوران Co. و رئیس جمهور از دلوت رستوران محلی انجمن.

"من فکر می کنم که کسب و کار وقفه بیمه باید در طراحی در اطراف این نوع از به معنای واقعی کلمه فاجعه بار انواع موقعیت هایی که ما خودمان را پیدا کنید در حال حاضر," او گفت:. "این است که احتمالا نهایی از کسب و کار وقفه و این واقعیت است که آن را قادر به به عنوان چنین با ما شرکت های بیمه به آنها بوده ایم به پرداخت مقدار زیادی از پول برای بسیاری از سال است که مشکل است."

در ماه مه درآمد از, دریاچه سوپریور, راه آهن, موزه, و, North Shore, دیدنی راه آهن شد تنها 6 درصد از آنچه را که آنها در سال گذشته گفت: Ken Buehler, مدیر اجرایی این دو جاذبه است.

Buehler گفت که او نام خود را به نماینده بیمه به عنوان به زودی به عنوان او آموخته از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را سفارش به صورت غیر ضروری کسب و کار را تعطیل و به منظور کند کردن گسترش COVID-19 اما به او گفته شد بیماری های همه گیر نیست پوشانده شده است. Buehler پرسید: که بود به می دانم که کسب و کار و سازمان ها آنقدر آسیب پذیر با وجود خرید بیمه برای کسب و کار اختلالات?

"من در کسب و کار وقفه بیمه برای پوشش ما در یک زمان از یک فاجعه برخی از مرتب کردن و در اینجا می آید یک فاجعه و معلوم ما تحت پوشش نیست," او گفت:. "آن را مانند خرید بیمه سیل و سپس گفته خود را سیل نمی count.' آن را کمی تکان دهنده برای پیدا کردن که ما نبودند تحت پوشش و که آن را به طور خاص تحت پوشش نیست.

"تا آنجا که خرید بیمه به صورت غیر منتظره است که آنچه شما انجام دهد. که فقط به عنوان یک کسب و کار هوشمند فرد و مسئول" Buehler گفت.

اما باید آن را به عنوان کمی تعجب است که بسیاری از سیاست های بیمه رد بیماری های همه گیر گفت: Scott Holeman رسانه, مدیر روابط برای اطلاعات بیمه موسسه که مقر آن در شهر نیویورک است.

"جهانی همه گیر خطرات است uninsurable. آنها غیر قابل پیش بینی و غیر قابل تصور با خیلی از آنها در همه جا و در همان زمان" او گفت:.

Holeman گفت: چند کسب و کار و یا سازمان ها را از منابع به پرداخت برای چنین پوشش. در مسابقات تنیس ویمبلدون یکی از موارد استثنا با توجه به بیمه مجله که گزارش دهندگان این رویداد به طور مداوم پرداخت معادل حدود 1.9 میلیون نفر در هر سال برای پوشش همه گیر است که در حال حاضر پرداخت سود سهام بزرگ.

"احتمالا پوشش فقط در مورد هر چیزی که شما می خواهید وجود دارد. اما آیا آن چیزی است که شما می توانید استطاعت است موضوع" Holeman گفت.

او توضیح داد که بسیاری از شرکت های بیمه شروع به صراحت رد بیماری از کسب و کار پوشش وقفه پس از سارس دیگری مرگبار بیماری ناشی از کوروناویروس پدید آمده بر روی صحنه جهانی در سال 2003.

اما حتی شرکت های بیمه که نمی به طور خاص آدرس بیماری های همه گیر به عنوان غیر مقدماتی حوادث ممکن است صدا قانونی زمین به ایستادگی در انکار این ادعا. Holeman توضیح داد که این سیاست ها به طور معمول نیاز به بیمه حزب برای نشان دادن یک اختلال ناشی از صدمه به اموال فیزیکی و نوع آسیب است وجود ندارد و در مورد COVID-19 بیماری همه گیر.

جی واکر, مدیر اجرایی, از دریاچه های بزرگ آکواریوم گفت: "جای تعجب نیست که او گفت همان چیزی که.

"اما ما توصیه به پیگیری از همه چیز فقط در مورد تغییر قوانین" او گفت:. "به طور بالقوه اگر گزینه دیگری وجود دارد ما برای آن بروید."

شده اند وجود دارد خواستار قانون در سطوح ایالتی و فدرال به زور بیمه به افتخار ادعا می کند برای COVID-19 اختلال در کسب و کار, اما Holeman هشدار داد: "که واقعا ورشکسته بیمه."

"آن را تنها چند ماه آن را به قرار دادن یک فشار جدی در این صنعت منابع مالی و کسانی که واقعا اختصاص داده شده برای بلایای طبیعی است که مردم پرداخت می شود," او گفت:, و اشاره کرد که ادعا می کند برای طوفان, گردباد آتش سوزی و همچنین برخی از آخرین املاک دعاوی خسارت مربوط به ناآرامی های مدنی می تواند بدون مزد اگر صنعت بیمه فرو ریخت.

Bronson اذعان کرد که ادعا می کند ممکن است بیش از حد برای شرکت های بیمه به تحمل تنهایی.

"ما می دانیم که این موضوع می تواند برای صنعت بیمه به عنوان خوب," او گفت:. "بنابراین شاید از آن خواهد بود لازم را برای دولت فدرال به گام در ، اما ما در نیمه نهایی و کسب و کار وقفه."

Holeman توافق کردند که فدرال ممکن است منابع مورد نیاز است.

"ما فکر می کنم بیشتر روش معقول و منطقی است که برای کمک به دولت فدرال در آینده با یک راه حل مانند TRIA (تروریسم خطر قانون بیمه)" گفت: Holeman با اشاره به قانون است که ارائه یک شبکه مالی ایمنی برای شرکت های بیمه پس از 9/11 حملات.

به سمت این شرکت های بیمه و نمایندگان بیش از 40 دیگر سازمان های تجاری امضا کرده اند در حمایت از پیشنهاد برنامه تسکین به نام COVID-19 کسب و کار و کارمند تداوم و بازیابی صندوق.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن