دلوت پخت co-op پرورش خمیر از نوع های مختلف

این همکاری متعلق نانوایی در تلاش است به منظور بالا بردن $25,000 به شکسته را تعمیر میکسر و پرداخت سایر هزینه ها

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

این همکاری متعلق نانوایی در تلاش است به منظور بالا بردن $25,000 به شکسته را تعمیر میکسر و پرداخت سایر هزینه های کسب و کار. مالی نژادها را محدود به کسب و کار توانایی برای خرید لازم است قطعه ای از ماشین آلات صنعتی.

در تعمیر و نگهداری روزمره معاینه در ژانویه کارکنان آموخته میکسر خواهد به زودی نیاز به تعویض. آنها مطرح خرید یکی از جدید و ایجاد یک طرح برای نجات آن COVID-19 سرعت در زمان نگه دارید از اقتصاد co-owner بالا توپ گفت.

Kirsten Wisniewski thanks regular Brock Robinson from behind protective paneling for his purchase and donation at Positively 3rd Street Bakery Wednesday morning. Robinson gave Wisniewski $40 for his $4 croissant and told her to keep the change to put toward the new mixer. Wisniewski said the old mixer overheated three times Monday while she was mixing old-world rye, a rather soft dough, and another time when she added raisins to raisin bread dough. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

کیرستن Wisniewski تشکر منظم براک رابینسون از پشت قاب محافظ برای خرید و اهدای در مثبت 3 خیابان نانوایی صبح روز چهارشنبه. رابینسون به Wisniewski 40 دلار برای $4 کروسانت و به او گفت که به حفظ تغییر را نسبت به میکسر جدید. Wisniewski گفت: میکسر بیش از حد گرم سه بار در روز شنبه در حالی که او اختلاط قدیمی جهان چاودار و نه یک خمیر نرم و بار دیگر هنگامی که او اضافه کشمش به کشمش خمیر نان. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"این احتمالا دو هفته پیش که در آن مخلوط کن شروع به گرم شدن و کار" گفت: صاحب شرکت ارین Tope. "آن را انجام داده است که در گذشته و ما معمولا قادر به رفع آن — اما آن اتفاق می افتد به اندازه کافی زمان که در آن ما مانند 'این میکسر در حال مرگ است.'"

اگر نه, ثابت, کسب و کار هزینه ها را افزایش می دهد به عنوان آن را به دسته های بزرگتر در یک بزرگتر میکسر — معنی محصولات unsold در آن زمان و مواد هدر رفته است. اما این هزینه نانوایی نمی توانیم به این بیماری همه گیر است صدمه دیده است فروش آن است.

A sign in the window at Positively 3rd Street Bakery thanks the community for its help in raising money for a new mixer and for support during the pandemic. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

نشانه ای در این پنجره در مثبت 3 خیابان نانوایی با تشکر از جامعه خود را برای کمک در جمع آوری پول برای یک میکسر و برای پشتیبانی در طول بیماری همه گیر. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

به عنوان یک co-op 12 نفر خود را به نانوایی. آن مخلوقات شامل کوکی ها انواع متعددی از نان کروسانت گرانولی را کنار بگذارید, شیرینی, کیک, کافه ها و بیشتر. آنها تمرکز بر منابع مواد تشکیل دهنده محلی است.

"این واقعا آرامش به همچنین حمایت از دیگر کسب و کارهای محلی" Tope گفت. "و ما در حال کمک به یکدیگر شناور باقی می ماند. این نوع مانند همه ما در حال نگه داشتن هر یک از دیگر."

در ابتدا کسب و کار به خوبی انجام شد در طی این بیماری همه گیر. مشتریان به خرید مقدار زیادی از نان و گاهی تا 10 قرص در هر فرد. فروش پس آهسته با هر دو خرده فروشی و عمده فروشی سفارشات برش در نیمه توپ گفت.

The flat beater of the mixer twirls to mix a batch of ginger cookie dough at Positively 3rd Street Bakery Wednesday. The bakery has raised nearly $19,000 of the $25,000 they need for the new mixer on a GoFundMe page. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

تخت شخص برتر از اقران از چرخش میکسر برای مخلوط کردن دسته ای از زنجبیل کوکی خمیر در مثبت 3 خیابان نانوایی چهارشنبه. نانوایی را مطرح کرده است نزدیک به $19,000 از $25,000 آنها نیاز به میکسر جدید در GoFundMe صفحه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

عمده فروشی حساب آنها را از دست داده بودند در درجه اول رستوران که به طور معمول ساخته شده سفارشات بزرگ است. اما با دولت stay-at-home دستور اجرایی در محل رستوران می تواند در خدمت مواد غذایی و نوشیدنی تنها از طریق takeout و یا تحویل.

نانوایی صاحبان اعمال شده به چندین برنامه های کمک از طریق دولت اما دریافت نکرده اند هر گونه کمک. آنها همچنین کاهش سطح نیروی انسانی به یک "اسکلت خدمه" با برخی از صاحبان امید بستن به مرخصی برای کمک به صرفه جویی در هزینه های توپ, گفت:.

داشتن متعدد صاحبان شده است قدرت برای co-op در طول بیماری همه گیر. Tope گفت: هر کس یک صدا در تصمیم گیری و صاحب گروه خم در یکی دیگر را برای پشتیبانی.

Teresa Whittet and Joe Lindgren place scoops of thunder cookie dough onto a baking sheet at Positively 3rd Street Bakery Wednesday, May 6. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

ترزا Whittet و جو لیندگرن جای قاشق از تندر کوکی خمیر را بر روی یک ورق پخت در مثبت 3 نانوایی خیابان چهار شنبه, مه 6. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"اگر آنها با داشتن یک زمان سخت با این بیماری همه گیر ... ما همه در اینجا برای حمایت از هر یک از دیگر," او گفت:.

آنها بیشتر فروش در طول بخار ماه است که مشغول گردشگران در دولوت. اما کسانی که خرید و فروش آهسته بوده است ،

"ما مانند یک شهر توریستی و همه ما تکیه می کنند که درآمد. من فکر نمی کنم هر کسی واقعا می توانید آن را در این سال که خوب است چرا که در غیر این صورت ما می خواهم همه مریض" توپ گفت.

اطلاعات بیشتر در مورد GoFundMe تلاش آنلاین در gofundme.com/f/s2dkv-positively-3rd-street-bakery-needs-your-help. حدود 15.000 دلار از پول مطرح خواهد شد به میکسر جدید. وجوه اضافی را حمایت از کسب و کار ناهار رایگان برنامه و پرداخت کارکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن