DU استاد سوم دستگیری توسط NIA در الگار Parishad مورد

نوشته شده توسط Sadaf Modak , Aranya شانکار , Deeptiman Tiwary | بمبئی, دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
نوشته شده توسط Sadaf Modak , Aranya شانکار , Deeptiman Tiwary | بمبئی, دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 6:28:57 am
DU professor is third arrest by NIA in Elgar case Hany ببو متهم به ارتباط با کسانی که به نام قبل

در 12th دستگیری در الگار Parishad صورت دسامبر 2017 ملی تحقیقات آژانس (NIA) در روز سه شنبه در زمان بازداشت, دهلی نو, دانشگاه, دانشیار, هانی ببو MT.

ببو که با دانشگاه گروه زبان انگلیسی قرار داده شد و تحت بازداشت و پس از سه روز بازجویی در بمبئی. در یک بیانیه نیا گفت: "متهم هانی ببو Musaliyarveettil Tharayil بود تبلیغ Naxal فعالیت ها و مائوئیست ایدئولوژی و یک شرکت conspirator با دیگر بازداشت متهم (در الگار Parishad مورد)".

54 ساله دانشیار تحویل داده شده بود احضار در جولای 14 برای ظاهر قبل از بررسی افسر در بمبئی روز بعد. او وارد شده در جولای 24 برای بازجویی.

بابو همسر جنی Rowena که می آموزد در دانشگاه دهلی را میراندا, خانه, به نام, دستگیری یک "شوخی و بیهوده".

"برخی از افسر به نام من حدود 5 pm و گفت: Hany ببو بود که دستگیر شد. من پرسید اگر من می تواند به او صحبت می کنید اما آنها خودداری کرد. این دستگیری مضحک است," او گفت:.

نیا مقامات ادعا را به اثبات بابو لینک با دیگر متهم در پرونده مانند Rona ویلسون. در سپتامبر سال 2019 Babu در شورای ملی مقاومت بوده است جستجو توسط پونا پلیس که برای اولین بار ثبت شده یک مورد در این زمینه است. آن را رزرو کرده بود ببو تحت اتهامات فتنه و دور گرفته شده دو لپ تاپ و یک گوشی تلفن همراه و درایو قلم همراه با دو کتاب.

پونا پلیس ادعا کرد که بهبود یک نامه از ویلسون دستگیر و از دهلی نو در ماه ژوئن 2018 که در آن یک مشکوک مخفی مائوئیست رهبر باعث می شود ذکر یک "رفیق H. B" در ارتباط با "جنبش همبستگی در حمایت از رفیق سای (G N Saibaba)". پلیس گفت که آنها مشکوک است که H. B بود هانی ببو.

Saibaba یک دهلی استاد دانشگاه به اعدام محکوم و به اتهام مائوئیست لینک کلیک کنید و ببو شده است همراه با یک کمیته برای 'دفاع و آزادی'.

این سومین دستگیری از نیا در زمان بیش از الگار Parishad مورد در اوایل سال جاری پس از فعالین آناند Teltumbde و Gautam Navlakha. ببو شده بود آوازی خود را در برابر بازداشت.

مقامات گفت: ببو خواهد بود سوال درباره آیتم های الکترونیکی ضبط شده از او. در زمان تشنج ببو گفته بود او مجبور شده بود برای به اشتراک گذاشتن کلمه عبور خود را و افسران گرفته بود بیش از او حساب مسدود شده و دسترسی به آنها است.

Rowena گفت: زمانی که ببو دریافت احضاریه حدود دو هفته پیش به او گفته بود نیا او نمی تواند منطبق با توجه به همه گیر. "آنها گفت: او را یک هفته تمدید اما او را به می آیند. روز جمعه او به بمبئی فقط با یک جفت اضافی از لباس و تلفن همراه خود شارژر چرا که هر کس گفت که او فقط می تواند سوال به عنوان شاهد از او در این کمیته برای دفاع و آزادی G N Saibaba," او گفت:.

Rowena گفت ببو به او گفت که آنها او را مورد پرسش در مورد کمیته و یک پوشه بر روی لپ تاپ خود را با "به شدت متهم مواد". "آنها گفتند این بود" من اسناد و مدارک پوشه فقط با یک زیرپوشه که به حروف نوشته شده توسط افراد دیگر ذکر او و یکی نوشته شده توسط او را به شخص دیگری. اما او (بابو) 'My Documents پوشه نیست نگاه مانند آن است. آن را به حال پوشه به نام 'زندگی', 'Love', 'زبان شناسی' و غیره" گفت: Rowena.

"آنها را نگه داشته و از او درخواست توضیح این نامه. او از آنها خواست که چرا او را به یک پوشه با چنین متهم مواد بر روی لپ تاپ خود را پس از بسیاری دیگر دستگیر شدند. آنها سپس از او پرسید اگر Rona است (Wilson) دستیار قرار داده بود آن را در لپ تاپ خود و یا هر یک از دانش آموزان خود را. آنها را نگه داشته و فشار او و گفت: اگر او می تواند توضیح دهد که چگونه آن را در لپ تاپ خود را, آنها می خواهم اجازه دهید او برود. اما او فقط گفت که نه خود پوشه," او اضافه شده است.

در اوایل این ماه نیا اعطا شد 90 روز بیشتر به فایل chargesheet در برابر Teltumbde و Navlakha در الگار Parishad مورد با دادگاه ویژه پذیرش آن درخواست که آن را تا به حال موفق به ایجاد هر گونه "اساسی پیشرفت در تحقیقات" در حساب از این مستند. آژانس شده است مخالفت خود را با قرار وثیقه برنامه های کاربردی.

به نیا است کاوش اتهام که "سخنان تحریک آمیز" ساخته شده در یک الگار Parishad رویداد در تاریخ 31 دسامبر 2017, تا به حال منجر به طبقه خشونت در Bhima کرگن در پونا روز بعد بود که بعد از گسترش به سایر نقاط, Maharashtra. به نیا ادعا می کند که اعضای الگار Parishad بودند در تماس با ارشد مائوئیست رهبران.

با ورودی از Chandan Hayagunde پونا

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن